Szerző Téma: D-4D  (Megtekintve 1025782 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: D-4D
« Válasz #2880 Dátum: 2010.09.07 22:30:40 »
Amennyire tudom, ez nem csak a D-4D problémája. 160e km-nél már előfordulnak ilyen gondok, bár ez inkább 200 felett  jellemző.
(én pont ezért jártam gyakran az osztrákokhoz tankolni a HDI-vel)

Áry

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re: D-4D
« Válasz #2881 Dátum: 2010.09.07 23:00:06 »
Ez az egész porlasztós dolog nem ennyire egyszerű. Az egész világon négy cég gyárt nagynyomású befecskendező rendszert dieselhez, az adott autó megbizhatósága legjobban ezen múlik. Megpróbálok betenni egy linket, talán sikerül. (nem vagyok valami nagy számitógép guru). Ez minden diesel rajongónak érdekes olvasmány!    

Diesel Adagolo . hu


Szerk. Mod : Kattinthatóvá tettem a linket . MrIP
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.08 17:58:13 írta MrIP »

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: D-4D
« Válasz #2882 Dátum: 2010.09.08 07:49:16 »
Sziasztok!
A fórumon új vagyok, de már másfél éve Corollát hajtok én is. A 150 ezredik kilómétert gyűrjük az autóba (feleségemmel), eddig még semmi probléma nem volt az autóval. :D Arra lennék kiváncsi, vajon ezeken a D-4D motorokon kell-e szelephézagot állitani, és ha igen, mennyi kilométerenként.
Az autom kiskonyveben az 1,4 dizelhez konkret szelephezag ertekek szerepeltek, mig pl a ketliteresnel csak annyit irtak: automatikus. Szoval meg az is lehet, hogy kell!


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Satriani

  • Vendég
Re: D-4D
« Válasz #2883 Dátum: 2010.09.08 08:28:57 »
Miert ne? :) Haver januarba kapta a ceges fokuszt ujonnan
Abból gondoltam, hogy nem céges autó, hogy a cartárs a feleségével gyűri az autót. Maszekban másfél év alatt 150 ezret nem nagyon megy senki.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: D-4D
« Válasz #2884 Dátum: 2010.09.10 12:49:24 »
Miért ne lehetne férj és feleség, pl egy vállalkozásban? :tt2:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: D-4D
« Válasz #2885 Dátum: 2010.09.15 16:00:16 »
És ha járatnád a motort pár percig, mielött elindulsz? :hmmmm:
A modern dízelmotor alig melegszik helyben, alapjáraton járatva. Ezzel csak ártana neki.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: D-4D
« Válasz #2886 Dátum: 2010.09.15 16:57:01 »
Most mar kezdek rajonni, hogy a generatorral valo meghajtas miert nem palya... Eleg nagy teljesitmenyuek  :wacko: Azt hittem 200-300 W. Kozben meg van amelyik surolja az 1000-t is. Azt 12V-al meghajtani.  :no:
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.15 16:58:46 írta labiscsakl »


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: D-4D
« Válasz #2887 Dátum: 2010.09.15 17:00:44 »
És ha járatnád a motort pár percig, mielött elindulsz? :hmmmm:
A modern dízelmotor alig melegszik helyben, alapjáraton járatva. Ezzel csak ártana neki.
Akkor átgyüttünk! :clap:
Mondjuk én nem pont a diesel Corollámra gondoltam hanem régebbi off kocsikra.
És akkor elő kell fűteni a kis dieselt?

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: D-4D
« Válasz #2888 Dátum: 2010.09.15 17:05:10 »
Mondjuk én nem pont a diesel Corollámra gondoltam hanem régebbi off kocsikra.
És akkor elő kell fűteni a kis dieselt?
Hm. Az enyem sem nem regi, sem nem off  ;)
Ha van lehetoseged 220ra csatlakozni ott, ahol leginkabb hidegen indul az autod sokat, akkor sztem ~30 ezret siman meger egy ilyen cucc. Nekem sajna nagyon keves hasznot hajtana.
Egy gazolajos kazanos cucc kellene, de az majd' 10szer ennyibe kerul mire a kocsiba is bekerul.
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.15 17:06:52 írta labiscsakl »


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: D-4D
« Válasz #2889 Dátum: 2010.09.15 17:17:53 »
Nekm van a kocsi mellett konyektorom :clap:
Amit lentebb emlitettek (ill. Avensisnál) állófűtés az10e Ft ha jól értettem,Vagy az csak az az 1db Vetarás?

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: D-4D
« Válasz #2890 Dátum: 2010.09.15 17:22:24 »
Az csak egy Vateras hasznalt cucc. Naluk erdeklodhetsz, ha tenyleg erdekel.
Tipp  :sorcerer: Villi a Yaris II-be nemreg tett be vmi hasonlot. Irj sztem a Yaris topikba O honnan vette es milyen a cucc.  ;)


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: D-4D
« Válasz #2891 Dátum: 2010.09.15 17:24:08 »
Én úgy tudom, újonnan nagyságrendileg valami 50 ezer egy gyári (!) elektromos motor-előmelegítő. És ha van lehetőség a rendszeres használatára (akár csak reggelente otthonról induláskor), az bizony tényleg sokat számít. A fogyasztáson is javít (bár dízelnél tényleg nem akkora az eltérés, mint benzinesnél), és a komforton is (egyből van fűtés, jeget-havat is sokkal könnyebb leszedni az ablakokról), nem beszélve a motor (turbó!) élettartamáról.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: D-4D
« Válasz #2892 Dátum: 2010.09.15 17:24:41 »
Tipp  :sorcerer: Villi a Yaris II-be nemreg tett be vmi hasonlot. Irj sztem a Yaris topikba O honnan vette es milyen a cucc.  ;)
Zénókának is van a Yarisában.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )


lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: D-4D
« Válasz #2894 Dátum: 2010.09.15 17:34:03 »
Kleingy! Mi lenne velunk Nelkuled  :flowers: :hug: :pai:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX