Az a baj, hogy a mostani szetupodhoz kepest a turbos 1zz/2zz csak felul lenne jobb, alul szivnad a fogad. Ez igaz majd minden turbosra, foleg az utalogosakra. Annak sincs semmi ertelme, hogy van 260-270LE de csak 4000/5000-tol jon meg a kraft es iranyithatatlan foleg kanyarban. A legtobb 1zz/2zz eleg nagy turboval keszult GT28 vagy GT30, azok csak fent erosek. A youtube-os vidin is 4000-tol kezd futyulni es 5000-tol sivit igazan. Pont az menne el ami a palyazashoz kell es te nem egyenes gyorsulasra vagy kiehezve, ahogy en sem. Raadasul idehaza es Europaban nincs 1.8-as 1zz valto es az 1.4/1.6 valtoja nem birja a turbos 1zz-t ez tuti.
Ket realis opcio van:
1. 2zz + max GT28 turbo, kb 7-8psi-n
220LE kereken ~250 fotengelyen
260Nm kereken ~290 fotengelyen
alul nem fog menni annyira, csucsnyomatek 5200-5500f/p., csomo atalakitas kell
valto nem fogja birni a tapasztalatok alapjan sokaig, foleg a palyazast
2. 2zz + mostani cucc + IC es EMU
210LE kereken ~235 fotengelyen
nyomatek passz
es meg mindig ott van az opcio a kisebb kompresszor tarcsara