Van termeszetesen. Egy puha femlap van raszogecselve a betetre, ami picit belog a kopo resz sikjaba. Igy mikor a kopo resz mar csak 1-2 mm-res, akkor a femlap elkezdi csiszolni a tarcsat, surlodo, karcolo, nyikorgo hangot adva ezzel.
Celszeru leszedni a kereket, ekkor egybol latod, hogy a kopofelulet (ami a tarcsahoz nyomodik) milyen vastag. Szerintem azert zajos a feked, mert elkopott a betet. Ekkor meg par ezer km-t lehet menni, persze ez hasznalattol is fugg. Jobb ilyenkor minel elobb cserelni a beteteket.
A betetcsere soran erdemes a tarcsat felszabalyoztatni, hogy az uj betet tokeletesen sima es egyenletes tarcsaval erintkezzen. Azonban figyelni kell a tarcsa minimalis vastagsagat is, ugyanis a vegtelensegig a tarcsa sem hasznalhato; jellemzoen 2-3 garnitura betet utan cseres a tarcsa is.