Ahány cikk, annyi féle változat. Amúgy a Lotust érinti, nem a Toyotát. Szerintem nem olyan egyszerű a kérdés, mint az sokan gondolnák, hogy a motorkód stimmel, azt kész.
Más a Lotus motortere, máshol van sok felfogatás. Megálmodtak bele egy gyári rendszert, tutira nem lehetne rögzíteni, beépíteni azt úgy egy Toyotába, ahogyan a kittet tervezték. Szerintem csak nagy szívás árán lehetne egy Toyotába beépíteni azt a szettet. Lehet, hogy nincs is annyi hely benne egy bizonyos helyen, hogy beleférjen a cucc rendesen. A másik meg, hogy szerintem egy ilyen szett egy kisebb vagyon lehet.
Szerintem a "sima" TS-ből csináljunk "Compressoros" TS-t effektus van a Lotusnál ez esetben. Kb hasonló a frissítés... Szerintem ott is rácsapják a Toyotánál meglévő compressoros rendszert, a meglévő VVTL-i-s motorra, azt kész. De hogy nem teljesen ugyan az, mint a TS kompresszora, az is fix...
És még annyit hozzáfűznék, hogy a szett beépítésével a motorélettartam finoman szólva csökken.