Hí All!
Szal 350Z jó,de nem ugyanaz az árkategória.S2000 nagyon jó,de pl egy toyotás haver főnőkének 2-szer volt mocicsere 40ekm alatt,eg ymásik szintén pályaautós cimbinek is volt mocicsere,aztán eladta majd újabb S2000 és abban is mocicsere.Mazda 3 mps eszemben sincs.Pályára nem elég,dől a futóműve és csak 260 pacis ez a 4 kerék miatt nagy a hajtási veszteség,meg az családi autó inkább.Akkor már Lancer Evo vagy Impreza,de abból meg olyat találni ami nincs széthajtva az sztem szinte lehetetlen.Egy Barátom haverja vett 1-et és aztán rögtön kiderült hogy pályabejáróautó volt rallykon...Ennek ellenére az autó jól működik és minden OK vele,tehát van ilyan jó példa is ha rendszeresen van szervizelve.Accord type s-ben mikor ültem???Nem emlékszem igazán vagyis 1 alkalommal egy haverom vitt,de akkor még Tutinet sehol sem voltál.CTR,Integra jók nagyon,de akkor ugyanabba a tuningba kell belekezdenem amit most is csinálok.Annak nem lenne sok értelme.Tuti számold már ki mennyiért tudnám eladni a kompit és mennyibe kerül egy turbósítás meg egy tartalékmoci???Ember ha ennyi zsém lenne már rég megléptem volna a dolgot vagy egy Evoban ülnék annak ellenére hogy imádom az autómat.Az golf gti nem tetszik,bár húzható,de drágább és szar a pályán.Oktavia RS.Húzható motor,de nem kellene semmiképp!!!Mazda 3 mps 2millával drágább,Leon kicsit olcsóbb,Focus St régóta tetszik,de abban sincs speer,viszont a motorja relatív olcsón tuningolható olyan 270-300paciig és nagy fék is van rajtaMegane RS F1 nagyon tetszik az eleje,a feneke kevésbé,viszont a pályán nem tudom milyen nincs tapasztalat.Az új Megane RS nagyot megy,de tuningról nincs sok hír a fordnál egyszerűbb és amúgy az új Focus RS-ben is ugyanaz a motor van mint az ST-ben csak jópár dolgot módosítottak így ez azt jelenti hogy szinte gyárilag betervezhető hogy az ST motorja bírja a 305 lóerőt gyárilag./Amúgy 4milla körül van/.Az IS egyébként tetszik,de 156 pacis ha arra rákerül egy turbó akkor az olyan 220 paci és a tömegével együtt nem meg ysztem jobban mint a mostani gépem.Ráadásul sztem nagyon sokat kellene költeni a futóművére,mivel ha megjön a turbónyomás akkor ott nehéz lábon tartani a gépet hogy ne csak forogjanak a kerekek,de mondjuk lenne benne kihívás.Most van még 1 dolog ami lehet hogy beválik,de ehhez sokminden kell,jószerencse,áldozat,szivesség,munka dögivel és még onnantól sem biztos hogy beválik.Hát így áll a dolog.