Végigolvastam a sok baromságot
Egy szimpla kérdés volt, hogy miért akarod eladni, nem kellett volna átmenni személyeskedésbe (hacsak nem b@.sza a csőröd ennyire a téma, és ennyire fáj, hogy eladhatatlan, ez esetben együtt érzek Veled), elég lett volna, hogy nagyobbat szeretnél! Mindenki el tudja dönteni milyen autó kell magának. A CTS-t lehet agyon magasztalni, de azért azt ne felejtsük el, hogy lift alatt egy fabatkát sem ér
Az autópályás story gyönyörű volt, biztos hihető is egy 1000 corsa tulajnak, miközben olvasgatja.
Ahogy Sityu kolléga mondaná, a CTS annak való, aki nem akar hozzányúlni (mert nem nagyon lehet és érdemes), tuningolni.
22-évesen még azt terveztem, hogy milyen autót vegyek, mit szeretnék belőle. Nekem a cori ts az első körben kiesett, mert nincs gyerekem, és hát nem a világ legjobb 1.8-asa.
Hondát vehettem volna, de minden sarkon áll 1. Az is igaz, hogy ennyi pénzért, amennyit beletoltam a yarisba, hondába már 300 LE felett járnék.
Nem hitelből vettem, nem szívom a fogamat, mikor fel kell gumizni, és ha még sokba is kerül a tuningolása, egy olyan élményt ad, amit senki el nem vehet, amíg élek. Lehet küzdeni a tizedekért versenypályákon, szervezett versenyek alkalmával (akár pályázás, akár gyorsulás). 130-ig megkukizom a Corolla TS-edett (ha akarod egyszer kipróbálhatjuk) többel meg ugyan hol közlekedsz vele?
Szerintem csúnyán néznél, ha egy gokartpályán egy női bevásárlóautóval is megkerülném a világ legjobb autójaként beharangozott Corolládat. Gyere el Kakucsra, megnézhetjük mit tud a 2 autó
Mindent össze lehet mindennel hasonlítani
csak nem biztos hogy érdemes.
Én csak annyit javaslok Neked, hogy ha kérdeznek valamit (még ha fáj is), ne ugorj egyből a másik ember nyakának, ne mondj olyanokat, amiről fingod sincs.
Remélem ott leszel Kakucson, és be tudod bizonyítani, hogy ár érték arányban, vagy úgy egyáltalán tényleg annyival jobb a CTS a YTS-nél, mint ahogy azt Te leírtad.
Béke veled!
„A tonik tükrözi a lelket: egy keserű sz@r”