Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1565765 alkalommal)

0 Felhasználó és 10 vendég van a témában

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TS
« Válasz #9180 Dátum: 2014.04.10 19:41:59 »
Automárkától független Én sárgát vennék. ;)

De az Én vagyok! Mást lehet kicsit zavarna ha hidegen megkellene picit fékezni.
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Celicáss

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 378
Re:TS
« Válasz #9181 Dátum: 2014.04.10 19:44:45 »
Automárkától független Én sárgát vennék. ;)

De az Én vagyok! Mást lehet kicsit zavarna ha hidegen megkellene picit fékezni.

Mi számít hidegnek ? A mínusz fokok vagy a 10-20 fok közötti levegőhő ?
Nem mindegy, mivel akkor nyáron nem is kellene melegíteni.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TS
« Válasz #9182 Dátum: 2014.04.10 19:51:27 »
Mi számít hidegnek ? A mínusz fokok vagy a 10-20 fok közötti levegőhő ?
Nem mindegy, mivel akkor nyáron nem is kellene melegíteni.
Indulás után ha lassítasz úgy is melegszik, mind1 hogy -10 vagy +20 fok van.... de attol hogy nyáron +30 fok is van, nem fog első fékezésnél 100%osan fogni...
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Celicáss

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 378
Re:TS
« Válasz #9183 Dátum: 2014.04.10 21:21:03 »
Indulás után ha lassítasz úgy is melegszik, mind1 hogy -10 vagy +20 fok van.... de attol hogy nyáron +30 fok is van, nem fog első fékezésnél 100%osan fogni...

A forgalmazó véleménye a sárgáról :

"A sárga betétek sokkal jobbak, bár tapasztalatom szerint ezek akkor sokkal jobbak, ha
az ember a Turbo Groove féktárcsát használ. Én személy szerint a normál tárcsához a
zöld betéteket javaslom, főleg azért is, mivel hátra is ilyet rakott. Az EBC javaslata is az,
hogy azonos kivitelt érdemes építeni előre és hátra is.

A sárgát nem kell melegíteni, alapból is jól fognak, én inkább úgy fogalmaznék, ha melegszik
egyre harapósabban kezd el fogni.
"

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re:TS
« Válasz #9184 Dátum: 2014.04.10 21:38:16 »
Ez esetben lehet, hogy Szuti forrása jobb árakat tud (nem szeretnék itt senkit versenyeztetni!), csak gondolom a sárga komolyabb, így elvileg drágább is alapesetben. Ha a logikám nem csal... amúgy az én forrásom egyelőre nem jelzett vissza.
Minden esetre egyelőre köszi mindenkinek, visszajelzek, amint megvan minden infó, biztos lesz valamelyik.
Egyelőre turbo groove tárcsa és sárga betét látszik jó megoldásnak, de csak előre! Illetve ferodon még gondolkodom. Nem tudom ezek között érdemes-e tovább latolgatni, melyik jobb, melyik kevésbé, stb.
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re:TS
« Válasz #9185 Dátum: 2014.04.10 21:41:04 »
Természetesen ha azonos az ár green vs yellow között akkor a komolyabbat venném én is.
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TS
« Válasz #9186 Dátum: 2014.04.10 21:49:30 »
Rád van bízva a döntés, nekem ezen egy fillér hasznom sincs.... ;)
Ha úgy alakul adok telszámot és kettőtök között zajlik az üzlet.
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re:TS
« Válasz #9187 Dátum: 2014.04.10 22:07:47 »
Amúgy nem biztos, hogy jó volt a logikám. Legalábbis a fekmester-nél a greenstuff - ha nem is sokkal - de drágább.
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re:TS
« Válasz #9188 Dátum: 2014.04.10 22:52:54 »
Rád van bízva a döntés, nekem ezen egy fillér hasznom sincs.... ;)
Ha úgy alakul adok telszámot és kettőtök között zajlik az üzlet.

Köszi. Meg lehet tudni a yellow árát (ha nem gond)...?
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

szélvédős

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 118
Re:TS
« Válasz #9189 Dátum: 2014.04.12 07:45:25 »
A feceliftes és régebbi változat közti különmbségek ha jó tudom: 1 cm-vel lejjebb ül,feszesebb futómű,toronymerevítő,plussz extrák.
Javítsatok ki ha rosszul tudom vagy adjatok egyest  :D
Valaki próbálta már mindkettőt?
És esetleg tapasztalta vezetés közben a különbségeket?
A pénzem már megvan egy "régebbi" darabra,de ha annyival jobb a faces akkor lehet még gyűjtök hozzá.  :whistling:

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re:TS
« Válasz #9190 Dátum: 2014.04.12 09:44:59 »
A technikai részletekről vagy különbségekről én nem nyilatkoznék részletesen, szerintem azok az amatőrök szintjén nem észrevehetőek. Személy szerint én viszont már nem vennék facelift előttit. Persze minden pénz kérdése, de külsőre nagyobb az előny talán, mint árban a különbség.
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TS
« Válasz #9191 Dátum: 2014.04.12 09:54:52 »
Legzsak, fenyresotetedo tukor, dekorelemek, jobb ules, merevitok, nagyobb fektarcsa.
Szoval en facelifteset vennek...
Ebay.kleinanzeigen.de
5000euro korol mar van:)
Konrád

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:TS
« Válasz #9192 Dátum: 2014.04.12 15:20:34 »
A feceliftes és régebbi változat közti különmbségek ha jó tudom: 1 cm-vel lejjebb ül,feszesebb futómű,toronymerevítő,plussz extrák.
Javítsatok ki ha rosszul tudom vagy adjatok egyest  :D
Valaki próbálta már mindkettőt?
És esetleg tapasztalta vezetés közben a különbségeket?
A pénzem már megvan egy "régebbi" darabra,de ha annyival jobb a faces akkor lehet még gyűjtök hozzá.  :whistling:

2 cm-rel alacsonyabb.
Futómű tényleg jobb a faceliftesen.
A régebbit rosszabb vezetni, ezért sokan tettek alá sport futóművet...
Régebbik közül ezt nézném meg:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/corolla/toyota_corolla_1.8_ts-7560998

Egy csomó extra benne van...alig van különbség a facelifteshez képest....kompis ts-ből pakoltak bele cuccokat...

Vagy gyűjtés, mert szép állapotért, még mindig elkérik a pénzt... ::)
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

szélvédős

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 118
Re:TS
« Válasz #9193 Dátum: 2014.04.12 18:39:26 »
2 cm-rel alacsonyabb.
Futómű tényleg jobb a faceliftesen.
A régebbit rosszabb vezetni, ezért sokan tettek alá sport futóművet...
Régebbik közül ezt nézném meg:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/corolla/toyota_corolla_1.8_ts-7560998

Egy csomó extra benne van...alig van különbség a facelifteshez képest....kompis ts-ből pakoltak bele cuccokat...

Vagy gyűjtés, mert szép állapotért, még mindig elkérik a pénzt... ::)


Ez tetszik nekem is a nem faceliftes modellek között,de ennyi mani még nincs. :no:
Max 1.500.000,- ami rendelkezésemre áll. Szóval akkor egyenlőre még tömöm a malacperselyt  :yes:

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #9194 Dátum: 2014.04.12 20:30:55 »
Ami meg lenyeges es utolag nehez potolni: a rancfelvarrott TS-en direktebb attetelu a kormanymu. Es ez nagy kulonbseg, a VTi-men at lett alakitva 3,6-rol 3-ra sz attetel (Integra alkatresz rulez!) es mondhatni eg es fold a kulonbseg.

Ma hoztam el a gepet a szerelomtol, remelem megoldodott a menstruacios problema. Szelepdkli csere utan letomitettuk az olajkartert is, de meg mindig folyt az olaj valahol. Most a vizpumpa oldalon levo tomites is ki lett cserelve (nem volt olcso), remelem megoldodik vegre a dolog.