OFF az a baj, amit írtál alkatrészek, több száz ezer forint nagyságrend...pl. pd elem a VW-nél...magasnyomású, porlasztók javítása...kettős lendkerék...nem érdemes dízelt venni, azonos ára van a benzinnel...én nem vennék dízelt, vagy csak egy-két típust...gondold meg...az mondod nem kell hozzányúlni, de mikor eléd tolják a félmilliós javítási számlát, akkor nézel nagyokat...benzinesnél, meg négy gyertya csere, vagy esetleg trafó csere...vezérlést ne keverjük bele, az mindegyiknél cserés...
Pl. 2004 Opel c vectra kb. 2 millás autó, 1.9 dízel
kettőstömegű: ~250 ezer
Kuplung:~120 ezer
porlasztó csúcs: ~150 ezer/db!
részecske szűrő:~160 ezer
nézzük a ts-t:
kuplung: 80 ezer
gyertya 5-6 ezer/db - 80-90 ezer km...
nos melyikkel is járok jobban?
sok benzines, annyit eszik mint egy dízel...
OFF