Mindent lehet, csak akarni kell, de biztos akarod?
Mondom, a kuplungot nem. A lendkeréknek mi még a hátránya? (Erről nem beszélgettünk, ha jól emlékszem...)
A gyári lendkerék (nekem a yarisba 9 kg körül volt ha jól emlékszem) arra való, hogy a viszonylag nagy tömege miatt a "tanuló" vezetők is el tudjanak indulni az autóval.
Minden versenyautóból mellőzik a súlyosabb lendkerekeket. A könnyű előnye: gyorsabban fel tud pörögni a motor (elérni az ideális tartományt)
Hátránya: könnyebb le tud fulladni ha nem tudsz vele bánni. Elvileg nyomatékot is veszít a motor, de elenyésző. Nekem bevált (4,4 kg).
Halkan megjegyezném, hogy a lendkerék cseréhez le kell venni a váltót, ami ugye nem 2 perc és 2 forint, valamint, ha bizonyos állapotban van a mostani tárcsád... (de ezt nem folytatom, mert ismert az eredet)