Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1565688 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #4440 Dátum: 2009.09.24 23:41:50 »
Ettől függetlenül az IS elég jó alap pályaautónak is. Hátsókerekes, igényes a futóműve, sz4rásig van hozzá tuningalkatrész.

Az IS200 alapbol 1380-1450kg, az min. 13%-al nehezebb, mint Szutie. Az eleg sok, kanyarban foleg. Cserebe viszont 192 paci helyett 155 ez ~22% hiany. Erre azert eleg sokat kene kolteni, hogy elerje a mostani auto szintjet palyazasnal, kifinomult hatso felfuggesztes vagy sem.

Ha mar 3SGTE meg hasonlok, akkor ott van az E12 Corolla 4x4 hajtas es 600 paci es elveri a 650LE-s Suprat is. Mindent lehet.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4441 Dátum: 2009.09.24 23:46:20 »

Én nem emlékszem ilyesmire. Ettől függetlenül az IS elég jó alap pályaautónak is. Hátsókerekes, igényes a futóműve, sz4rásig van hozzá tuningalkatrész.

"A supra nem pályára való a gt4 igen,de abból nincsen itthon ami használható a fehéret már elvitték ami fent van."
5 oldallal hátrébb kellett volna visszaolvasni.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4442 Dátum: 2009.09.24 23:52:43 »
A supra nem kifejezetten pályaautó,de pl is200-zal vagyis altezzával a japók kemény versenyeket.túraautóbajnokságokat indítottak.

Mozso nem 155 pacit nézz,hanem egy 3sgte mocit a motorház alatt olyan 280-300 pacival.Persze a Fensport a corival is megtette ugyanezt,de A 4KEREKESSÉG VAGY 1 MILLA.Gondolod nem kérdeztem már Ricsit? :devil:

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4443 Dátum: 2009.09.24 23:53:38 »
KÖZHÍRRÉ TÉTETIK:

A VERDA MOST SZOMBATTÓL LESZ LÁTHATÓ A HÍR TV-N EGÉSZEN KEDDIG MINDEN NAP,BARTENDER MITSU ÉS SUBARUVERŐ GTFOUR-JA PEDIG 2 HÉT MÚLVA :D
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.24 23:55:28 írta Szuti »

Satriani

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4444 Dátum: 2009.09.24 23:54:50 »
5 oldallal hátrébb kellett volna visszaolvasni.

...és ettől egyből rossz lesz pályára az IS, ugyebár.

Mindegy.
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.24 23:57:17 írta Satriani »

Satriani

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4445 Dátum: 2009.09.24 23:56:29 »
Mozso nem 155 pacit nézz,hanem egy 3sgte mocit a motorház alatt olyan 280-300 pacival.

Ezt akartam én is írni.

Egyébként a hathengerest is lehet turbósítani.

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4446 Dátum: 2009.09.24 23:56:36 »

Ha mar 3SGTE meg hasonlok, akkor ott van az E12 Corolla 4x4 hajtas es 600 paci es elveri a 650LE-s Suprat is. Mindent lehet.

Elveri ja, csak kérdés meddig mész el vele. Én biztos nem indulnék el vele pl. a Balcsira se, mert nem biztos, hogy oda is érnék vele.
2 hete voltunk gyorsulási versenyen és sok szép tuingolt meg gyorsulós, turbós, kikönyített, kocsi volt.

Volt ott hatalmas turbóval épített Supra. Pont ugyanezt mondtam éppen Ts888-nak, hogy nézd meg ez az, ami nekem nem kéne mert pl .a Balcsira nem mernék vele elindulni.
És mi lett utána ? Hazafelé menet  már vontatókötéllel húzta egy Suzuki. Jók ezek az átépített 500 Le-s csodák csak még nem tökéletesek.

Megint csak azt mondom: EVO vagy Impreza. Spoilerek, hátsó szárny meg idiótaságok nélkül. Ezek gyárilag erősek, télen nyáron használhatóak, emberi formájuk és méretükvan, bele lehet ültetni a családot is vagy a barátokat. Tetőcsomagtartóval egy egész szekrénysort elhozhatsz vele az ikeából.Mi kell még ?
Pályázhatsz vele ha ugyvah kedved. És ezt úgy, hogy nem is kell feszegetni a határait.

Hogy lehetetlen olyat találni, ami nincs agyonhajtva ?
Tegye mindenki a szívére a kezét : a TS-ekre nem igaz ugyanez ?
Keresni kell. Aki keres az előbb-utóbb talál.



Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4447 Dátum: 2009.09.24 23:57:21 »
5 oldallal hátrébb kellett volna visszaolvasni.

...és ettől egyből rossz lesz pályára az IS, ugyebár.

Néha fáj, amiket írsz.

Hagyd,túl sok benzin megy Tutinetbe mostanság és nem elég nagyok az injektorai Tutinetnek :lol:

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4448 Dátum: 2009.09.25 00:00:16 »
Mozso nem 155 pacit nézz,hanem egy 3sgte mocit a motorház alatt olyan 280-300 pacival.

Ezt akartam én is írni.

Egyébként a hathengerest is lehet turbósítani.
Igen tudom,de ez már egy jól bevált dolog és a japók adtak ki így ilyet csak haza és európába nem jutott.Itt még lehetőség is van,mert 5 és 6-o váltóval is lehet szerelni a mocit.Ami egyébként még tetszhet Misi mondta az is200RS mocija.Beames vvti gyári 211 pacival,az pl elég jó tuningalap lehetne még és állítólag az ebayen vannak ilyenek.

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4449 Dátum: 2009.09.25 00:00:59 »
5 oldallal hátrébb kellett volna visszaolvasni.

...és ettől egyből rossz lesz pályára az IS, ugyebár.

Mindegy.

Mivan ? Ne terelj, a Supráról volt szó.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4450 Dátum: 2009.09.25 00:12:40 »
Tutinet:

Itt van ez a vidi itt jól lehet látni mit is tud egy Supra.Nagyon jót megy,de a GTR sokkal erősebb.Ennyi.Tehát nagyon jó autó pályára is,csak nem kifejezetten arra használják.


tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4451 Dátum: 2009.09.25 00:15:17 »

Hagyd,túl sok benzin megy Tutinetbe mostanság és nem elég nagyok az injektorai Tutinetnek :lol:

De Tutinet legalább csinált és csinál valamit a kocsival, ami relatíve passzol kocsihoz mert tisztán gyári, de a satriani meg a többi hangoskodó csak a száját jártatja a semmiről oldalakon keresztül. Ezt nem én mondtam, más de én ugyanezt tudom mondani.   1.4-es motort átépítek , meg IS-t veszek stb. Egyikből se lesz semmi......handabanda.....

Közben meg szép csöndben a hétvégén lesz egy motorátépítés , nemsokkal utána meg egy másik és már egy 3. is van kilátásban és ha én nem szólok időbe már azt a motort is más nyúlta volna le. Ezek a tények.

Az injektoraimnak meg várd ki a végét. Múlt pénteken már kölcsön akartad kérni a kocsimat , nemde ?
Ha meglesz a mérés és azt mutatja ki, hogy jók az 1.4-es injektorok is , akkor mi lesz ? Ez mondjuk logikátlan de mindenre számítani kell.
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.25 00:20:01 írta tutinet »

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4452 Dátum: 2009.09.25 00:29:15 »
Ha belegondolsz sztem annyi a telószámlád is volt,mint amennyibe az egész került,most meg kicsit arcoskodsz úgy hogy közben a fél fórum számot cserélt a véget nem érő kérdéseid elől menekülve ;)

Én örülök hogy megcsináltad így most boldogan autózol vele és ez így jó.ha megnézed mindenki annyit csinál amit tud és amekkora a keret.Satriani is meg még 1-2 ember hajlik a dolog felé,deha belegondolok egy IS200-ban több a lehetőség,mint egy motorikusan már 1.8-as full alap corollában.

Az hogy kölcsönkér és kipróbál sztem 2 teljesen más dolog.Amiatt akartam,mert amikor múltkor gyorsultunk már másfél másodperce tiltott az elektronika amikor végre váltottál :yes:

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: TS
« Válasz #4453 Dátum: 2009.09.25 00:44:24 »
Kedves Tutinet. Az utobbi 1evben szerintem tobb helyet foglalt a te nyuglodesed, meg "handabandad" a ts-ekrol, mint az osszes (barmilyen) Lexussal kapcsolatos hozzaszolas az egesz forumon...  :winkiss:

udv: 1szajjarato.
kisa
born to ride

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4454 Dátum: 2009.09.25 00:47:27 »
És mennyi vitánk volt a 205/50-es kerékről is ami csak neked ért bele. :clap: