Nem tudom, szerintem nem csak a vagyonadó miatt nehéz egy ilyen kocsit eladni.
Nem hát. 1.8-as kompaktot eleve nem sokan keresnek, a józan többségnek teljesen fölösleges az 1.6-osnál erősebb autó. Ez meg ráadásul 192 lóerő, 2x annyi, mint a hétköznapok hősének kiválóan megfelelő 1.4-es...
Szerintem az 1,8as kompaktra még lenne is igény (ufo civic, astraH stb)....a TS egy sport verzió 200lóval...egy átlagembernek az jut eszébe róla, hogy sokba kerül megvenni, sokba kerül szervizeltetni, és sokba kerül tankolni.....na meg sokan elvből nem vesznek sportautó használtan, érthető okokból.
Így van. Azt még el is hiszem, hogy megbízható kocsi, de ha kell javítani, akkor lep meg mondjuk az alkatrészárakkal. Na, az annyira nem hiányzik. Nyilván ezekbe nem lehet anyira válogatni az olajok között, csak a legjobbat szabad beletenni - ami jellemzően drágább is -. Nekem az a véleményem, hogy, ha az embernek van mellette egy családi autója, akkor második kocsinak jó. Azt általában kevesebbet használja, jellemzően egyedül, akkor lehet egy kicsit ökörködni. De, hogy ez legyen családi autó is, hát nem biztos, hogy hiányzik nekem...