Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1574237 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Major Tom

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 200
Re: TS
« Válasz #4710 Dátum: 2009.11.03 20:11:32 »
2zz-s moci 3 kiló váltó 150 és az apróságok ecu-ilyenek.Nekem pont van egy 2zz-s ecum:-)Szal  legyen mondjuk 6 kiló.Egy turbósítás 1 milla alsóhangon és folyamatos hangolást igényel,persze több lehet benne,de nem annyira biztosnágos mint egy gyári motor ez tuti!
Hat oke mondjuk 450 valto + moci (ez egy jo ar!) + ecu + kiegeszitok es aprosagok kerekitsunk mondjuk 550-re ecuval + (szerintem) 150 a csere kb. Nyilvan lehet ez olcsobb es tobb is de mondjuk 6-700 korul all meg es szerintem ennyiert turbot is ossze lehet rakni de hasznaltan tuti kapni ennyiert kit-et talan olcsobban is (nyilvan a 2ZZ is hasznaltan ennyi :)

Ne felejtsuk el hogy pl. kuplungot mindket esetben celszeru cserelni (turbonal nem art, 2zz-nel meg ha mar kintvan bentvan megeri egyben csinalni ilyesmit szerintem). En anno mikor ezen filoztam valahogy mindig a 2ZZ jott ki tobbnek akarhogy kalkulaltam de hozza tartozik hogy MR2-be meg jopar dolgot kellett cserelni (mondjuk celiben is kell masik leomlo, masik szivosor vagy atalakitani de az is penz). Szvsz egy sulycsoport a ketto anyagiakban es inkabb aza donto hogy az ember egy jo N/A motort szeretne vagy turbot... mindketto masra jo.
En mar 1 hetre voltam attol hogy 2ZZ-t vegyek (gyakorlatilag mar ki volt nezve valtostul a darab) amikor a forumon valaki felaron feldobta a turbo kitjet (kb. 300.000ft-ert kompletten mindennel (meg injektor meg kipufogo rendszer is volt hozza) es igy megis a turbo lett (inkabb lesz mert aug ota nem volt idom berakni :(

A TS-ben imadom a 2ZZ-t nagyon jo moci es ha az MR2-t arultak volna 2ZZ-vel akkor vszinu nem tornem a fejem modositason mert oda eleg lenne a 190 lo boven...

Lenyeg hogy jol at kell gondolni es aztan penzt es energiat nem kimelni mert a fel megoldas sosem jo (olcso turbo vagy pl. 2zz valto nelkul). Kompresszorbol meg a TTE kit lenne a nyero mert nem kell vele mokolni plug'n'play csak hat ahogy a tobbiek is irtak nem kaphato mar :(
2000 Black MR2 Roadster - tuned - ELADO

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4711 Dátum: 2009.11.03 20:22:30 »
Én vettem meg az uccsót:-))Egy görög srácnak is kellett volna akkor ennyiért pont írtam neki hogy bent van az autóban és másnap rákérdeztem Neki és már leráztak hogy többet nem adnak el.Kell alkatrésznek.Szívás mindenhogy csak sztem a turbósítás nagyobb és kevésbé biztonságos.

hnova

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 208
  • élőszövet a fémvázban
Re: TS
« Válasz #4712 Dátum: 2009.11.03 22:18:43 »
végre láttam egy kompresszor kitet 1ZZ hez, +80ló csak éppen 10ezer ojró  :eek: hátazért ühümm... ahogy elnézem a fórumokat nem egyedül agyalok valami hasonlón.
még bújom a netet kicsit, árban 1milla alatt kell maradni mindenképpen, és a megbízhatóság/minél kevesebb bontás a cél.

köszi mindenkinek a válaszokat
taaaaaavasz vááááááá  :tt1:

Major Tom

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 200
Re: TS
« Válasz #4713 Dátum: 2009.11.03 22:54:34 »
végre láttam egy kompresszor kitet 1ZZ hez, +80ló csak éppen 10ezer ojró  :eek: hátazért ühümm... ahogy elnézem a fórumokat nem egyedül agyalok valami hasonlón.
még bújom a netet kicsit, árban 1milla alatt kell maradni mindenképpen, és a megbízhatóság/minél kevesebb bontás a cél.

köszi mindenkinek a válaszokat

Usaban a TRD arult/arul sok kocsihoz kompresszort. 1ZZ-hez is pl. ami neked pont jo lenne! Egyszer lattam ebay-en 500 $-ert utottek le (elolem) es neha fel-felbukkan. Nem teljes kit de a szivocsonk-al egyben van a TRD szoval nem kell hozza sokminden egy ilyet kene megcsipned szvsz. Ha birod turelemmel akkor 1-2 havonta biztos felbukkan vagy egy ilyen vagy egy hasznalt turbo kit vagy barmi.

Persze ahogy irja Szuti a turbo nyugos tud lenni es nagy odafigyeles igenyel hogy ne legyen baj. de hajra!
2000 Black MR2 Roadster - tuned - ELADO

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #4714 Dátum: 2009.11.04 09:14:51 »
A TRD kit megszunt, csak hasznaltan lehet mar beszerezni.

Szuti, ez van az Exige 260-ban, ez egy uj szett, nem szinkronos versenyvaltot eredmenyez. Az eredeti valto Toyota C64:
ALS3F6002J - C64 / LTK 200 GearBox
ALS3Q6006F - Clutch Solid Centre
ALS3Q6000F - Uprated Clutch Centre
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4715 Dátum: 2009.11.04 10:11:47 »
A TRD kit megszunt, csak hasznaltan lehet mar beszerezni.

Szuti, ez van az Exige 260-ban, ez egy uj szett, nem szinkronos versenyvaltot eredmenyez. Az eredeti valto Toyota C64:
ALS3F6002J - C64 / LTK 200 GearBox
ALS3Q6006F - Clutch Solid Centre
ALS3Q6000F - Uprated Clutch Centre

Árat is tudunk hozzá?:-)

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
Re: TS
« Válasz #4716 Dátum: 2009.11.04 10:18:03 »
Szuti,

Kicsi Váltó Tyuning ütemezve?:)

Ez a cucc Lotus-ból való?

Húúú azért megtekernék Egy Eliese-t Kompis verzióban 4,6 alatt 100on... dúrrván mehet... meg azt mondják nagyon frankó a futómű, meg a fék meg minden....

HÁt remélem egyszer lesz nekem is egy :innocent:

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4717 Dátum: 2009.11.04 10:29:54 »
Dehogy.Egy sima váltó is horror,nemhogy egy ilyen.

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #4718 Dátum: 2009.11.04 10:47:32 »
Árat is tudunk hozzá?:-)

Biztos kivancsi vagy ra? :-) Nincs biztos infom, de az osszegert lehet kapni egy kocsit is mar allitolag.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Major Tom

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 200
Re: TS
« Válasz #4719 Dátum: 2009.11.04 14:14:11 »
A TRD kit megszunt, csak hasznaltan lehet mar beszerezni.

Szuti, ez van az Exige 260-ban, ez egy uj szett, nem szinkronos versenyvaltot eredmenyez. Az eredeti valto Toyota C64:
ALS3F6002J - C64 / LTK 200 GearBox
ALS3Q6006F - Clutch Solid Centre
ALS3Q6000F - Uprated Clutch Centre

Ajjaj szinkron mentes valto jo lehet napi forgalomba... kicsit hangos :) Meg biztos jo occso :) Mondjuk a valtoval tenyleg nem art kezdeni valamit mert egy kalap sz@r. Corolla elott csak hondam volt es valahogy eleg tavol van tole :( aztan lehet csak nekem szokatlan meg akadozik picit
2000 Black MR2 Roadster - tuned - ELADO

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4720 Dátum: 2009.11.04 16:25:51 »
A TRD kit megszunt, csak hasznaltan lehet mar beszerezni.

Szuti, ez van az Exige 260-ban, ez egy uj szett, nem szinkronos versenyvaltot eredmenyez. Az eredeti valto Toyota C64:
ALS3F6002J - C64 / LTK 200 GearBox
ALS3Q6006F - Clutch Solid Centre
ALS3Q6000F - Uprated Clutch Centre

Ajjaj szinkron mentes valto jo lehet napi forgalomba... kicsit hangos :) Meg biztos jo occso :) Mondjuk a valtoval tenyleg nem art kezdeni valamit mert egy kalap sz@r. Corolla elott csak hondam volt es valahogy eleg tavol van tole :( aztan lehet csak nekem szokatlan meg akadozik picit

Sajna nem csak Neked akadozik,bár nekem ritkán akad inkább csak pontatlan néha.

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
Re: TS
« Válasz #4721 Dátum: 2009.11.04 16:32:00 »
A TRD kit megszunt, csak hasznaltan lehet mar beszerezni.

Szuti, ez van az Exige 260-ban, ez egy uj szett, nem szinkronos versenyvaltot eredmenyez. Az eredeti valto Toyota C64:
ALS3F6002J - C64 / LTK 200 GearBox
ALS3Q6006F - Clutch Solid Centre
ALS3Q6000F - Uprated Clutch Centre

Ajjaj szinkron mentes valto jo lehet napi forgalomba... kicsit hangos :) Meg biztos jo occso :) Mondjuk a valtoval tenyleg nem art kezdeni valamit mert egy kalap sz@r. Corolla elott csak hondam volt es valahogy eleg tavol van tole :( aztan lehet csak nekem szokatlan meg akadozik picit

Sajna nem csak Neked akadozik,bár nekem ritkán akad inkább csak pontatlan néha.


Mint mindenkinek  ;) Magas fordulatot nem szereti.... de mi ennek az Oka? Valaki tudja???? Szinkron gyűrűk nagy fordulaton összébb csúsznak?!?!

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4722 Dátum: 2009.11.04 16:41:34 »
Nemtom,nekem a short shifterrel simán bírta a gyors váltásokat ha tényleg tiltás előtt váltottam ha 8000-nél akkor akadt csak meg a szimpla váltóval.Ki kell pörgetni teljesen és kész ennyi a titok:-)

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
Re: TS
« Válasz #4723 Dátum: 2009.11.04 16:42:31 »
Nemtom,nekem a short shifterrel simán bírta a gyors váltásokat ha tényleg tiltás előtt váltottam ha 8000-nél akkor akadt csak meg a szimpla váltóval.Ki kell pörgetni teljesen és kész ennyi a titok:-)

Ámen :)


lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: TS
« Válasz #4724 Dátum: 2009.11.04 17:20:29 »
sziasztok!

a TS corikat gyárilag szerelték xenon fényszoroval?
mert a használtauto-n amik fentvannak azokat mind xenonal hirdetik, ugyankkor lámpamoso egyiken sincs.
azt meg szoktak tenni xenonos kocsikra..... :?:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)