Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1565687 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
Re: TS
« Válasz #5025 Dátum: 2009.12.16 15:00:28 »
1,4 corolla is láncos Konrad?

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: TS
« Válasz #5026 Dátum: 2009.12.16 15:02:42 »
Az.

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: TS
« Válasz #5027 Dátum: 2009.12.16 15:10:47 »
Valamikor ráérsz esetleg, mert kíváncsi lennék rá!

Sosem voltam mikro talin, egyszer rá kéne szánnom magam azt a 1,5 óra utat!

Nekem azért csúszkál, hiába csak ABS van, meg téli gumi Kléber!

Ahogy elérem az 50et már olyan mint a szánkó :whistling:
Konrád

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #5028 Dátum: 2009.12.16 15:11:59 »
Ez most nekem szólt? :cool2:Szoktam menni havi 1 alkalommal a pénteki talira.

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
Re: TS
« Válasz #5029 Dátum: 2009.12.16 15:16:25 »
Nekem BFgoodrich wintergripem van, de az naon jó volt mikor még volt rajta barázda, és teljesen jól viselkedett a kocsi. Szutinak az LSD nagyon sokat rátesz, sajna hogy ezt kihagyták a kocsiból...

Másik dolog:
- A 2gen tsnek a hátsófutóműve fix, sajna semmit sem lehet állítani rajta... de nem rég olvastam hogy sok ts II genes cserélte kis a futóművét a TS 1re, mivel állítható minden érték... ( jah ez költs takarékosságból került le a II geneseken :( )

SZuti, Neked melyik értékeket szoktak alapul venni a futómű állításnál, mert most csináltattam 7végén, és nem volt külön corolla TS 2004től, hanem csak coroll ts 2002-től ( ami ugyebár nem jó...)... és az összetratáshoz extrém összetartást írtak, mit szinte lehetetlen tartani...


Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #5030 Dátum: 2009.12.16 15:20:34 »
Ezt úgy érted hogy a 2002-től levő ts-eknek lehet állítani bármit is?Sztem egyiknek sem lehet,mert mind2 merev hátsó felfüggesztéses valami torziós rúddal.A celica ts-é többlengőkaros.Na azon lehet állítgatni.Nem tudok amúgy értékeket a Zengőékhez járok remélve hogy jól megcsinálják...

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
Re: TS
« Válasz #5031 Dátum: 2009.12.16 15:25:19 »
TS I nek lehet állítani a hátsó futóművét, nem merev mint a TS II ;) LEgalábbis az autodata azt dobta ki, mutatta a srác is a futóművesnél.
Az első futóműnél is a kerékdölést csak spéci szerszámokkal lehet állítani, amit nem mindenhol tudnak megcsinálni.

HA meg van ültetve a kocsi, vagy futóműcsere volt ( mint ahogy Nálad is ) akkor ott már nincs érték amihez lehet a kocsit állítani sajnos... erre vagyok kíváncsi, hogy akkor mihhez állítják be?

 

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: TS
« Válasz #5032 Dátum: 2009.12.16 15:25:55 »
1.) Nekem Tatabányán az Erbeszkorn csinálta ültetés után 8000Ft volt, és ott volt a progiban TS, TS Compi is!

Megkérdezte neki vágtam e a patkának, törve volt-e?
Mondom nem, csak új kora óta balra húz amióta átvettem!
A szervíz nem tudta megcsinálni, a féket állítgatták azt ő meg megcsinálta!
Azóta, illetve költség okokból nem nagyon viszem márkaszervízbe!

2.) Szuti, ha mész akkor szólj, mert akkor felmennék megnézni a géped!
Konrád

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #5033 Dátum: 2009.12.16 15:30:00 »
Valamiért ezt nem hiszem el!

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
Re: TS
« Válasz #5034 Dátum: 2009.12.16 15:32:06 »
Tatabányán már én is jártam sokszor :) KAroszséria, meg ilyenek... de nem szándékozom többet, valami tyuning műhelybe ígérték ( valami benzínkút mögött egy garázsban van... nem emléxem már potosan... ), hogy fényezés nélkül kiszálesítik a hátsó ivemet... hadd ne mondjam, hogy nem jött össze...

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #5035 Dátum: 2009.12.16 15:34:58 »
Ennyi dicséret után lássuk miért is "csak" egy szimplán sportos modell, és nem a versenypályák szülöttje, mint ahogy ezt már a bevezetöben is említettem. Nos a legföbb ok, hogy az autóban a motoron kívül gyakorlatilag minden megegyezik a sima Corollák alkatrészeivel. Az autó futómüve érthetetlen módon változatlanul került át az 1,4-es modellekböl, amely ennek köszönhetöen ugyan kellöen komfortos és lágy, de gyorsan vett kanyarokban erösen bedöl, billeg, és hajlamos az elpattogásra, hogy az orrnehézség és a difizár hiányából adódó, ívbelsö kerekek elpörgése miatti alulkormányzottságról ne is beszéljek. A fékek is maximum átlagosak, mert bár a tárcsák nagyobbak mint az 1,4-es modellen lévök, egy az egyben ugyanazok, mint a 2 literes dízelváltozaté. A lassulás nem rossz, de nem érezni azt a feszes, harapós féket, amit egy ilyen karakterü autónál az ember elvárna. A kuplung ugyan sportosan kemény és rövid úton jár, a váltó nem teljesen hibátlan. Viszonylag hosszú úton, bár határozottan, nem lötyögösen jár, ugyanakkor - lehet, hogy csak saját bénaságomból kifolyólag, de aránytalanul sokszor - hajlamos arra, hogy két fokozat közé betévedjen és ez ellen szörnyü recsegés és fájdalmas hang kíséretében tiltakozzon.
A fent említett problémákra orvoslásul mindeképp ajánlatos berakni kisebb-nagyobb futómütuningot azoknak, akik szeretik olykor kihasználni az autó kanyarodási képességeit. A gyáriak mentségére legyen mondva, hogy a 2004 után kapható, ráncfelvarrott modellek futómüvét, kormányzázását némileg átdolgozták, feszesebbre vették, toronymerevítövel, és 1,5 centis ültetéssel tették stabilabbá az autó kanyartulajdonságait. Sajnos még nem volt módom kipróbálni ezek áldásos hatását, de valószínüleg sokat javítottak az elöd ezen gyengeségein.

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: TS
« Válasz #5036 Dátum: 2009.12.16 15:38:26 »
OMV kút, tudom voltam ott, riasztó témában!
Azt se tudták, hogy van gyári, mondanom se kell nem profizmusra vall a dolog!

És mi lett az ívvel, miért kellett kiszélesíteni? Szélesebb felni?
Konrád

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
Re: TS
« Válasz #5037 Dátum: 2009.12.16 15:43:23 »
Valamiért ezt nem hiszem el!

MÁr mint mit? Az ültetőrugónál szimpla fizika, hogy nem egyeznek az értékek... alacsonyabb lesz az autó kerék távolsága és a  kerekek "bedölnek", és mivel a hátsó merev futómű, ezért a dolést sem lehet állítani... Az elsőnél pedig van egy érték aminél jobban nem lehet korrigálni, ezért is eszi a gumik belső szélét jobban az ületett kocsiknál.

NEm tom ki írta, amit belinkeltél, de az első TS 7,x mill körül mozgott a másik pedig 5.xmill. A japán menatlitásra hivatkozva ezt költségcsökkentéssel érték el a toyotánál, nem pedig jófejségből :) mivel profit maximalizálás a politikája... mégpedig a drágább(hátsó állítható) futóművet fixre cserélték, más apróságok meg modellfrissítésből adódtak, amiket olcsón lehetett orvosolni, "ültetés", "boltok", "szelephimbák" - fék maradt, váltó maradt, pedig addigra rájöttek, hogy sz*** no meg persze speer sincs :(

SAjna Szuti akár mennyire hihetetlen, ez van...


Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #5038 Dátum: 2009.12.16 15:47:03 »
Azért vitték le az árát hogy eladhatóbb legyen a gép!!!Sehogyan sem férne el másmilyen hátsó felfüggesztés,mivel pont ott van a tank :tt2:

Van pár söröm arra hogy nem állítható a 2002-esé és ne gondold hogy 2millával kevesebbet kérnek amiatt hogy másmilyen felfüggesztése van az új ts-nek ;)

Major Tom

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 200
Re: TS
« Válasz #5039 Dátum: 2009.12.16 15:49:01 »
Valamiért ezt nem hiszem el!

MÁr mint mit? Az ültetőrugónál szimpla fizika, hogy nem egyeznek az értékek... alacsonyabb lesz az autó kerék távolsága és a  kerekek "bedölnek", és mivel a hátsó merev futómű, ezért a dolést sem lehet állítani... Az elsőnél pedig van egy érték aminél jobban nem lehet korrigálni, ezért is eszi a gumik belső szélét jobban az ületett kocsiknál.

NEm tom ki írta, amit belinkeltél, de az első TS 7,x mill körül mozgott a másik pedig 5.xmill. A japán menatlitásra hivatkozva ezt költségcsökkentéssel érték el a toyotánál, nem pedig jófejségből :) mivel profit maximalizálás a politikája... mégpedig a drágább(hátsó állítható) futóművet fixre cserélték, más apróságok meg modellfrissítésből adódtak, amiket olcsón lehetett orvosolni, "ültetés", "boltok", "szelephimbák" - fék maradt, váltó maradt, pedig addigra rájöttek, hogy sz*** no meg persze speer sincs :(

SAjna Szuti akár mennyire hihetetlen, ez van...



Nya... toyodiy.com-on mindket hatso futomure ezt az abrat hozza es a szamok is ugyanazok :

http://www.toyodiy.com/parts/diag_1rwFTlq.png

Szerintem max a rugok es gatlok masok de meggyozodesem hogy egy rancfelvarrasnal tobbe kerulne ujratervezni a futomuvet merevtengelyesre mint a mar bejaratott alkatreszeket a gyartosoron futtatni. Az hogy masok az ertekek meg lehet abbol hogy magasabb es mas rugok/gatlok vannak rajta amitol a doles is picit mas persze sot nem elkepzelhetetlen hogy a toyota is allitott ezen-azon de szvsz mindketto merev attol meg - sajnos

Ez mindketto balkormanyos europai es 3 ajtos amit neztem a katalogusban. 2002 es 2005-os.

Kozben megneztem egy 2002-es testet ahol irjak hogy sajnos a TS hatso futomuve elpattog a merev tengely miatt :( Ha kell belinkelem de igazibol en orulnek ha a TS1 multilink lenne mert az egy jo upgrade lenne - habar nekem mar nem igazan erne meg :)
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.16 15:54:49 írta Major Tom »
2000 Black MR2 Roadster - tuned - ELADO