Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1565669 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

celicáss

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #7815 Dátum: 2011.05.05 21:40:45 »

Én egy Lotus Exiget vennék amivel járhatnék hétvégenként a euroringre vagy a Hungaroringre.

most se mész fel a pályára, akkor meg minek neked Exige? :D :lol:

pályára menni  :whistling:

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #7816 Dátum: 2011.05.05 21:53:11 »

Én egy Lotus Exiget vennék amivel járhatnék hétvégenként a euroringre vagy a Hungaroringre.

most se mész fel a pályára, akkor meg minek neked Exige? :D :lol:

pályára menni  :whistling:

Az lehet a corollával is,nem tudtad?:-)

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: TS
« Válasz #7817 Dátum: 2011.05.05 22:02:56 »
Piece a láv a meg az olcsó benzin legyen velünk.  :clap:

ezt nézzétek, ki találja ki a Típust? :D

OFF:





J love napiszar :D

kiscoro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 245
Re: TS
« Válasz #7818 Dátum: 2011.05.06 10:19:01 »
rég kellett ennyi oldalt visszaolvasnom, így péntek reggel jót nevettem ezen a yaris-corolla harcon, rögtön gondoltam, hogy fel kell tennem egy képet, amin 4,7 az átlagfogyim, de nem akarom, hogy bárki is hétvégén ne tudjon aludni [rohog]
a Like gombot hiányoltam egy-két hozzászólásnál :lol:
TS forever:)

Tondach

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 325
Re: TS
« Válasz #7819 Dátum: 2011.05.07 19:37:01 »


Akkor bocsi, de, amennyiben tudjátok, kiről beszéltem, légyszi okosítsatok már ki, mert szoktam látni azt a Ts-t itt Csabán, és természetesen mindig csilli-villi. És fel van regisztrálva ide a srác is, csak a nick-jét nem tudom.  :helpsmilie: ::) :hug:

Tondach...... ha jol emlékszem a nick-re ;)
Igen,az enyém.Csak mostanában sokat pihen az udvaron,mocival járok dolgozni.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #7820 Dátum: 2011.05.17 17:04:43 »
Egy barátom árulja a TS felniket.

Felni adatok: 6x16, 4x100, ET 45
Gumi adatok: 195/55-16, 87H, MO (erősített oldalfal), DOT 0910, egy szezont futottak, nem padkás, nem defektes, két első egy kicsit kopottabb , úgy összességében 80%-osak.

Dunlop SP sport 01  gumik vannak rajta

140ezerft a 4 felni gumikkal.

Aaron85

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 425
Re: TS
« Válasz #7821 Dátum: 2011.05.19 12:56:29 »
BLACK COROLLA TS 2005

Zorits1

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 106
Re: TS
« Válasz #7822 Dátum: 2011.05.19 13:11:56 »
Egy barátom árulja a TS felniket.

Felni adatok: 6x16, 4x100, ET 45
Gumi adatok: 195/55-16, 87H, MO (erősített oldalfal), DOT 0910, egy szezont futottak, nem padkás, nem defektes, két első egy kicsit kopottabb , úgy összességében 80%-osak.

Dunlop SP sport 01  gumik vannak rajta

140ezerft a 4 felni gumikkal.

ADok érte egy 17 es garnitúrát gumikkal, az mennyire ok? :)
"6200Rpm; where the life keeps getting impressive" :)

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #7823 Dátum: 2011.05.19 16:20:08 »
Mi a véleményetek erről?  http://www.nolimitmotorsport.com/prod/ur-041200902

Hi

Nincs benne a gyarinal meglevo harmonikus rezgeseket csillapito gumibetet. Nem te lennel az elso akinek a felrobbant olajpumpa lenne a kellemetlen meglepi. Ne vedd meg. 2ZZ-nel csak olyat ami rezgescsillapitos (gyari letezik csak) vagy a fotengely tarcsat ne csereld le ilyenre csak a tobbit.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Aaron85

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 425
Re: TS
« Válasz #7824 Dátum: 2011.05.19 16:39:16 »
Mi a véleményetek erről?  http://www.nolimitmotorsport.com/prod/ur-041200902

Hi

Nincs benne a gyarinal meglevo harmonikus rezgeseket csillapito gumibetet. Nem te lennel az elso akinek a felrobbant olajpumpa lenne a kellemetlen meglepi. Ne vedd meg. 2ZZ-nel csak olyat ami rezgescsillapitos (gyari letezik csak) vagy a fotengely tarcsat ne csereld le ilyenre csak a tobbit.
De akkor gondolom nem éri megvenni, mert a főtengelyszíjtárcsa nélkül nem túl nagy a nyereség...
BLACK COROLLA TS 2005

celicáss

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #7825 Dátum: 2011.05.19 19:35:47 »
Mi a véleményetek erről?  http://www.nolimitmotorsport.com/prod/ur-041200902

Ha lehet ne.
Nem az olajpumpával lesz ott a gond, hanem a kiegyensúlyozatlan főtengellyel. A Főtengely váltó felőli oldalát már kikönnyítetted a könnyebb lendkerékkel most a generátor felőli oldalt is könnyíteni akarod.
Kérdés hogy lesz meg az egyensúly mindkét oldalon.
Az ékszíjtárcsa tömege valószínűleg fontos paraméter lehet.


celicáss

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #7826 Dátum: 2011.05.19 19:38:00 »




This offer is for a Vision Motorworks light weight billet aluminum underdrive crank pulley for the 2000-2005 Toyota MR2 Spyder with the 1ZZFE engine. Easy 7-12 horsepower increase over the stock pulley. Vision Motorworks went the extra mile to design the best underdrive pulleys available, and then they went even further to get this quality piece to you at an incredible price. These pulleys are as good or better than anything being made by Unorthodox, Greddy, March etc...

Lizard

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 742
Re: TS
« Válasz #7827 Dátum: 2011.05.19 20:15:50 »
Nekem a főtengely ékszíjtárcsa lett cserélve. Problémát egyáltalán nem okozott a súly hiánya ahogy CelicAss írja. Nálam a lendkerék 4,4 kg, a szíjtárcsa pedig 560 g :) a 9 kg és a 1,5 kg helyett.
Érzésre teljesítményt nem hozott viszont sokkal jobb a gázreakció minden fordulat tartományban, mint a gyárival.
„If in doubt, flat out” (Colin McRae)

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #7828 Dátum: 2011.05.19 22:52:10 »
Nem az olajpumpával lesz ott a gond...

Idezetek (2004-2008), ha mar nekem nem hiszel:
"The Celica DOES have a harmonic dampener built into the crank pulley and removing it GREATLY increases the risk of oil pump and main bearing failure. Oil pump failure with the UR puley almost always leads to complete engine failure with a very few exceptions."

"You won't notice any harshness from an UR pulley. That is, until your crank breaks or you have oil pump or bearing problems. Maybe you'll never have those problems but it's not worth risking it for 2hp which is why we don't carry UR stuff.
The Mustang example is a bad one. They have a 2-piece assembly. A pulley and a damper. Toyota's is integrated in to one unit. There is no way to run a stock damper and a UR pulley."

"won't help a bit. The only way to be safe is to not use the crank pulley."

"You are confusing the harmonic dampener with the flywheel. The harmonic dampener dampens torsional vibration caused by flex in the crankshaft. The flywheel is what stabilizes engine speed. While getting the rotating assembly ballanced is a good idea, it will not affect torsional vibration much and it will NOT make it safe to use an undampened crank pulley. There is no safe way to run one, and from all acounts there is no notice of failure - you hear a loud noise and some grinding and your oil light comes on to tell you its too late."

Es vegul:
# of people with Pulley
UR 9
Other 1

#of oil pump failures
UR 4
Other 0

Failure Rate in this thread:
UR 4 of 9 - 44.4%

JA, ahogy mondtam ez 2ZZ motor. 1ZZ-nel es mas motoroknal ez nem ilyen gaz.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.19 22:55:04 írta mozso »
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

celicáss

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #7829 Dátum: 2011.05.20 00:00:55 »
Lehet nem pontosan értem, de a 4. idézetben egyensúly problémáról ír meg főtengely problémáról. Mint ahogy én is írtam.

Lényeg, hogy NE HASZNÁLD EZT .

Ha 10-12 LE-t hozna akkor eleve a gyártók már könnyebb ékszíjtárcsát tettek volna bele gyárilag is.
Ugyanez van a lendkerékkel is. Kiszámoltak egy olyan tömeget, ami minden körülmények között jó, nyilván jobb a könnyebb de egy kompromisszumot muszáj volt kötni és meghúzni valahol azt a határt.
2ZZ és 1ZZ persze más de azt nem árt tudni, hogy a 2ZZ főtengelye jóval nehezebb alapban az 1ZZ-nél így gyárilag a 2ZZ-re már könnyebb lendkereket és ékszíjtárcsát tesznek. A generátor meg a vízpumpa átmérőkkel is lehet játszadozni de azzal azért vigyáznék nagyobb átmérő pl. kevesebb vízmennyiség áramlást jelent , vagy a generátornál kevesebb feltöltést jelent. Szerintem ezek jók úgy ahogy gyárilag vannak.