Tegnap +2 fok volt, nem vittem langyos vizet olvasztani, erre vastag ónos eső fogad minden ablakon.
Ezt a bankkártya nem hozza le...
Előtte pár nappal kívül jeges, belül párás.
Most ezekkel mi a frászt kezdek? Abszolút nincs ínyemre, de beröffentem a motort aztán klíma/fűtés külső/belső/vegyes keringetés ablak/tükörfűtés, ha a lámpát felkapcsolom még az is leolvad.
0fok körül egy diesel is melegszik pár perc alatt annyit, hogy olvasszon, ha valaki a családot várja az is lehet bocsánatos.
Ilyenkor ez biztonsági kérdés és/vagy kényelmi, nem állagmegóvási.
Ha nagyon hideg lenne és csúnya dieseles hangja akkor egy kicsit egyébként is járatnám, de így 1.-ben indítok, 2-3 mp. és csúszik a kuplung -télen amúgy is lehetne gond a kézifékkel- kicsit melegítek a kis utcákban, lámpánál aztán sajna jön egy kis emelkedő és agyalhatok hogy kis fordulat-nagy gáz vagy nagyobb fordulat kisebb gáz...
Ha nyugatra kell mennem konkrétan siratófal jön
, kocsik a seggemben, kékben izzik a műszerfal, picit karcos motorhang...a legjobb lenne tenni egy melegítő kört a városban és aztán nekimenni.
én úgy tudom, hogy nem. a motor beindítása után csak annyit kell várni, míg körbeér az olaj. addig be lehet kötni a biztonsági övet mondjuk. vagy felkapcsolni a lámpát. aztán szépen komótosan elindulni. pörgetni persze nem kell, amíg nem üzemmeleg. de egy dízelmotor alapjáraton 10-15 perc alatt kábé semennyit nem melegszik, úgyhogy értelme nincs sok így járatni. csak a füstöt termeli