A TS olyan, mint anno volt a Civic VTi. Az is egy utcai kocsi, kicsit erősebb (de gyenge) fékekkel, jó felszereltséggel és egy 160 LE-s motorral.
Ezektől nem is kell szerintem azt elvárni, hogy versenypályán tökéletesek és erősek legyenek, hiszen ez az utcai autósoknak készült autó, amely sportos utcai vezetést és biztonságos előzést tesz lehetővé.
Ha versenypályára is alkalmas lenne, akkor nagy peres gumik lennének rajta hatalmas fékekkel, betonkemény rugózással és az utcán meg tökre kellemetlen lenne, drága lenne a fenntartása.
Aki pályáautózásra szánja el magát, annak vagy egy utcai TS-t kell megtuningolnia (Szuti) vagy kell venni egy erre gyárilag is alkalmas kocsit, pl. Imprezza WRX STi. Jah, hogy az nem volt kapható újonnan 6 M alatt?! Hát igen, ezért is olyan a TS, amilyen.
Nem azért mondom, de az átlag TS tulaj sosem megy ki versenypályára, így számára indifferens a dolog. A TS hazája a városi illegális gyorsulás a pirosnál és a sportosabb országúti vezetés, miután a gyerek és az asszony ki lett téve... A nyugisabb sofőröknek megy jó, hogy egy előzésnél van egy kis plusz, nem kell aggódni, hogy tolja a konkurens 1,6-os kocsis...
Szerintem egy átlag TS tulaj inkább örül ennek a kocsinak, mint egy tuningoltnak, hiszen nem kell rá alapból 50e-res gumi és 50-res fékbetét és nem rázza ki a gyereket a kocsiból...
Nekem ami nem tetszik a TS-el kapcsolatban, az a luxusadó, de erről sem a kocsi tehet...