Viszont mi lenne akkor, ha nem csak papiron fojtanad le, hanem pl. egy irhato ECU-val fizikailag is vissza lenne fojtva. Megvizsgaltatod az NKH-val, kapsz rola papirt. Teljesen hivatalosan vegigjarod. Nem kell elvesziteni a forgalmit sem. Utana meg mehet vissza minden eredeti allapotba. Az igazolasod meglenne a bevizsgalasrol, ha esetleg valakiben felmerulne, hogy ezek nem valos adatok... Gondolom arban ez sem sokkal kevesebb...
Gyakorlatilag nem lehet a végtelenségig visszafojtani de egy 20 LE-t el tudok képzelni. Ugyanez a motor (2ZZGE) más kocsikban talán USA nem 192 LE-s hanem "csak" 180 ott más az ECU injektortérképe is és a kipufogórendszer is környezetvédősre van csinálva. Tsityu mintha azt is mondta volna, hogy van ahol 170 LE körülire van állítva a 2ZZGE motor. És ez teljesen hivatalosan, tehát nem sokkal kéne alámenni, szerintem nem lehetetlen az ECU-n is tud írni egy svájci cég ha erősíteni tudják a motort akkor gyengíteni is. És kb. ugyananyit 15-20 LE-t mindkét irányba. Ez a motor kb 180LE-nél van "középállásban" ehhez képest lehet le-fel 7-8 %-ot játszadozni.
Csak vigyázni kell ezzel, mert a keveréket nem lehet akármeddig se szegényíteni se dúsítani, a légtömegmérő jelével is lehet játszani de ha kisebb benyát akarunk adagolni akkor kevesebb levegőre van szükségünk ugyanakkora normális AFR-hez, hogy egészségesen járjon a motor. A jó és pontos megoldás itt is egy piggyback ECU a többit tudjátok.... Lehet, hogy ha jön Roland_ holnap mégis lesz kérdésetek.
Azt sose gondoltam, hogy negatív tuningot akartok de ide is eljutottunk, ami azért szégyen gyalázat.