Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1565771 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
TS
« Válasz #8835 Dátum: 2013.12.14 22:29:21 »

Sziasztok! TS alá 205-ös méretben melyiket javasolnátok, van-e valamelyikkel tapasztalat? (zárójelben az ára)
Kumho ECSTA HM KH31 (18e)
Falken Ziex ZE914 (18,5)
Toyo Proxez CF2 (19,8)
Dunlop SP Sport 01 (21,3) ez tesztben jo helyen volt, de allitolag nagyon kopik
Bridgestone Potenza Adrenalin RE 002 (23,5)
attol függ mikor mire kell!
Ha főleg utcára kell, akkor a Toyo-Falken-Kumho helyett vannak kb azonos árszinten jobb gumik is. Ezekkel általában az a baj, hogy van, amiben nagyon jók (pl száraz körülmények) és van, ahol az atlagos szintet épp, hogy megutik, vagy alatta maradnak valamivel. Utcára kiegyensúlyozott gumi kell, ezért a Dunlop, GY, Conti, Michelin, és még nehány típus jobb választás.

Pálya napokra sokan használnak Toyot, mert meleg, száraz körülmények között kiemelkedően viselkedik.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:TS
« Válasz #8836 Dátum: 2013.12.14 22:35:55 »
Sziasztok! TS alá 205-ös méretben melyiket javasolnátok, van-e valamelyikkel tapasztalat? (zárójelben az ára)
Kumho ECSTA HM KH31 (18e)
Falken Ziex ZE914 (18,5)
Toyo Proxez CF2 (19,8)
Dunlop SP Sport 01 (21,3) ez tesztben jo helyen volt, de allitolag nagyon kopik
Bridgestone Potenza Adrenalin RE 002 (23,5)

Bridgestone nagyon kemény, Dunlop jó, Toyo hamar kopik, Kumho-ból ilyet keress: Kumho Ecsta SPT KU31 ez jó...
Jó még a Vredestein Ultrac Cento-ja is, de azt lehet csak drágábban kapsz....
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:TS
« Válasz #8837 Dátum: 2013.12.14 22:46:16 »
Gumis topicban FUBA nemrég írta, hogy a Potenza eléggé elkopott nála 9 (kilenc) hónap és 10.000 km alatt  :hmmmm:
Nem tudom, mekkora a különbség ehhez képest anyagban...
Nagyon jó a Bridgestone, nagyon meg vagyok velük elégedve, én nem vagyok jó referencia, nálam ha egy gumi elszalad 20eKm-ert akkor nagyon benzin takarékosan vezettem. Erős autóval (200+ lóerő) max. 10eKm-t bírok megtenni a legjobb gumikkal is.
Nekünk utcára a GoodYear Eagle F1 vált még be nagyon meg jók a Michelin-ek is, Toyo is, viszont a Yokohama Parada meg nagyon nem vált be, mert nem tapad rendesen, ja meg a Barum egyszer felrobbant nekem az autópályán, ha kis saját tapasztalatot megoszthatok. A Semperit gumiknal az idő nem tesz jót, mert hamarabb kirepedeznek mint a többi, a Dunlop-ok meg nekem mind szálszakadásosak lettek mielőtt elkoptak volna, de nem normál használatnál jöttek elő ezek!
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.14 22:53:12 írta FUBA »
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:TS
« Válasz #8838 Dátum: 2013.12.14 22:47:56 »
Conti PremiumContact 5?  ::)

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:TS
« Válasz #8839 Dátum: 2013.12.14 23:01:16 »
Nagyon jó a Bridgestone, nagyon meg vagyok velük elégedve, én nem vagyok jó referencia, nálam ha egy gumi elszalad 20eKm-ert akkor nagyon benzin takarékosan vezettem. Erős autóval (200+ lóerő) max. 10eKm-t bírok megtenni a legjobb gumikkal is.
Nekünk utcára a GoodYear Eagle F1 vált még be nagyon meg jók a Michelin-ek is, Toyo is, viszont a Yokohama Parada meg nagyon nem vált be, mert nem tapad rendesen, ja meg a Barum egyszer felrobbant nekem az autópályán, ha kis saját tapasztalatot megoszthatok. A Semperit gumiknal az idő nem tesz jót, mert hamarabb kirepedeznek mint a többi, a Dunlop-ok meg nekem mind szálszakadásosak lettek mielőtt elkoptak volna, de nem normál használatnál jöttek elő ezek!
Nekem ott úgy tűnt, hogy meglepődtél, hogy ennyin elkopott. Akkor félreértettelek, bocsánat  :surrender:
Most ezek nem a Carinán voltak?? Oda kb. váltóméret. De kb. nélkül is.

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:TS
« Válasz #8840 Dátum: 2013.12.14 23:17:06 »
Nekem ott úgy tűnt, hogy meglepődtél, hogy ennyin elkopott. Akkor félreértettelek, bocsánat  :surrender:
Most ezek nem a Carinán voltak?? Oda kb. váltóméret. De kb. nélkül is.
Kicsit meglepődtem, mert ugye minél szélesebb egy gumi egy adott autón, annál kevésbé kopik elvileg, ezért a gyárinál 4 cm-rel szélesebb gumikra azt gondoltam, hogy hátha tovább bírják nálam, de valószínű, hogy ha jobb a gumi, akkor még gyorsabban megyek (kanyarban stb.), tehát kihasználom amit bír, ezért ugyan olyan hamar elkopik nálam mint a keskenyebb. De mondom, nagyon jók a Bridgestone-ok, akkor fogom majd pláne ezt érezni, ha visszatérek esetleg megint keskenyebb gumikhoz. Igen, a Carinán voltak, 115 paci rendesen elkoptatta őket!  :D
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TS
« Válasz #8841 Dátum: 2013.12.15 10:18:51 »
Sbernie!
nekem Goodyear Excellence van, kíválló mindenhol, sehol se kimagasló, de szakadó esőben is 130-al végig nyomtam a pályán,
Michelin Pilot Sport volt azelőtt fenn, kicsit öregecskék voltak, de nagyon jók azok is.
Ja és csak V-set vagy Y-osat vegyél az exra erősítés miatt, más technologiával készül.

Falkent nem vennék, mert még apám Astráján is furán viselkedett, szerintem elment a szál benne,
Mióta megkapta az OPC felniket tőlem és a Michelineket imádja az öreg, pedig már 63 lesz, de most újra sportosan vezet:)

Én ezt néztem ki magamnak:
http://www.ebay.de/itm/190842520367?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
http://www.ebay.de/itm/171046794394?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
Konrád

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TS
« Válasz #8842 Dátum: 2013.12.15 12:21:43 »

a jó lehet még jobb...
Konrád

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:TS
« Válasz #8843 Dátum: 2013.12.15 14:02:35 »
Igen, a Carinán voltak, 115 paci rendesen elkoptatta őket!  :D
Nana, talán inkább a versenyzői vénád, neeem?  ::)  :lol:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:TS
« Válasz #8844 Dátum: 2013.12.15 21:09:45 »
Nana, talán inkább a versenyzői vénád, neeem?  ::)  :lol:
:yes:  ;)
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:TS
« Válasz #8845 Dátum: 2013.12.15 21:39:27 »
Azé' egy Marutival nehezebben menne szerintem  ;)

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:TS
« Válasz #8846 Dátum: 2013.12.15 21:48:33 »
Azé' egy Marutival nehezebben menne szerintem  ;)
valószínű, hogy a kanyarokban gyalulnám le a gumit arról is...
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:TS
« Válasz #8847 Dátum: 2013.12.15 22:11:50 »
valószínű, hogy a kanyarokban gyalulnám le a gumit arról is...
Ááá, nincs akkora kanyarsebesség, hacsak nem mindig lejtőre mész hátszéllel  :D
Mikor egyikből a másikba ül az ember, na az ég és föld  ;)

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #8848 Dátum: 2013.12.16 22:12:55 »
Bridgestone nagyon kemény, Dunlop jó, Toyo hamar kopik, Kumho-ból ilyet keress: Kumho Ecsta SPT KU31 ez jó...
Jó még a Vredestein Ultrac Cento-ja is, de azt lehet csak drágábban kapsz....

Köszönöm mindenkinek a tapasztalatokat, tanácsokat!
A Kumho nekem is tetszik, a VTi-re pont ezt a fajtát vettem 2 éve és nem bántam meg (bár elsősorban családi használatra van, nem sportolni, de egy Kakucsringet is egész jól bírt annak ellenére, hogy oda slick kellett volna).

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10702
TS
« Válasz #8849 Dátum: 2014.01.04 00:20:25 »
Ezt a TS TTE Compressor-os példányt szívesen elfogadnám.  :wub: Még azzal az érdekes bőrbelsővel is tudnék élni, ami a leírás szerint gyári.  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61