Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1565789 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: TS
« Válasz #4170 Dátum: 2009.07.28 09:21:35 »
Úgy látszik mégsem eléggé defekttűrő :D

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
Re: TS
« Válasz #4171 Dátum: 2009.07.28 09:22:33 »
:) Jah.... Mégsem :) :devil:

SchKar

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 141
Re: TS
« Válasz #4172 Dátum: 2009.07.28 20:19:03 »
KAri wazzzz Te élsz még?

MEse mizu arra? Mindn ok? Kocsi megvan minden QL vele? Nem voltatok vmerre Viliékkel bulizni?:)

 :D

Csőőőő
Vili szerelmes! Elég rég nem találkoztunk már! Kocsi megvan, ha jössz errefelé csörögj meg azt meghallgatjuk a gépet!!!! :punk: :punk: :punk:
Az élet 6200 felett kezdõdik!

TSityu

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4173 Dátum: 2009.07.31 22:24:25 »
Egy kérdés a Nagyokhoz.

Szerintetek hány másodpercet jelenthet egy kakucsi körnél: 4cm ültetés, 2-2cm szélesítés, gyári helyett Koni gátlók.  :hmmmm:

Tűkön ülök.  ::)

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4174 Dátum: 2009.08.01 00:38:53 »
Egy kérdés a Nagyokhoz.

Szerintetek hány másodpercet jelenthet egy kakucsi körnél: 4cm ültetés, 2-2cm szélesítés, gyári helyett Koni gátlók.  :hmmmm:

Tűkön ülök.  ::)

3 cm ültetés az  ideális szerintem. Ezeken az utakon néha akkora a buszok miatt a felgyűrődés, hogy beleérhet a kocsik alja. De erről már beszéltünk is.
A TTE Eibach rugók pont ideálisak az E12-es Corollára. A gátlók kicserélése Konira keményítést jelent vagyis úthibáknál jobban megérzed majd a hibákat, ne menj vele a Tököly útra pl. mert az még a gyári rugóval is kirázza az ember veséjét.

A gátlókat csak akkor érdemes cserélni ha a gyáriak már nem jók. A TTE rugókat úgy tervezték meg, hogy a gyári gátlókhoz is illeszkednek .
Időben szerintem 1-1.5 sec-et mindenképpen jelent.
Ezenkívül a másik 1 sec-et meg az első toronytámasz és a hátsó TRD stabilizátor hozhatja.

Neked meg Mozsónak kellene ültetnie a kocsit. :yes: :yes:

Satriani

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4175 Dátum: 2009.08.01 08:18:57 »

Supra TT

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 180

Satriani

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4177 Dátum: 2009.08.01 11:25:08 »
"Fehér út 9-11."

 :hmmmm: I'd rather buy a car from a Turkish in Hamburg.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: TS
« Válasz #4178 Dátum: 2009.08.01 13:07:27 »
"Fehér út 9-11."

 :hmmmm: I'd rather buy a car from a Turkish in Hamburg.


Írd magyarul: Bermuda háromszög.  [rohog]
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re: TS
« Válasz #4179 Dátum: 2009.08.01 15:09:01 »
legalább "fehér környék"  ;)
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4180 Dátum: 2009.08.01 16:20:57 »
legalább "fehér környék"  ;)

Jártam ott nemrég, inkább nem megyek többet........

TSityu

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4181 Dátum: 2009.08.01 22:46:36 »
Egy kérdés a Nagyokhoz.

Szerintetek hány másodpercet jelenthet egy kakucsi körnél: 4cm ültetés, 2-2cm szélesítés, gyári helyett Koni gátlók.  :hmmmm:

Tűkön ülök.  ::)


Időben szerintem 1-1.5 sec-et mindenképpen jelent.
Ezenkívül a másik 1 sec-et meg az első toronytámasz és a hátsó TRD stabilizátor hozhatja.

köszi Tutinet.

Még valaki?  :hug:

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4182 Dátum: 2009.08.05 11:13:42 »
"189-ről 218-ra ugorhat a lóerők száma. Az Egyesült Államokbeli Lotus importőr most gyári turbófeltöltőt kínál régebbi, Elise és Exige típusaihoz.

A gyár a Toyota 2ZZ-GE motorral hajtott modellekhez kínálja a csomagot, amelynek beszerelése ráadásul garanciavesztéssel sem jár. Lényege, hogy a maximális fordulat 5000-ről 6800-ra nő, 189 lóerős gyári teljesítménye pedig 218 lóerőre."

A TS-ekben ugyanez a motor van. :yes: :yes:

zorits

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 504
  • COROLLA TS FACELIFT
Re: TS
« Válasz #4183 Dátum: 2009.08.05 11:18:44 »
Nem értem....

A 2zzge motor (liftesnek 8250Rpm a vége.... ) Akkor ezekkel mi történt?:)

Lebutitották, vagy kihagyták a liftet ?:)


Satriani

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4184 Dátum: 2009.08.05 13:08:20 »
Elírás lehet. Nem is tudok olyan négyhengeres benzinmotorról az elmúlt évtizedből, ami csak 5000-ig forogna.