A gyári lendkerék is azért nehezebb, hogy a lúzer felhasználó (aki nem tud vele elindulni, mert lefullad) ne utálja meg az autótípust. Vagy lassú araszolásnál alapjárat közelében még van egy kis "egyenetlen" járás.
Valószínű azért van minden versenyautóban könnyített lendkerék, mert hülyeség....
Ha konnyebb egy lendkerek es a tobbi tarcsa is, akkor a kocsi jobban eszreveszi a kisebb emelkedoket, a lejtokben meg konnyebben meglodul. A motor tehetetlensege lecsokken a tomegcsokkentes altal, igy nem csak annyi van, hogy hamarabb felporog a motor, de ugyan olyan hamar le is tud esni a fordulat. Azonban ez a hetkoznapi eletben lehet, hogy nem szerencses. A mar emlitett konnyu lefulladas es az egyenletlen alapjarat miatt.
Ha sportkuplung van a kocsiban, akkor eleg szar elindulni vele ugy, hogy sokkal konnyebben lefullad meg a kocsi, mint elotte. Nem vallalnam be egy pesti araszolas soran szivesen.
Ez mar az a tuning, ami elegge versenyzeshez valo szvsz, tul sok kompromisszumot hoz az utcai hasznalat soran. Egy TS igy is nagyon jol megy, aki nem csak versenyzesre hasznalja, annak nem biztos, hogy akkora poen a hetkoznapokban igy kozlekedni. De lehet persze, hogy nincsen igazam.