Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1574637 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Tondach

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 325
Re:TS
« Válasz #9375 Dátum: 2014.09.11 19:52:26 »
A lámpák műszakira cserélve lesznek.

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #9376 Dátum: 2014.09.11 21:32:49 »
A lámpák műszakira cserélve lesznek.
Ha elado, minek koltesz uj lampakra? Ha pedig csak a a vizsga miatt csereled at, ha mar kint van, fel ora felpolirozni es lefujni uv-allo lakkal ;)

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #9377 Dátum: 2014.09.17 20:24:22 »
Urak!
Van itt olyan, aki mar jobban elmelyedt a TS motor mukodeseben? Meglepve tapasztaltam, hogy meg a legszurohaz is aktiv: van az aljaban, hatuljaban egy flepni, amit valszeg magnesszelepen keresztul vezerelt levego allit es igy szabalyozza a legszurohazba juto levego mennyiseget, mert alapesetben csak elorol sziv egy nagyon kis lyukon at (a fojtoszelephez kepest). A masik erdekesseg, hogy egy vekony legcso megy a legszurohaz felso reszebe, a tuzfal feloli oldalon, de onnan nem jut ki semmi, mint egy zsakutca, egy duplafalu ureg. Rezonator, szvaszaj-csokkento? Vagy lehet benne vmilyen filter? A teto oldalaval nincs egybeontve, kulon darabbol all (talan ragasztva van). Mire lehet ez jo?

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #9378 Dátum: 2014.09.17 20:27:12 »
Arra is kivancsi lennek, hogy az a flepni mikor nyit es zar, okozhatja-e azt, h neha leesik a fordulat es nehezen veszi a gazt a gep. Vagy csak hideginditasnal mukodik, esetleg az evaporator (benzingoz) visszaaramoltatasakor?

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TS
« Válasz #9379 Dátum: 2014.09.17 20:45:34 »
Szerintem amit keresek az benne van a szerelesi manualban:)

Az a tst is tartalmazza, youtubeon meg van a 2 zze rol video.
Illetve valszeg amit mondasz az egy rezonatorcso, a hangorkanert felelhet.

Amugy fenn vannak a potenzak, kanyarban nagyon tapadnak, kicsit visszakemenyitem a kocsit.
Kigyorsitaskor nem tudja mar a gumit megtekerni, a preselos elmeny elmarad, bar valamit valamiert.
Es mindegyik 2014 es volt, uhogy jo volt Nobol beszerezni:)

Valaki nem jon vasnap veszprembe rallyfutamra arenahoz, kollega benevezett, uhogy megyek hat kort a szlalomban mitfahrerkent:)
Konrád

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TS
« Válasz #9380 Dátum: 2014.09.17 20:56:44 »
Nekem azért picit fura, hogy van jó futóműved, tapadós DE ballonos gumid.... ami itt a gyenge láncszem. Igaz pályázni lehet nem fogsz, utcára meg így is tökéletes.
Ne vedd savazásnak! ;)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TS
« Válasz #9381 Dátum: 2014.09.17 21:23:59 »
Nem veszem annak, hidd el jobban örültem volna a 17-es felnidnek, amiről leveleztunk arra is 25k lett volna a pirelli zero, vagy akár a 16 colos felnid.
De a ts felnik nem mentek el, es mit kezdjek 8 db felesleges felnivel :whistling: ezért ugye kényszerből ráhuztam ezt.

Persze mailben érdeklődtek, de hát ilyen az élet, nem akarok pénzt feccölni bele, mert bringában 800k áll:)

Amugy tényleg gumi szaguak, és iszonyatosan tapadnak és át is melegednek, pedig csak este jottem temposan 110-130-al kis szerpentinen.
205/50 r16 jó méret- nem néz ki olyan hülyén, még határeset.
A 7 colon jobban mutatna az biztos, ami viszont érdekes, hogy megváltozott azért eléggé a kocsi, kicsit olyan mintha más autó lenne.
(bár én imádom amikor már kicsit kopott a gumi és csuszik, rádobod majd kihuzza kanyarból magát, no ez most csak tapad és tapad)

Kollega akivel megyek rallyra mondta is hogy látszik, h visszapuhitottam, uhogy vissza tekerem a régi verzióra, ugyis 1 hónapot közúton megyek most mert kolega fogott egy őzet, azt sofőr lettem:)

Apropó ha valakit érdekel  tudok egy eladó Ghost lector carbont full fox és xt, xtr hajtókarral és egy trek 2.3-at kék szinben full dura ace és carbon cuccokal.
A terkben kb 500 km van:)
Konrád

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TS
« Válasz #9382 Dátum: 2014.09.17 21:29:29 »
Bicajra 800K :eek: az kemény..... tesómnak volt valami 200 ezres hegyi biciklije, nem volt rossz tekerni... de a lényeg hogy tekerni kell nem motor hajtja, eszembe nem jutna ennyit  beleölni.

 De kell mindenkinek valami hobbi  :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TS
« Válasz #9383 Dátum: 2014.09.17 22:48:23 »
Ja a masik hobbim a muhely, szerszamba is sokat ruhaztam be, uhogy most mar takarekra kell raknom magam:)
Egyik bringat szinten arulom...
Konrád

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #9384 Dátum: 2014.09.18 10:29:07 »
Biztos nem rezonator, mert a levego nagyobb resze ezen at jut a legszurohazba. Inkabb arra gyanakszon, hogy elektronikus gazpedal hijan igy veszi el a teljesitmenyt peldaul a kiporgesgatlo vagy menetstabilizalo aktivizalodasakor. De vicces, hany apro vakuumcso fut csak a szivosor kornyeken. Nem keves...

Tondach

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 325
Re:TS
« Válasz #9385 Dátum: 2014.09.18 11:32:29 »
A Trek lehet érdekelhet...Kép,felszereltség jöhet.

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TS
« Válasz #9386 Dátum: 2014.09.18 16:13:48 »
elküldtem priviben a linket a trekről, ajánlottam a kocsidat másnak is:) tegnap a gumisnál  azt hitték TS az enyém :D
Azért jól esett, a gyerek mondta, ha odakerül a sor megyünk megnézni, kár hogy az én büdzsémbe nem fér most bele, mert hitelt meg nem akarok felvenni, pedig kellene a TS-ed...
Bár lehet megkérdem mennyiért lehetne behiteleztetni egy kereskedéssel, t... az enyémet meg sajnálom eladni mert 5 ajtós, igazából szivet cserélnék szívesen
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.18 16:16:03 írta Konrad »
Konrád

Tondach

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 325
Re:TS
« Válasz #9387 Dátum: 2014.09.18 16:41:53 »
Ha elmenne lehet,hogy ötajtós TS-t vennék.

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #9388 Dátum: 2014.09.18 23:00:38 »
5-ajtósra cserélni logikus lépés. Én állapot miatt vettem a 3-ajtóst, ez volt akkor a legszebb. Csak azért bosszankodom kicsit, mert ha már 3-ajtós, akkor lehetne inkább egy TS Celica. Én arra cserélnék szívesen és inkább ugrálunk ki-be, ha ülnek hátul is :)

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TS
« Válasz #9389 Dátum: 2014.09.20 16:52:54 »
No a Bridgestonokat kiprobaltam, valoban olik a lovakat, de a kanyarsebessegem, stabilitasom felelmetes lett.
Utolag lehet meg kellett volna hagynom a goodyeareket azt toyota talira kakucsra.
Lassabban gyorsit talan, de a kereket csak 6000 nel tudja mar csak megforgatni, betapad es csak gyorsul.

Autopalyan is csendes, a feket is volt ma alkalmam kiprobalni, nagyon durva lett, nemhiaba newton bacsi torvenyei mukodnek...
Konrád