Azert furkalta ossze, mert kicserelte a refinek is az izzojat (4 trafo). Ha csak a tompitottat csereled boven eleg az izzot takaro muanyag kupakot kifurni es nem pedig a lampatestet.
Ha a refit is kicseréli, akkor sem kell összefúrkálni, el lehet vezetni azt is külön kábelen a lámpatest mögött, alatt.
Amúgy meg mindek kell a rifibe is xenon?! Nem bírja a gyakori ki-bekapcsolást, hamar tönkremegy. Meg mikor felnyomja, kell neki egy fél perc, mire eléri a max fényerejét, szóval még erősen sem világít...
A kepe eleg katasztrofalis, szerintem azert van, mert azt hitte, ha H7R-es (maszkolt) izzot vesz, akkor a gyari Valeo lampaban a tompitott takaro femkupakjat is kiveheti. Ha megsem vette ki, akkor viszont a H7R-es izzojanak van nagyon mashol a fenykibocsatasi pontja.
Én az E12-esbe sima H7-esnek megfelelő xenon izzót vettem. A vetített képe nem változoztt, a szórt fénye sem nőtt jelentősen. Sztem eléggé jól sikerült...
OFF
Civic-be H4 bi-es kellett. Annak le lehet venni a kupakját és akkor csak a kocsié fogja. Próbáltuk minden féle képpen, ott a 2 kupak egyszerre volt a legjobb.
Szóval minden kocsinál ki kell próbálni így is, úgy is, aztán majd kiderül, hogy melyik megoldás adja a legszebb képet...