Helló Sziasztok!
Ezer éve nem ugrottam be ide....
Nah, nem tom valóban szükséges lejjebb nyomni az a "nyitást" - Az infód helyes asszem mozso te írtad, mi szerint az OCV nyomja be az olajat és reteszeli el a szelephimbát.... De valójában elég bonyolult, hiszen a Toyota ZZ motorokban 1 db OCV van, ami a VVT-I rendszert azaz a VCT "uralja" tehát ha megváltoztatod a nyitást timingját, azaz valami féle emulátorral befolyásolod a jelet, akkor nem biztos hogy okos solgot csinálsz, sem azt, hogy teljesítmény csökkenést fogsz realizálni, mivel a a Lifthez, egy bizonyos rotor pozició is hozzá van redelve
De jó próbálkozást, hátha mégis, whoknows?!
Én is akartam anno ezen módosítani, aztán, valójában nem ez a mumus a gépben, mert ez egy ilyen tervezésű gép.... pörgős.... tehát a váltó áttéteken kell modosítani, ami 300kilóból meg is van.... De mióta megtanultam váltani és 62000 fölé tom lőni mindig azóta ez a téma már nem izgatott, főleg, hogy a TYPE-r is megeszi a Cori TS gyorsban...
Egyébként a nyomatékgörbét kell csak elemezni, hogy váltás után hova érdemes visszaesnie a fordulatnak.... felesleges azon buhizni sztem...
Én is a sok VTI s arctól bezsongva nekiáltam keresni u.n "VTI" nálunk Lift controllert.... És láss csodát, a profibbakkal beszéltem, és azt mondták, hogy a VTI ben sem ér semmit nem lett jobb az idejük sem stb csak a VTI controller beszerelésével...
CORIHOz Piston-sen, váltó, dir szűrő, LSD -> és Szuti az eremény:D
Én a gépemet árulom, ha valakit érdekel 4.2 Mil - 2 gari alu felni stb.... jah nincs bent sajna se dir szűrő se semmi extra csak lex lámpák, meg sport dob. Törés és sérülés mentes.....
Üdv:
Zori