Nem akarok nagyon okoskodónak tűnni, de pár dolgot azért megosztanék:
B.S. amit írtál, hogy a TS kapott egy sportcsomagot ezt kicsit értékeld át! Megkapta 2001-ben a világ legjobb 1800-2000cm3-as motorját ebben a a kategóriájában. A motort ugyanezzel a belsővel teszik bele az összes lotusba, még a gyárilag kompresszoros Lotus Exige Cup 260-ba is, amivel ebben az évben szerveznek ugyanolyan kupát, mint a Leon kupa. Tehát ezt felejtsétek már el, hogy ez egy sportcsomag. Max a Toyota szégyene, hogy egy ilyen motorhoz nem tudott rendes váltót, féket, futóművet összerakni. Én 20 ezer km-vel vettem a kocsit és nem keveset és nem is akárhogy mentem vele és soha semmi baja nem volt.
Celicás: az Integrások mondták, hogy a 20-as olaj megdermedt a motorukban és volt, amiben emiatt nagyobb bajok is lettek. Bezselésedett állítólag. Ezt nem tudom csak mondták. Az ok, hogy egy nyílt napon olyan 20 perc vagy 30, de ott mondjuk én 20 percen keresztül 6200-8200-as fordulaton tartottam a motort 3-4 alkalommal naponta. A hűtővíz kizárólag azután melegedett nálam, hogy felkerült a kompresszor. Addig sosem! Amikor amatőr versenyre mentem, akkor az még sokkal durvább terhelést jelentett, mivel 2 órát lehetett menni. Volt, hogy a 2 óra alatt 30 kört mentem a Hungaroringen kb két és fél perc 1 kör és folyamatában 10-15 köröket. A katalizátor nekem a hő miatt leégett, nem más volt a baja...