Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1565773 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:TS
« Válasz #9000 Dátum: 2014.03.04 11:48:09 »



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: TS
« Válasz #9001 Dátum: 2014.03.04 11:49:58 »
mit jelent a ts motortakaróján a vvtl-i jelzésben az L betű?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re: TS
« Válasz #9002 Dátum: 2014.03.04 11:57:04 »
mit jelent a ts motortakaróján a vvtl-i jelzésben az L betű?

VVTL-i = Variable Valve Timing and Lift- intelligent

"It automatically adjusts the amount of "lift" on the cylinder's Intake and exhaust valves. In fact, VVTL-i technology has a lot in common with the human body: Athletes train to increase the air volume entering and leaving their lungs."



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:TS
« Válasz #9003 Dátum: 2014.03.04 19:56:02 »
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/corolla/toyota_corolla_1.8_ts-7699515

Sperr difi?  :eek:

Egész szép darab...
Sperr vagy elírás, vagy lett bele téve...gyárilag csak a TTE-es kompisban van.
Jó lenne az enyémbe is...
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #9004 Dátum: 2014.03.04 22:32:31 »
Sracok, valakinek megvolt mar a TS Celica? Milyen a Corollahoz kepest? Gondolom autopalyan jobban megy, elvegre kozel 18 centivel laposabb es sokkal aramvomalasabb, elvileg 100kiloval konnyebb is. Kivancsi volnek a tapasztalatokra. Meg hogy ferni el benne peldaul hatul. Gondolom az nem az erossege :p

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:TS
« Válasz #9005 Dátum: 2014.03.05 07:43:01 »
Sracok, valakinek megvolt mar a TS Celica? Milyen a Corollahoz kepest? Gondolom autopalyan jobban megy, elvegre kozel 18 centivel laposabb es sokkal aramvomalasabb, elvileg 100kiloval konnyebb is. Kivancsi volnek a tapasztalatokra. Meg hogy ferni el benne peldaul hatul. Gondolom az nem az erossege :p

Tulajdonomban nem volt...
Áramvonalasabb, de szerintem nem megy jobban, mint a cori...talán még a cori jobban megy...autópályán nem voltam vele, a 6.-dikról nem tudok nyilatkozni...
Hátul szinte semmi nem fér el...
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re:TS
« Válasz #9006 Dátum: 2014.03.05 08:24:05 »
A Celica 6-os fokozata hosszabb attetelezesu, fura lenne hogy 100kg-al konnyebb, szerintem kb egyforma a tomege a Corollaval.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

szélvédős

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 118
Re:TS
« Válasz #9007 Dátum: 2014.03.05 09:11:00 »
A Celica TS 1215 kg

szélvédős

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 118
Re:TS
« Válasz #9008 Dátum: 2014.03.05 09:12:04 »
Valaki ment már Saxo VTS ellen mondjuk nem állóból?
Tesómnak volt és azt mondja nagyon ment, a VTI-ket verte.

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #9009 Dátum: 2014.03.05 10:18:48 »
A Celica 6-os fokozata hosszabb attetelezesu, fura lenne hogy 100kg-al konnyebb, szerintem kb egyforma a tomege a Corollaval.
Wikipedian olvastam, hogy direkt ramentek a sulycsokkentesre. A neten talalt adatok szerint 1100 kg a Celica es 1200 folott a Cori.
Ha arsmvonalasabb es hosszabb a 6. is, akkor 2 szemelynek jo kis utazoauto lehet :)
Tegnap lemertem GPS-el, hogy a 205/55 R16 gumival a kilometerora 150-ig hajszalpontos, talan 1-2 km/h-val mer ala, de ez boven a meresi tureshataron belul van.

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:TS
« Válasz #9010 Dátum: 2014.03.05 11:59:36 »
Tulajdonomban nem volt...
Áramvonalasabb, de szerintem nem megy jobban, mint a cori...talán még a cori jobban megy...autópályán nem voltam vele, a 6.-dikról nem tudok nyilatkozni...
Hátul szinte semmi nem fér el...

Én is kétlem, hogy jobban menne, de hogy jobban fekszi az utat, az tuti.  :yes:
Talán azért tűnhet gyorsabbnak, mert a kanyarokba nagyobb sebességgel is belemehetsz vele, mert az úttartása jobb.
Igazi kanyarvadász.  ;)



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re:TS
« Válasz #9011 Dátum: 2014.03.05 22:28:36 »
Viszont képzeljétek, 2 napon belül 2 szívás:
Valami nyest megette a motorháztető zajszigetelő borítását, így leszedtem. Egy-két helyen sikerült megkarcolnom a fényezést, bár amúgy is elég gyatra (a piros nem fedi teljesen belülről a mocitetőt, mintha csak beködölték volna (pedig gyári fényezésű, lemértem).
És kerékcserénél 92nm nyomatékkal lehúzva a kerékcsavarokat is sikerült eltépni egy jobb hátsó tőcsavart. Valószínűleg már meg volt kezdve, mert a többi bírja (sokan 120-al húzzák meg).

Nálam ugyanez a szitu. Sajnos már cafatokban van a belső borítás, gusztustalan, de nem szedtem le, mondván, ha legközelebb a kis rohadék megint arra jár, ne a kábeleket kezdje szétrágni. Kertben parkolok, évek óta ezt használom ellene, és működik: http://www.shopmester.com/spd/unas_473522/Infraerzekelos-ultrahangos-kisallatriaszto-kutya-m
Kivéve amikor elfelejtem kitenni...
Esetleg ha valaki ez ellen tud valami tuti megoldást, szívesen vennék minden ötletet. Kivéve a pl tegyél zokniba kutyaszőrt, meg locsold körbe a kocsit benzinnel minden este, stb. stb. Mindent lehet olvasni a neten, olyan megoldás kéne ami tutira bevált, könnyen alkalmazható, nem macerás, stb. stb. Hálás lennék, mert ami most van, az ugyan működik, de nem túl kényelmes.
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re:TS
« Válasz #9012 Dátum: 2014.03.05 22:31:49 »
Remélem nem sértettem házirendet, semmi reklám, nincs itt érdekeltségem. Amúgy lehet találni jobb áron is a neten... Nekem kettő van, egy a padláson, egy pedig a kocsi előtt minden este...
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re:TS
« Válasz #9013 Dátum: 2014.03.05 22:39:20 »
Valaki ment már Saxo VTS ellen mondjuk nem állóból?
Tesómnak volt és azt mondja nagyon ment, a VTI-ket verte.

Hmm... nem is tudom. TS ellen kár beszélni róla.
Könnyű (alig 1 tonna), így biztos jól megy az elején, aztán elfárad.
http://www.zeperfs.com/en/duel137-367.htm
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re:TS
« Válasz #9014 Dátum: 2014.03.05 22:42:13 »
Én is kétlem, hogy jobban menne, de hogy jobban fekszi az utat, az tuti.  :yes:
Talán azért tűnhet gyorsabbnak, mert a kanyarokba nagyobb sebességgel is belemehetsz vele, mert az úttartása jobb.
Igazi kanyarvadász.  ;)

Ez egy érdekes "menet":
http://www.zeperfs.com/en/duel367-369.htm
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."