Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1574751 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
Re: TS
« Válasz #4935 Dátum: 2009.12.10 09:38:35 »
Tom nem pályázni fog vele, arra ott az MR2 :)

Az MPS Tescobajárós gyerekekért ovibamenős audikat megalázós brutality kocsi lesz, szerintem :):):):):):) :clap:

Én is még nézegettem, mindenki dícséri, de sajnos nekem túl sokat fogyasztana, mert általában csövön járok 1-2-3ban :)


Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: TS
« Válasz #4936 Dátum: 2009.12.10 09:51:23 »
Szóval MPS (az előbb írtam egy csomót, és elszállt az Opera :double fuck:)
Egy kellemes, odalépve nagyot lépő autó, ami túrázás, autópályázás közben csendes. Elég hosszú hatodikja van. Bár hosszútávú tapasztalat nélkül mondom, de sztem Major Tom által leírt körülmények között nem hiszem, hogy sokkal többet enne, mint egy TS. Itt szemezgess fogyiügyben
Viszont, hogy találsz-e megkímélt példányt, ezen a szűk piacon...Itt a szomszédban egy fickónak volt ilyen gépe. Elég sokszor láttam közvetlen indulás után hidegen odapörkölni. Nem nagyon, csak annyira, hogy füstöljön egy jóízűt... Aztán meg 5 milláért kirakta eladni, 100ezer km fölött kicsivel, de pont akkor a városban volt egy másik eladó, ugyanakkori, ugyanannyi km-rel, jóval olcsóbban. Szóval kicsi választék, ki tudja mennyi a valós ára...
Szerk:  itt az említett példány, már csak négyfél...
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.10 09:54:46 írta Kgabe »
Gabe 254.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: TS
« Válasz #4937 Dátum: 2009.12.10 09:52:35 »
Ja, zorits: ezzel lehet, hogy nem járnál csövön, ugyanis nem kell vezérlésváltásra várni. Tényleg döbbenet, hogy mit tol már 2000-től :D
Gabe 254.

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
Re: TS
« Válasz #4938 Dátum: 2009.12.10 10:00:33 »
HAveromnak van 3MPS - e.... de azt mondta a 25öt is már volt hogy benyelte...

Habár a TS is, mikor munkábajárok vele reggelente ami kb 2-3km ( igaz garázsban van ), meg haza... ekkor a az átlag fogyasztásom 12L ( legalábbis a Fedszgép szerint...) szemét egy dolog... de közel lehet a valós értékhez, mert az üz anyag is jól fogy... :( szóval hidegen iszik rendesen, úgy, hogy max 3.5 - 4ezernél elkapcsolok mindig hidegen... :hmmmm:

Lehet, hogy rá kéne nézetnem az ECu-ra mert sokallom azért...

Hosszútávon 8-9L olyan 130-140es tempóban... ( a kigyorsítások számától függ persze... )

Egyik naon jó cimborámnak van Lex 450h-ja amivel sokat járunk még... no az aztán dúrva... 350Le.. Hátsó keréken... Abba élmény utazni, vezetni! És 11L ből megáll neki, pedig túrja neki nagyon!!!







Bartender

  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 318
    • TUNEXCOM
Re: TS
« Válasz #4939 Dátum: 2009.12.10 10:28:01 »
Elso igazi palyazas, Bartender elol semi-slicken (kb 92%-ra tolta), en utcai gumikon, amik ki is fekudtek lenyegeben azonnal. Reszerol tanulokorok voltak. Regi futomuvel (gyari) es regi fekekkel. Vidit Tivi csinalta.





Olyan mintha tök rég lett volna, pedig idei nyár  :lol:

Itt hasított Ice a kavicságyba  :wacko:
www.tunexcom.org  Tuning Experience Exchanging Community

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4940 Dátum: 2009.12.10 10:58:13 »
Várom már a következőt,főleg a Monzás részét meg a ringrs programokat,bandázásokat ;)

Major Tom

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 200
Re: TS
« Válasz #4941 Dátum: 2009.12.10 12:39:08 »
Bocs az OT miatt de koszi az MPS infokat.

Igen palyara epul meg mindig az MR2 (sajnos ido hianyaban 3 honapja garazsban all es nem epul de remelem tavaszra osszeall ha lesz idom foglalkozni vele vegre). Szoval nekem a TS a daily driverem ha magyarosan akarom kifejezni magam. Csak akkor meg nem tudtam hogy 95%-ban autopalyan fogom tolteni az idot mivel a varosban setalok mindenhova (Egerben nincsenek nagy tavolsagok es otthon dolgozom).
Dizel Accordon filoztam de hianyozna hogy neha meg lehet huzni a bajszat 1-1 Autouton vagy a Bukkben. Nem vagyok kimondott Mazda 6 fan de az MPS eleg jo alternativanak tunik es benne vannak azok az aprosagok amiknek autopalyan orulnek (halkabb, tempomat, ilyesmi). Nyilvan erdekes lenne palyan is latni hogy mit tud vagy mit nem de ez masodlagos. Oszinten szovla nem tudom mennyire hajtottak ezeket szejjel mivel elkepzelni sem tudom melyik az a reteg aki ujonnan kozel 10 millioert bevallalt egy ilyet ahelyett hogy mast vett volna. :)
2000 Black MR2 Roadster - tuned - ELADO

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
Re: TS
« Válasz #4942 Dátum: 2009.12.10 12:50:56 »
Tom,

IS220 d?

Nekem ez a terv... vagy imprezza diesel boxter ( ha lemegy 5körülire az RS :) )

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: TS
« Válasz #4943 Dátum: 2009.12.10 13:31:28 »
Ha rám hallgatsz, akkor IS250.  ;)
Az IS220d problémás.

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
Re: TS
« Válasz #4944 Dátum: 2009.12.10 13:35:23 »
Misi,

küldtem mailt toyotaclubos e-mailedre!

Üdv:

Zzz

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: TS
« Válasz #4945 Dátum: 2009.12.10 13:37:25 »
Még nem jött meg.

Major Tom

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 200
Re: TS
« Válasz #4946 Dátum: 2009.12.10 13:40:20 »
Ha rám hallgatsz, akkor IS250.  ;)
Az IS220d problémás.

Hat ja de ahogy nezem az MPS occsobb... Impreza meg belul annyira fapad hogy a corolla luxusnak tunik nekem mellette es persze draga is - egyelore. De az IS-t megnezegetem aze' kozelrol... Szivem szerint Accord Type-S-t vennek (az uj dizel-t) csak hat az meg 8-9m korul mocorog :D
2000 Black MR2 Roadster - tuned - ELADO

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #4947 Dátum: 2009.12.10 21:25:37 »
Na fent van az uj kipuf rendszer is, vegig 60-as cso, elso es hatso katalizatorral (felbovitve), kozep es hatso dobbal (utobbi 55-os). Lenyegeben fojtas nelkuli zero kamras. Igazad volt Szuti a felesegemnek fel sem tunt, bar megmutattam neki kesobb, de nem panaszkodott a hang miatt. Erzesre jobban megy a kocsi, de nem nezegettem olyan sokat meg... Ugy latom 3000-es fordulat felett elhalkul, ami nekem pont jo az autopalyazas miatt.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4948 Dátum: 2009.12.10 21:43:23 »
Na fent van az uj kipuf rendszer is, vegig 60-as cso, elso es hatso katalizatorral (felbovitve), kozep es hatso dobbal (utobbi 55-os). Lenyegeben fojtas nelkuli zero kamras. Igazad volt Szuti a felesegemnek fel sem tunt, bar megmutattam neki kesobb, de nem panaszkodott a hang miatt. Erzesre jobban megy a kocsi, de nem nezegettem olyan sokat meg... Ugy latom 3000-es fordulat felett elhalkul, ami nekem pont jo az autopalyazas miatt.

Grat hozzá szép hanjga van olyan amilyen Hozzád illik:-)Tegyél fel vidit...

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4949 Dátum: 2009.12.10 22:35:47 »
Miért tettél bele 2 katalizátort ?

Milyen fajta a középdob és a hátsó dob ? A középdob miatt nincs hangos hangja a kipufogósok szerint ezeknek a rendszereknek.
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.10 22:38:21 írta Corolla_18 »