HA nem csúszik a kuplung, akkor felesleges cserélned.... azaz ha fog rendesen...
Próbáldd meg a következőt:
(meleg motorral )
- megállsz, kuplung be, 1es kuplungon a láb, és lépj a gázra tövig....
1. ha a kocsi nem "mászik" el... azaz egy helyben marad... akkor nincs értelme kuplung cserének.
2. ha a kocsi elkezdd "mászni" akkor nem emel ki rendesen a szerkezet... no akkor érdemes megézetni... ( jah és szinter szerű szagot érzel - ami ahogy írtad, büdös... égett műanyagra hasonlít... ) de ez lehet a kinyomó csapágy stb...
Kérdés: Váltásnál nem okoz gondot? jól kacsolja a sebességeket ( ha akad picit 6ezer fölött az megszokott ezeknél a kocsiknál... )
Ha pedig 4000 ről indulsz és a kuplungról nem leugrasz hanem csusztatva akkor ne lepődj meg, előfordul az ilyen
Szóval... ha semmi gond a kuplunggal, kiemel jól üzemel akkor nem kell cserélni, a szag meg ilyen, meg kell szokni ha túráztataod...
Egyébként kuplung tárcsa plusz szerkezet nálunk olyan 70körül van... szóval a 200ezer írreális...
De ha angliában vagy, akkor ott vegyél bele Excedy kuplungot tárcsával az olyan 30-40ezer... és jobb mint a gyári... de van csomagban könnyített lendkerékkel... az olyan 60-70ezer..