Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1574197 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Zorits1

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 106
Re: TS
« Válasz #7725 Dátum: 2011.05.04 09:11:32 »
Ha ennyire jó autó a corolla ts, akkor miért nem veszi meg senki, vagy még egy jobb kérdés: Miért akartok megszabadulni tőle?

Lizard, én már nem 22 - 23 éves vagyok, szóval az igényeim is másak. Nem a TS-ed kell nekem, legfejlebb az asszonynak eljárni az intersparba, habár azt sem hiszem...

Itt sok szó esett, hogy kinek mire kell az autó - én nem BP-n vezetem a kocsimat 0-24 ben lámpától lámpáig... dimbes dombos autópályák hosszabb utakon, közutak.
1 - Szóval aki 1.5L pluszt sajnál +100Le -re annak lófsz a seggébe  :devil:

2 - ha valaki gokart vagy. motor pályán akar versenyezni személy autóval - annak hajjrá - így az autómat ezek szerint rosszul azaz nem rendeltetés szerint 
használom , mert itt soknál az tűnik ki, hogy a használatának 99% versenypályának, 1% pedig  város. Ezek szerint a többit BKV-val teszik itt sokan meg. Nekem kényelmi szempontok is közrejártszottak egy 5 ajtós autó vásárlásakor, amit HASZNÁLNI/VEZETNI/KÖZLEKEDNI vettem, nem fogok szaros BKV-n utazni ha van kocsim és fenn is tudom tartani.

3 - ha én bohóckodni akarok, és a városba 1.3 Suzukikat alázni, oda tényleg elég lenne egy kisebb autó - vagy ha esetleg középsulis csajokat pirítani a spoilerezett 90Le kocsikkal.... ( anno volt erre is példa ezelőtt 12 évvel... )

4- Itt hogy ki kit hagy le, milyen körülmények között: hát erre csak annyit mondok, hogy nekem volt 1.3 - 1.6 - 1.8 as corollám, vezettem YTS-t is, horvátországban kisebb emelkedőn az autópályán sírt a kettesért - CTS-pedig 4-5 ben gyorsul 6 ban meg tartja.

5- Hogy miért akarom eladni: pl. mert sok a feles pénzem :) , nagy kocsit akarok venni, erősebbet, nyomatékosabbat, magasabb kategóriásat - mivel mások az igények...

6- Akárki akármit mondd, hiába tyunyinygolja agyon az ember a kocsiját, értékesítésnél leszarják, sőt nem is veszik meg - mert agyon vissza volt húzva motor fmű stb.... ( tapasztalatól tudom, mert nekem is volt egy corollám amire az autó értékét ráköltöttem, és nems záltam ki belőle ***án... )

CTS - től nem megszabadulni akarnak a tulajok, hanem megvállni a suhanckódásuktól inkább - mindenkinél eljön a pont hogy elég, és ideje venni egy Lexust, vagy egy Honda Accordot a lényeg hogy nagyobb legyen, és a vezetése nyugalmat árasszon.

Remélm nem sértettem meg senkit, nekem az alacsonyabb kategóriás csere csak üzletből kell -nem pedig hosszútzávra ;)

Akit megsértettem ezekkel a szép szívhezszóló sorokkal, vendégem egy Tonicra!

Béke  veletek!

 :D
 

"6200Rpm; where the life keeps getting impressive" :)

pzs

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #7726 Dátum: 2011.05.04 09:46:04 »
4- Itt hogy ki kit hagy le, milyen körülmények között: hát erre csak annyit mondok, hogy nekem volt 1.3 - 1.6 - 1.8 as corollám, vezettem YTS-t is, horvátországban kisebb emelkedőn az autópályán sírt a kettesért - CTS-pedig 4-5 ben gyorsul 6 ban meg tartja.

Ha ezt komolyan gondolod, akkor magadrol allitasz ki szegenysegi bizonyitvanyt, nem minket sertesz meg vele...  :) Ugy gondolom, hogy aki vezette mindket autot az tisztaban van a ketto kozotti kulonbsegekkel es azt is tudja, hogy nem egy Marianna arkot kell elkepzelni...

Szemely szerint erre annyit mondok, hogy enyemre full gyari motorral szemelyesen Weber Gabor mondta azt, hogy meglehetosen nyomatekos meg 3asban is es szinte felesleges sokhelyen a 2-es. Ezt sikerult be is bizonyitania  :flowers:. Jobban hiszek neki mint egy olyan CTS tulajnak aki mindent mindennek lehord az ovehez kepest vegul pedig vegszokent leirja, hogy igazabol egy adott korban mar a CTS is suhancauto...  [rohog]. Arra ott az 1.3as suzi es ebben az egyben talan egyet ertunk   :whistling:

Egyebkent kisebb emelkedon 30al gurulva valoban sir a kettesert, szoval lehet, hogy nem is mondasz hulyeseget, de ilyen korulmenyek kozott a CTS sem tartja 6.ban, de meg 3.ban sem....  :clap:

Minden elismeresem a CTS-e, ahogy Szuti is leirta a vilag egyik legjobb 1.8as szivo blokkjat kapta meg es egy igazi elmenyauto ebben a kategoriaban, de a tobbi CTS tulaj egyszeruen csak szereti az autojat es nem szall el ugy tole mintha egy felsokategorias 30 millas szornyeteg lenne, de ha igy is van akkor sem beszel minden masrol ugy mintha az ovehez kepest csak egy f*stalicska lenne.

Tovabbi sok sikert kivanok az eladashoz, a tonic meg szamomra felejtos mert nem szeretem...

Beke Veled!
 :D

barna.czukor

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #7727 Dátum: 2011.05.04 10:09:06 »
Régen, mikor a VTi Civic-et kiadták, akkor megvette a haverom 40 éves apja. Nem ment vele illegálra, nem tolta ki a szemét fölöslegesen.

Ha most megnézzük, akkor 25 év alatti suhancoknak van csak szinte VTi Civic-jük, amikkel sok esetben ész nélkül közlekednek a városban.

Sajnos ez vár a CTS-re és a YTS-re is. Először megveszik az értelmesek, aztán ahogyan öregszik, pontosabban olcsóbbá válik, úgy egyre több hülyegyerek fogja megvenni, mert már nem lesz sokkal drágább, mint egy tuning Swift-et összehozni.

Ez a jelenség amúgy nem Toyota, Honda függő, más márkákra is igaz sajnos. Van ennél rosszabb sors is: az üzletember megveszi az A6-ost, majd a 2. tulaj már egy sutyerák, a végén meg a cigányok kötnek ki a legtöbben. Ez nem azt jelenti, hogy az A6 rossz, csak azt, hogy idővel megkopik a presztízse a kocsinak, mert lemegy az ára és más is megveheti már magának az alacsonyabb rétegekből.



Az is igaz, hogy az ember szépen lassan kinő a sportoskodásból, megváltoznak az igények. Gyerekkel 30 felett már a legtöbb ember egy nagy, csendes, nyomatékos kocsira vágyik és nem egy zajosabb, szűkebb, sportosabb modellre. De ha együtt kell a kettő, akkor is van megoldás, mert a Lexus IS és az Accord ilyen pont.

Nem kell azon megsértődni, hogy ha valaki kinő a TS-ből, pár évvel ezelőtt nekem is még sokkal jobban megdobogtatta a szívemet. Most már nem annyira vágyom rá, sokkal inkább kellene egy újabb Accord vagy egy IS Lexus, mint egy alsó-közepes hot-hatch.



A Corolla TS vs. Yaris TS-ről meg annyit, hogy a Corolla nagyobb, csendesebb, kényelmesebb, erősebb, drágább, nagyobb a presztízse, azaz összességében komolyabb, jobb autó.
Ez még nem jelenti azt, hogy a Yaris TS mondjuk a maga kategóriájában nem lehet jobb, mint a CTS vagy azt, hogy egyes pályákon a YTS nem mehetne jobb köridőt.

De a tény sajnos az, hogy 4 fővel egy CTS-sel 5x előbb elmennék Madridba nyaralni, mint egy YTS-sel.
És a legtöbb ember normál közlekedésre használja a kocsiját, nem versenyzésre. Arra meg jobb egy sima Corolla is, mint egy YTS, akár hogyan is nézem.

Aranyos mindegyik kocsi, de a kategóriája attól még egyiknek sem változik, hogy TS az altípusa. A Yaris kicsi marad és zajos, a Corolla meg szintén csak egy alsó-közepes kocsi marad Civic/Astra/Golf presztízzsel a motortól függetlenül.


Nem akarok senkit sem megsérteni, csak jó tisztában lenni szerintem a dolgokkal azért...

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: TS
« Válasz #7728 Dátum: 2011.05.04 10:15:33 »
Bocsánat, hogy belebeszélek az istentiszteletbe, de szerintem nem korrekt két külön kategóriájú autót összehasonlítani. Mindkettő másra való. Ugyanigy nem hasonlítjuk össze a Corollát az Avensis kombival, mert mindkét autó másban jó.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

zsherdon

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 84
Re: TS
« Válasz #7729 Dátum: 2011.05.04 11:02:52 »
Szerintem azért ha egy TS jelölésű Corolláért vagy teszem azt Yarisért annak idején kifizetett egy alap kategóriás 1.4 vagy 1.6os modell képest 1 millióval többet annak oka kellett hogy legyen. Igen a Corolla alsó középkategóriás autó mint ahogy az civic/astra/golf. De a A corolla TS az már ugyancsak a civic tpye-r /vti / astra gtc/opc vagy golf gt kategória, ezért is kerülnek többe ezek a modellek mind újonnan(annó) mind használtan.
És egyetértek az előttem elhangzottakkal hogy nem egy kategória a yaris és corolla sem, árban sem úgyhogy ezt nem is érdemes hasonlítgatni, kategorizálni. Az biztos hogy nem alap modellról beszélünk egyiknél sem, Én őszintén megmondva nem vezettem yaris ts-t így erről nem tudok véleményt mondani, majd remélem egy nyári Toyota találkozó alkalmával ezt pótolhatom :) ::)
Szerintem két tipusú ember létezik: van aki A-ból B-be közlekedik a kocsival mint ahogy az kell is és használati tárgyként kezeli autóját, és van az akinek minden egyes km egy öröm, élmény, mosoly az arcon..... És szerintem azzal mindenki egyeetért hogy egy olyan autó amiban hogy PZS-t idézzem
" a világ egyik legjobb 1.8as szívó blokkját kapta meg es egy igazi elmenyauto ebben a kategoriaban".
Én is egy 36éves tulajtól vettem aki nem azért vásárolta meg annak idején újonnan mert két lámpa között mindenkit a tükörből akart nézni, csupán az élmény a hang a teljesítmény és a megbízhatóság miatt. De igen eljön mindenkinek az a kor mikor megváltozik az értékrendje, attól a corolla ts vagy egy yaris ts, vagy golf gt stb stb.... nem lesz kevesebb vagy egyenlő egy alap modellel csak más lesz a vevőköre, és azért ezeknek a típusoknak mindig is kevesebb a vevőköre mint egy alapmodellnek már csak ára miatt is, és manapság sajnos nem egyszerű eladni autót, akármilyen is legyen nagy a piac sok a választék kevés a vevőképes ember..... de ennek is megvan az előnye mivel Én sem jutottam volna hozzá lehet soha egy ilyen modellhez, annyiért amennyiért vettem ha ami most van nem igy lett volna.....
Corolla TS 1.8 vvtl-i  "Szerelem első hallásra..."

pzs

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #7730 Dátum: 2011.05.04 11:12:07 »
De a tény sajnos az, hogy 4 fővel egy CTS-sel 5x előbb elmennék Madridba nyaralni, mint egy YTS-sel.

Ez nem is kerdes, de az a kijelentes, hogy "vezettem YTS-t is, horvátországban kisebb emelkedőn az autópályán sírt a kettesért - CTS-pedig 4-5 ben gyorsul 6 ban meg tartja" szamomra kicsit eros... Mert akkor a Te autod 1esert sir, ahol a YTS ketesert, sot kedves markatarstol megkapjuk lassan, hogy inkabb keruljuk el az emelkedot vele, mig az ove igaz nem gyorsul, de 6.-ban meg tartja...  :clap:

Mondi, nem osszehasonlitas a cel csak nem kell 1000 km-es arkot asni kozejuk, mert ekkora kulonbseg nincs koztuk. Ha meg az asszonynak keres bevasarlo autot, akkor arra nem ertem miert nem jo a corolla... esetleg sajnalja azt a 1.5 L plusszt :?:  Szerinte a CTS fenyevekkel jobb, ennyit talan meger :yes: Sot 1.4D Corit is beszamitana, nem hinnem hogy megfelelobb lenne par km-es bavasarlo korutakra, mert azt ugye megtudtuk, hogy az ido mulasa miatt mar csak Lexusba vagy Accordba ulne bele  :hug:.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: TS
« Válasz #7731 Dátum: 2011.05.04 11:16:42 »
de a dizel corit hamarabb el tudja adni........ és akkor tovább tud lépni :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Satriani

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #7732 Dátum: 2011.05.04 11:34:05 »
Bocsánat, hogy belebeszélek az istentiszteletbe, de szerintem nem korrekt két külön kategóriájú autót összehasonlítani. Mindkettő másra való. Ugyanigy nem hasonlítjuk össze a Corollát az Avensis kombival, mert mindkét autó másban jó.

Má' nem tudom, honnan eredt ez az egész, de szerintem simán össze lehet hasonlítani a kettőt: mindkettő sportverzió, mindkettő benzines, mindkettő elég jó kompromisszum a hétköznapokra, és a többi. És van, amiben a Yaris jobb: közvetlenebb, élvezetesebb gyári állapotában, mint a Corolla, olcsóbb fenntartani, és emlékeim szerint a gyári fékek is jobbak rajta. Persze a Corolla nagyobb, csendesebb, kényelmesebb, erősebb. Ugyanígy nyugodtan össze lehet vetni egy 2.5 milláért kapható Corolla kombit egy ugyanennyibe kerülő, öregebb, többet futott Avensis kombival is: előbbi újabb, olcsóbban fenntartható, ugyanannyiért vélhetően kevésbé kockázatos, utóbbi nagyobb, csendesebb, kényelmesebb.

Mindemellett olyan nüanszokon rugóznak a yarisos kollégák, amin nem feltétlenül érdemes.  :flowers:

pzs

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #7733 Dátum: 2011.05.04 11:47:48 »
Mindemellett olyan nüanszokon rugóznak a yarisos kollégák, amin nem feltétlenül érdemes.  :flowers:

Ha a visszavaltasra gondolsz nem rugoznek rajta, ha mondjuk 2es helyett 3ast irt volna. Szerintem az is valotlan, de azt a "nuanszot" talan el lehetne nezni. Viszont azt talan Te is alairod, hogy ebben a kiejlentesben eleg nagy ferdites volt...

Mason ugy gondolom nem rugoztam vagy tevedek? Csupan leirtam, hogy szamomra jelenleg miert nem erne meg a csere :flowers:.

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: TS
« Válasz #7734 Dátum: 2011.05.04 12:15:17 »
Én a suhancok védelmében szolok :D
2 nappal ezelőtt vezettem egy off honda integra 1.8 type-R 190 lóerős a gép mikor 3ból 4 be kapcsoltam még elnyikkant a kerék ez elmondthatatlan élmény volt valamint a fejem azt csinálta mintha valaki homlokon vágott volna.
De ahogy mondani szokták szép szép de otthonra nem kéne, pedig én egy 22 éves suhanc vagyok.Nagyon szeretnék egy ts de ilyenkor mindig átgondolom minek az nekem???Igazábol az 1.4 corollával is oda megyek ahová egy ts el mennék és 22 éves létemre nem nagyon hiányzik a szágoldás.Biztos hogy nagyon jó a ts mind yaris mind corolla révén és el is fogadnék egyett de igazából nem nagyon látom értelmét hogy vegyek egyet.( bár azért elfogadnám)

Satriani

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #7735 Dátum: 2011.05.04 12:15:42 »
@pzs: nem pont erre gondoltam; az szerintem sem tényszerű, azt meg nem árt javítani. Inkább arra, hogy Zori autócseréje egyedül az ő dolga, akkor is, ha nem mindenben ért vele egyet az ember (pl. ha neki dízel Cori kell TS helyett, akkor az kell, na bumm).  :winkiss:

Zorits1

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 106
Re: TS
« Válasz #7736 Dátum: 2011.05.04 13:01:53 »
 :clap: Köszönöm, végre egy kis életet leheltem a fórumba.... Igaz az elején még 3-4 éve témábavágó storyk voltak amikor itt szúrtam én is :winkiss:

B.S.  :clap: - Osztom minden szavadat - ezeket írtam én is :flowers: csak a kis fanatikus Zümik felhúztak a hülyeségükkel :tt2:

"Sajnos ez vár a CTS-re és a YTS-re is. Először megveszik az értelmesek, aztán ahogyan öregszik, pontosabban olcsóbbá válik, úgy egyre több hülyegyerek fogja megvenni, mert már nem lesz sokkal drágább, mint egy tuning Swift-et összehozni."

Ez sajnos már elkezdődött........ :hmmmm:

Mindenknek szép napot Kívánok  :flowers:
"6200Rpm; where the life keeps getting impressive" :)

pzs

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #7737 Dátum: 2011.05.04 13:03:15 »
@pzs: nem pont erre gondoltam; az szerintem sem tényszeru, azt meg nem árt javítani. Inkább arra, hogy Zori autócseréje egyedül az o dolga, akkor is, ha nem mindenben ért vele egyet az ember (pl. ha neki dízel Cori kell TS helyett, akkor az kell, na bumm).  :winkiss:

Autocsere az O dolga, azt vesz amit akar es azt szamittat be amit akar felteve ha a masik fel is belemegy. Nekem csupan a hozzaallassal es a stilussal vannak gondjaim ezert reagaltam le azokkal a dolgokkal amik masok szemeben esetleg felesleges rugozasnak tunnek. Leirta, hogy akar az enyemet is beszamitana. Erre valaszolva leirtam, hogy mivel nekem sokkal tobbe van es jelenleg nem vagyom CTS-re ezert reszemrol felejtos. Egy szoval nem mondtam, hogy piaci ara sokkal magasabb vagy azt, hogy sokkal tobbet erne a tuning miatt. Szamomra eszmei erteke van es csak ugy tudnam elkepzelni a cseret ha O fizetne ra, aminek termeszetesen nem sok realitasa van es egyenerteku azzal, hogy kulonosebben nem mozgatta meg a fantaziamat a csere lehetosege.

Erre 2 dologgal reagalt:
- "Nem a TS-ed kell nekem, legfejlebb az asszonynak eljárni az intersparba, habár azt sem hiszem..." Ebbol az fogalmazodik meg bennem, hogy nem egy komoly ember ami nyilvan nem igy van. Minek ajanl fel egy cseret/beszamitast ha nem is merul fel benne mint lehetoseg. Ha meg felmerult benne akkor csak egy nemleges valasz miatt nem igy kell lereagalni szerintem. Ha meg csak siman ugratja a nepet akkor szerintem ne zavarjanak senkit a nuanszok  :winkiss:.

- "Akárki akármit mondd, hiába tyunyinygolja agyon az ember a kocsiját, értékesítésnél leszarják, sot nem is veszik meg - mert agyon vissza volt húzva motor fmu stb.... ( tapasztalatól tudom, mert nekem is volt egy corollám amire az autó értékét ráköltöttem, és nems záltam ki belole ***án... )" Ezzel tisztaban vagyok. Szo szerint leirtam, hogy nem erdekel az ajanlata, mert az autot eszem agaban nem all eladni, max. masik lesz melle, szoval nem igazan tudom miert kell azzal ervelni, hogy ertekesitesnel le***jak...

Zorits1

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 106
Re: TS
« Válasz #7738 Dátum: 2011.05.04 13:22:45 »
@pzs: nem pont erre gondoltam; az szerintem sem tényszeru, azt meg nem árt javítani. Inkább arra, hogy Zori autócseréje egyedül az o dolga, akkor is, ha nem mindenben ért vele egyet az ember (pl. ha neki dízel Cori kell TS helyett, akkor az kell, na bumm).  :winkiss:

Autocsere az O dolga, azt vesz amit akar es azt szamittat be amit akar felteve ha a masik fel is belemegy. Nekem csupan a hozzaallassal es a stilussal vannak gondjaim ezert reagaltam le azokkal a dolgokkal amik masok szemeben esetleg felesleges rugozasnak tunnek. Leirta, hogy akar az enyemet is beszamitana. Erre valaszolva leirtam, hogy mivel nekem sokkal tobbe van es jelenleg nem vagyom CTS-re ezert reszemrol felejtos. Egy szoval nem mondtam, hogy piaci ara sokkal magasabb vagy azt, hogy sokkal tobbet erne a tuning miatt. Szamomra eszmei erteke van es csak ugy tudnam elkepzelni a cseret ha O fizetne ra, aminek termeszetesen nem sok realitasa van es egyenerteku azzal, hogy kulonosebben nem mozgatta meg a fantaziamat a csere lehetosege.

Erre 2 dologgal reagalt:
- "Nem a TS-ed kell nekem, legfejlebb az asszonynak eljárni az intersparba, habár azt sem hiszem..." Ebbol az fogalmazodik meg bennem, hogy nem egy komoly ember ami nyilvan nem igy van. Minek ajanl fel egy cseret/beszamitast ha nem is merul fel benne mint lehetoseg. Ha meg felmerult benne akkor csak egy nemleges valasz miatt nem igy kell lereagalni szerintem. Ha meg csak siman ugratja a nepet akkor szerintem ne zavarjanak senkit a nuanszok  :winkiss:.

- "Akárki akármit mondd, hiába tyunyinygolja agyon az ember a kocsiját, értékesítésnél leszarják, sot nem is veszik meg - mert agyon vissza volt húzva motor fmu stb.... ( tapasztalatól tudom, mert nekem is volt egy corollám amire az autó értékét ráköltöttem, és nems záltam ki belole ***án... )" Ezzel tisztaban vagyok. Szo szerint leirtam, hogy nem erdekel az ajanlata, mert az autot eszem agaban nem all eladni, max. masik lesz melle, szoval nem igazan tudom miert kell azzal ervelni, hogy ertekesitesnel le***jak...

PZS vegyél be egy gumicukrot és azt rágd inkább már szerintem, csak Te akarod itt megdumálni a hülyeségedet....! A magyarázkodás mindig büdös... Aki akarja végigolvassa - hogy mit Offolod a topicot ;)

A kisebb kocsi csere/beszámításhoz kell - nem tudnak annyit húzni az emberen - tiszta már ? - Lasi levágta egyből - Neked miért ilyen nehéz átlátni a dolgokat?

Ha a kicsi kis szívedbe martam a konkrét tényekkel, akkor nagyon sajnálom - nem akartam, hogy a vérnyomásod 120/80 fölé menjen az emelkedős visszaváltásos story miatt.... gyere és sírdd ki magad a vállamon nyugodtan!  :flowers:

Tonicot ne is igyál többet , inkább tegyél magadba kis Unicumot - az ellazít!

"6200Rpm; where the life keeps getting impressive" :)

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #7739 Dátum: 2011.05.04 13:41:42 »
Zori, még most is ilyen hirtelen vagy? ;)