Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1574603 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: TS
« Válasz #4320 Dátum: 2009.09.07 23:22:39 »
Gratula az időkhöz! Vagy inkább Fricinek? ;)
Megy ilyenkor legalább egy kört előtte? Mennyi időt ad magának megszokni a kocsit? Azért 12 különböző kocsival menni egymás után nem lehet semmi..

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4321 Dátum: 2009.09.07 23:23:50 »
Nem is az a durva hanem ahogy elrontja a 12-es kanyarnál nagyon későn fékez és lecsúszik teljesen az ívről.Heti 1 adás van meglátjuk mikor adják le.Ma 12 kocsit vettekl fel.

Mondott valamit a kocsidról ????


mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #4322 Dátum: 2009.09.07 23:37:22 »
Nem is az a durva hanem ahogy elrontja a 12-es kanyarnál nagyon későn fékez és lecsúszik teljesen az ívről.Heti 1 adás van meglátjuk mikor adják le.Ma 12 kocsit vettekl fel.

En neztem a vidit es kitort a segge, ugyanaz, mint a celegyenes utani kanyarban. Nem fekezett keson, csak rajott birjak a fekeid, de hatul elment a tapadas :-)

Ahogy a masik forumon is irtam, hataron ugy tunik rosszindulatu is lehet a kocsid, hatul puhitani kell es akkor jo lesz. Tenyleg. Ha bent lett volna a potkerek/hatso ules szerintem jobbat megy.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Bartender

  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 318
    • TUNEXCOM
Re: TS
« Válasz #4323 Dátum: 2009.09.08 11:21:07 »
Gratula az időkhöz! Vagy inkább Fricinek? ;)
Megy ilyenkor legalább egy kört előtte? Mennyi időt ad magának megszokni a kocsit? Azért 12 különböző kocsival menni egymás után nem lehet semmi..

Köszi!  :)

Igazából annyit megy velük előtte, hogy a célvonaltól visszamegy a célegyenes elejére és ott megfordul és visszajön a célvonalig. Ott megáll és onnan egyből nyomja az 1 kört.

A rallys ladának megelítette egy kicsit a gumiját a parkolóban kb 2-3 percig de nem ment vele többet   
www.tunexcom.org  Tuning Experience Exchanging Community

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: TS
« Válasz #4324 Dátum: 2009.09.08 11:27:28 »
Akkor nem csoda h gyakran látni az első kanyarokban besokallást. A gumikról, a fékhatásról és a futómű viselkedéséről sincs konkrét tapasztalat, ehhez képest megpróbálja megtalálni az autó határait. Kemény..

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4325 Dátum: 2009.09.08 13:05:25 »
Pont ezt  mondtam hogy első seggre nagyon jót megy az összes autóval...

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4326 Dátum: 2009.09.08 17:33:40 »
Na megvan a varázslat a 2.26-os sima körömhöz képest ment 6 másodperccel jobbat az 1-es kanyartól a célegyenesig ami azt jelenti hogy 2.21-et ment simán az autóval,mert egymás mellé tettem a 2 videót és azt mondta hogy a csúszás miatt még 3 másodperc lenne a kocsiban ami 2.18-at jelent,pont amit én is gondoltam hogy lehetne vele menni max.Azon a nagy féktávon 1 másodpercet rontott el és a kicsiken olyan feleket 2-szer szal 2 másodperccel lehetett volna jobb az idő tutira:-)

Bartender

  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 318
    • TUNEXCOM
Re: TS
« Válasz #4327 Dátum: 2009.09.08 19:57:35 »
Felraktam 2 videót  :D

A belső nem túl jó...



www.tunexcom.org  Tuning Experience Exchanging Community

Tondach

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 325
Re: TS
« Válasz #4328 Dátum: 2009.09.08 19:59:52 »
Sziasztok!
Milyen árban van egy pár elsö fékbetét?

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: TS
« Válasz #4329 Dátum: 2009.09.08 20:09:51 »
Ate 25E, Textar 21E körül.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4330 Dátum: 2009.09.08 20:22:08 »
Inkább 13-17000 a ferodo premium 15-16000 ami nagyon jó.Textart 12-ért vettem utoljára,de azt nem vennék sosem mert iszonyatosan csikorog...

Bartender hogy teszik így fel a király kört amit mentek az autóddal?Amúgy megnéztem a vidit olyan 1 másodperccel hamarabb éri el a rázókövet az 1-es kanyarnál mint az enyém.

kiscoro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 245
Re: TS
« Válasz #4331 Dátum: 2009.09.08 22:03:36 »
Inkább 13-17000 a ferodo premium 15-16000 ami nagyon jó.Textart 12-ért vettem utoljára,de azt nem vennék sosem mert iszonyatosan csikorog...

Bartender hogy teszik így fel a király kört amit mentek az autóddal?Amúgy megnéztem a vidit olyan 1 másodperccel hamarabb éri el a rázókövet az 1-es kanyarnál mint az enyém.
10600ért van ferodo első fékbetét a fekaruhaz.hu oldalon
TS forever:)

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #4332 Dátum: 2009.09.08 22:20:34 »
de Ferodo es Ferodo kozott is van difi. Az enyembe a sima utcai 17 rugo, amit meg most hasznalok az 33. Mindketto Ferodo. Jo lenne picit pontositani. Nekem is volt regen Brembo tarcsam ami ultragagyi volt, mert csak a beleposzintu Brembot (Sport Max vagy mi) vettem meg...
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4333 Dátum: 2009.09.08 22:42:45 »
A régi nevén Ferodo DS2000-et érdemes utcai használatra megvenni a DS2500 már félig versenybetét utcán melegíteni kell, főleg télen.
Most Ferodo Performance a neve ha jól tudom a DS2000-nek.

TSityu

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4334 Dátum: 2009.09.08 22:55:01 »
Régen nagyon hittem a Brembo/Textar párosításban, de most ATE fékek vannak a kocsi alatt. Aki kipróbálta azt mondta jól fog. Én ennél maradok.
Szerintem egy próbát másnak is megér.  :D