Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1574385 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: TS
« Válasz #4395 Dátum: 2009.09.23 21:29:29 »
Khm...  :whistling:

 :cry:  :banging: :gun_bandana: :gun_bandana: :gun_bandana: :gun_bandana: :gun_bandana: :gun_bandana: :gun_bandana: :gun_bandana: :ban: :punk: :chinese:
Csak ezért a reakcióért linkeltem... :winkiss:
Egyébként nem lomha vas, sőt, ahhoz képest, hogy elsőkerekes és mekkora, egész virgonc. De egy Mazda 6 MPS azért leveri. Tényleg, az kellően erős, összkerekes, kellemes futóművel megáldott jószág, és most van is itt Szegeden egy szép, asszem 4,8ért... 3 éves, talán 100ezer km, piros.  :wub:
Gabe 254.

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: TS
« Válasz #4396 Dátum: 2009.09.23 21:33:14 »
Szerintem elsőként kellene találni egy vevőt Szutinak.....sanos a legrosszabb időpontban akarja eladni.  :no:

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4397 Dátum: 2009.09.23 21:39:45 »
Kgaba , KisAndris, Satriani, az a gond, hogy olyan autókról beszéltek, amiket valószínűleg sose fogtok megvenni.

A Lexusok alkalmatlanok a pályázásra egyébként se hiszem, hogy akár Szuti vagy akár bármelyikünk meg tudna fizetni egy pár éves Lexust. (mi Corolla tulajok)
Beszéltem egy volt amateur versenyzővel, aki még a régi IS200-at se ajánlja pályára még átalakítással sem.

Talán egy T23-as Celica GTS turbóval de akkor a hajtásláncot is cserélni kéne, igaz ebbe 2 személy fér el rendesen.
Gondolom Szuti gondol arra is, hamarosan esetleg család és 1-2-vel többen lesznek és akkor nem szeretne rögtön autót cserélni de kb. az eddigi rendszerességgel kijárna mellette pályázni is, ahogy ideje engedi.

Jó ez a Corolla TS, én Szuti helyébe szereznék egy tartalék motort, eladnám a kompreszort és és annak az árából turbósítanék. A kasztnit, alvázat meg lehet erősíteni pár helyen főleg a hajtás által terhelt szelvényeket.




Satriani

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4398 Dátum: 2009.09.23 21:47:53 »
A Lexusok alkalmatlanok a pályázásra

Szólj a japánoknak, akik vígan pályáznak Altezzákkal.

Beszéltem egy volt amateur versenyzővel, aki még a régi IS200-at se ajánlja pályára még átalakítással sem.

Ő nyilván azt a Corolla TS-t sem ajánlaná, amiből Szuti egész sokat kihozott...

Egyébként egy IS200 nálam komoly esélyes a következő autóm címére. Sőt, ha lecserélem a Corit, akkor a legnagyobb esélyes. Taz cartársét nagyon el tudnám magamnak képzelni, ha tudnám biztosan, hogy maradna némi $$$ a lakásfelújítás után, egy percig nem gondolkodnék rajta.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: TS
« Válasz #4399 Dátum: 2009.09.23 21:54:40 »
Kgaba , KisAndris, Satriani, az a gond, hogy olyan autókról beszéltek, amiket valószínűleg sose fogtok megvenni.
Csak pénzkérdés. Meg adott esetben a kinézett autó állapota.
Én már vásárlás előtti átvizsgálásnál tartottam az ismerős ST-jével, mikor a kocsi alá bújva olajfolyást fedeztünk föl. Nem volt vészes, de nem akartam bizonytalanba menni. Valószínűleg egy kb 50ezres javítás lett volna, de betojtam... Akkor közel voltunk. Volt egy kb 3 millát érő kocsim, amit lecseréltem volna egy olyanra, amit valószínűleg jócskán piaci ár alatt megkaptam volna. (cca 2 milla)
Gabe 254.

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: TS
« Válasz #4400 Dátum: 2009.09.23 22:11:37 »
Sőt, ha lecserélem a Corit, akkor a legnagyobb esélyes. Taz cartársét nagyon el tudnám magamnak képzelni, ha tudnám biztosan, hogy maradna némi $$$ a lakásfelújítás után, egy percig nem gondolkodnék rajta.
Elzavarni a festőket meg a kőmíveseket most, Péter, ez tényleg egy OK példány, le kell csapnod rá! :D

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4401 Dátum: 2009.09.23 22:40:55 »
Hí All!

Szal 350Z jó,de nem ugyanaz az árkategória.S2000 nagyon jó,de pl egy toyotás haver főnőkének 2-szer volt mocicsere 40ekm alatt,eg ymásik szintén pályaautós cimbinek is volt mocicsere,aztán eladta majd újabb S2000 és abban is mocicsere.Mazda 3 mps eszemben sincs.Pályára nem elég,dől a futóműve és csak 260 pacis ez a 4 kerék miatt nagy a hajtási veszteség,meg az családi autó inkább.Akkor már Lancer Evo vagy Impreza,de abból meg olyat találni ami nincs széthajtva az sztem szinte lehetetlen.Egy Barátom haverja vett 1-et és aztán rögtön kiderült hogy pályabejáróautó volt rallykon...Ennek ellenére az autó jól működik és minden OK vele,tehát van ilyan jó példa is ha rendszeresen van szervizelve.Accord type s-ben mikor ültem???Nem emlékszem igazán vagyis 1 alkalommal egy haverom vitt,de akkor még Tutinet sehol sem voltál.CTR,Integra jók nagyon,de akkor ugyanabba a tuningba kell belekezdenem amit most is csinálok.Annak nem lenne sok értelme.Tuti számold már ki mennyiért tudnám eladni a kompit és mennyibe kerül egy turbósítás meg egy tartalékmoci???Ember ha ennyi zsém lenne már rég megléptem volna a dolgot vagy egy Evoban ülnék annak ellenére hogy imádom az autómat.Az golf gti nem tetszik,bár húzható,de drágább és szar a pályán.Oktavia RS.Húzható motor,de nem kellene semmiképp!!!Mazda 3 mps 2millával drágább,Leon kicsit olcsóbb,Focus St régóta tetszik,de abban sincs speer,viszont a motorja relatív olcsón tuningolható olyan 270-300paciig és nagy fék is van rajtaMegane RS F1 nagyon tetszik az eleje,a feneke kevésbé,viszont a pályán nem tudom milyen nincs tapasztalat.Az új Megane RS nagyot megy,de tuningról nincs sok hír a fordnál egyszerűbb és amúgy az új Focus RS-ben is ugyanaz a motor van mint az ST-ben csak jópár dolgot módosítottak így ez azt jelenti hogy szinte gyárilag betervezhető hogy az ST motorja bírja a 305 lóerőt gyárilag./Amúgy 4milla körül van/.Az IS egyébként tetszik,de 156 pacis ha arra rákerül egy turbó akkor az olyan 220 paci és a tömegével együtt nem meg ysztem jobban mint a mostani gépem.Ráadásul sztem nagyon sokat kellene költeni a futóművére,mivel ha megjön a turbónyomás akkor ott nehéz lábon tartani a gépet hogy ne csak forogjanak a kerekek,de mondjuk lenne benne kihívás.Most van még 1 dolog ami lehet hogy beválik,de ehhez sokminden kell,jószerencse,áldozat,szivesség,munka dögivel és még onnantól sem biztos hogy beválik.Hát így áll a dolog.

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4402 Dátum: 2009.09.23 23:18:25 »
Tök feleslegesen beszélünk az IS-ről, úgyse veszi senki és főleg nem pályára . "Ha lesz pénzem meg ha marad pénzem".... Így nem lehet megvenni.
Meg az nem pályára való.

Nem tudom mikor volt az a sehol se voltam a 70-es évek elejétől vagyok köszi :)
Tartalék motort 800-900 BGP-ért lehet szerezni, a turbósítás meg kijönne a kompresszor árából. Van már annyi szerelő ismerősöd, akikkel jóba vagy biztosan olcsóbban dolgoznak Neked.

Biztos, hogy csak a TS motorra megy rá a kompresszor ? Ha rámegy a sima Corolla motorjára akkor hamar lesz rá vevő.
Egy biztos sok sok LE-t csak a turbó tud hozni, Mozso tapasztalatai alapján már nem kéne annyit kisérletezned, mint neki egy kész mintapéldányod van tulajdonképp.
Most úgyis jön a tél, gyűjtesz egy kicsit jövő tavaszra már lehet tervezni.

De ott van mégegy lehetőség, eladod veszel egy 1.4-est, amit átalakíttatsz 1.8-ra és arra rá a turbó. Na. Ez nem rossz. A mostani magadat is vernéd vele szerintem.



Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4403 Dátum: 2009.09.23 23:26:56 »
Tutinet a turbósítás az nem jönne ki 5-6 kilóból ezt felejtsd el azt meg hogy vegyek egy 1.4-et és alakítsam át 1.8-ra olyan 130paci körül és vegyek rá egy turbót hogy ismét 220 pacim legyen max,ennél nagyobb badarságot rég hallottam úgy hogy a TS mocija azt hiszem hogy valamelyik évben az év motorja volt.Emellett még újra kezdjek el speert,futóművet,féket építeni az autóra.Fura lehetett a vacsorád hogy ilyet írsz:-)Amúgy a TS mocit nem véletlenül teszik bele nagyon sok sportautóba.Sima corira a kompi sztem nem megy fel vagy csak nagy módosítások árán.Mozsónak egy 1.6-os mocin van a turbó és nem egy TS mocin ez is azért nagy különbség...

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: TS
« Válasz #4404 Dátum: 2009.09.23 23:27:28 »
tutinet, mondd már meg honnan veszed h az IS nem jó pályára.
Vagy azok mind idióták akik azzal versenyeznek?  :1eye: Szóljál már nekik!

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4405 Dátum: 2009.09.23 23:40:45 »
Az 1.8-as gyárilag is 144 LE-s volt és normális keverékképzéssel meg gyújtással 150 LE kinyerhető belőle. Turbóval szerintem nem 220 LE lenne , hanem több.
És kisebb tömeg 100-200 kg-al mint egy TS. Ha Mozsó 1.6-osa tud annyit mint a tiéd most akkor egy 1.8 turbó többet tudna.

Legalábbis Mozsóval jelenleg egy szintem vagytok gyorsulásban.


Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4406 Dátum: 2009.09.23 23:47:09 »
Az 1.8-as gyárilag is 144 LE-s volt és normális keverékképzéssel meg gyújtással 150 LE kinyerhető belőle. Turbóval szerintem nem 220 LE lenne , hanem több.
És kisebb tömeg 100-200 kg-al mint egy TS. Ha Mozsó 1.6-osa tud annyit mint a tiéd most akkor egy 1.8 turbó többet tudna.

Legalábbis Mozsóval jelenleg egy szintem vagytok gyorsulásban.



Mozsonak rajtból1  autóval elmegyek és aztán nagyon kicsit távolodom,tényleg kicsit.A turbóval már nem lenne 200kiló különbség amúgy is csak 100 van nézz utána.Méresd le a tiédet aztán meglátjuk mennyit hozna Neked egy turbó.A lényeg hogy az 1.8-as motorod nem hiszem hogy sokáig bírna mondjuk 240 260 pacit...Kisebb tömeg,mivel az 1.4-esben kevesebb az anyag mint a TS-ben...Így instabilabb is alapon szal ha azt vesszük hogy egy 1.4-es autó mondjuk kb 1130 kiló az enyém meg 1230 akkor ha a tiédben is akkora motor lenne meg annyi cucc akkor ugyanott tartanánk súlyban is...

Major Tom

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 200
Re: TS
« Válasz #4407 Dátum: 2009.09.23 23:49:52 »
Nekem azt mondtak turbos emberek hogy az 1ZZ jobb turbositani mert kisebb a kompresszio, 2ZZ-nel tul nagy ugyhogy az kompresszor barat. Illetve kb. ugyanugy huzhato turboval de ha a fole akar menni ember (220-240 lo ) akkor muszaj dugot meg szeleprugokat cserelni (minimum) es akkor mehet szepen feljebb 300+ -ig. De akkor az megint sok penz.

Tutinet: 2ZZ uk-bol amugy tenyleg occso (relative) de mondjuk a szallitas meg 200font ha ismeros hozza is es nem egyszer hallottam hogy valaki vagy rossz motort kapott vagy utkozben megserult... mar csak azt hiszem el amit latok mert sok a rossz tapasztalatom.

Tenyleg ha valakinek sok rossz tapasztalata van az azt jelenti hogy mar oreg ? :)

Amugy en is hasonlo cipoben jartam egy idoben mint Szuti - igaz nem palyaztam annyit de probaltam a tokeletes minden szempontot kielegito autot megtalalni. De ilyen nincs ezt muszaj elfogadni :( marmint letezik de nem occso kategoria. De mondjuk EVO / Impreza arban mar elozo generacios M3-as is van csak nyilvan jo magyar modon mar szejjelhajtva a kiserdoben.

Amugy a kompresszorban is van meg nem lehet abbol tobbet kihozni ? biztos vannak tengeren tulon erre peldak. Illetve ha nekifutsz kis penzzel a kocsin is tudsz konnyiteni egy jokora adagot. Az egyik ATR-nek minden uvege plexi volt es kozelrol sem lehetett eszrevenni nem ilyen szegecselt lexan. Karbon ulesek, ez-az-amaz. Ha lefaragnal 50-70kg-ot az nem csak teljesitmenyben lenne jo de kisebb tomeget kene pakolgatni kanyarba meg fekezgetni... en kis tomeg hivo vagyok mondjuk :)

Mindenesetre legjobbakat, remelem megtalalod a helyes utat legyen az barmi (akar a TS is lehet!).
2000 Black MR2 Roadster - tuned - ELADO

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4408 Dátum: 2009.09.24 06:12:26 »
Igen ez tényleg igaz hogy alapon jobban ajánlják a sima 1.8-at,de ha megnézed ezt a vidit akkor itt lehet látni hogy a 2zz-s mociban megmarad a LIFT is így meg akkorát megy mint egy repcsi :devil:Egyik sima 1.8 sem tud ennyit sztem és ez a feeling,hang visszaadhatatlan,még ha mocit is kell építeni hozzá,dugókkal,szeleprugókkal.Ez mondjuk az egészhez képesat nem olyan hatalmas költség,csak összeségében sok.



Satriani

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4409 Dátum: 2009.09.24 07:04:38 »
Elzavarni a festőket meg a kőmíveseket most, Péter, ez tényleg egy OK példány, le kell csapnod rá! :D

Bakker, ne add alám a lovat, különben télen befagy a seggem a szigeteletlen ablakoktól, és puszta beton lesz a fürdőszoba talapzata. :D

Borzasztóan tetszik az a kocsi, a színe is tökéletes.