Mondd, hogy csak viccelsz. Mármint nem a zrikával (azt nem gondolhatod komolyan, annyira marhaság), hanem azzal, hogy a csomagtartóból, felnyitott csomagtérajtóval akarsz rendszert beállítani. Hiába hallod "folyamatában", hogy mi történik, ha hátul vagy, nincsenek becsukva az ajtók, így tulajdonképp nem is hallod, mi történik. Arról nem is beszélve, hogy ha az RS aktív keresztváltóját használod, akkor _tudod_, mi történik, míg az erősítőn vagdosva a dolgokat, legfeljebb _sejted_, mit művelsz. Továbbá a vágás meredeksége az erősítőkön jellemzően fix, a fejen azt is tudod állítani. Plusz a "folyamatában állítás" a csomagtartóban pockolva semmit nem jelent, elvileg nem ártana néhány percet és néhány muzsikát adni a hangszóróknak, hogy kiderüljön, helyes-e egy beállítás. Sőt, az erősítőn egy-egy csatornára általában csak egy szűrőt tudsz alkalmazni, ami passzív rendszernél elmegy, aktív rendszernél viszont egy hatalmas kézifék. Szóval nem látom okát annak, hogy alapvetően miért jobb erősítőn vágni.