2zz-s moci 3 kiló váltó 150 és az apróságok ecu-ilyenek.Nekem pont van egy 2zz-s ecum:-)Szal legyen mondjuk 6 kiló.Egy turbósítás 1 milla alsóhangon és folyamatos hangolást igényel,persze több lehet benne,de nem annyira biztosnágos mint egy gyári motor ez tuti!
Hat oke mondjuk 450 valto + moci (ez egy jo ar!) + ecu + kiegeszitok es aprosagok kerekitsunk mondjuk 550-re ecuval + (szerintem) 150 a csere kb. Nyilvan lehet ez olcsobb es tobb is de mondjuk 6-700 korul all meg es szerintem ennyiert turbot is ossze lehet rakni de hasznaltan tuti kapni ennyiert kit-et talan olcsobban is (nyilvan a 2ZZ is hasznaltan ennyi
Ne felejtsuk el hogy pl. kuplungot mindket esetben celszeru cserelni (turbonal nem art, 2zz-nel meg ha mar kintvan bentvan megeri egyben csinalni ilyesmit szerintem). En anno mikor ezen filoztam valahogy mindig a 2ZZ jott ki tobbnek akarhogy kalkulaltam de hozza tartozik hogy MR2-be meg jopar dolgot kellett cserelni (mondjuk celiben is kell masik leomlo, masik szivosor vagy atalakitani de az is penz). Szvsz egy sulycsoport a ketto anyagiakban es inkabb aza donto hogy az ember egy jo N/A motort szeretne vagy turbot... mindketto masra jo.
En mar 1 hetre voltam attol hogy 2ZZ-t vegyek (gyakorlatilag mar ki volt nezve valtostul a darab) amikor a forumon valaki felaron feldobta a turbo kitjet (kb. 300.000ft-ert kompletten mindennel (meg injektor meg kipufogo rendszer is volt hozza) es igy megis a turbo lett (inkabb lesz mert aug ota nem volt idom berakni
A TS-ben imadom a 2ZZ-t nagyon jo moci es ha az MR2-t arultak volna 2ZZ-vel akkor vszinu nem tornem a fejem modositason mert oda eleg lenne a 190 lo boven...
Lenyeg hogy jol at kell gondolni es aztan penzt es energiat nem kimelni mert a fel megoldas sosem jo (olcso turbo vagy pl. 2zz valto nelkul). Kompresszorbol meg a TTE kit lenne a nyero mert nem kell vele mokolni plug'n'play csak hat ahogy a tobbiek is irtak nem kaphato mar