Üdv kamikaze!
Na megleltem a hibát. Köszönöm szépen a tippeket, másoktól és főleg tőled, végignéztem mindent, amit tanácsoltál, de nem vezetett eredményre. A hiba okozója a gyújtótrafó házában lévő kondenzátor meghibásodása miatt volt. Magyarul elfosta magát és mivel a kondi háza a trafó házára van rászerelve belül és a kondi pozitív vezetéke a trafó pozitív pólusán van, rövidzárlat keletkezett. Ezért vágta ki a AM2-es biztosítékot, ami által nem jutott el az energia a motor működéséhez, még az önindítóhoz sem. Persze erre körülményes munkával, sok töprengés, 5 db 30 A-es biztosítékra és trafó bemérés után jutottam el. De sikerült. Most pöccenésre indul a motor, szépen ketyeg. Minden kontroll lámpa világít gyújtáson. A műszerész ismerősöm aki bemérte a trafót, hátha az a rossz, azért tanácsolta, hogy vegyek azért új kondit, ami ebbe az autóba kell és tegyem bele, mert a kondi nem csak a rádió zavarmentes működéséhez kell, hanem a trafó által leadott szikra intenzitását is növeli. Főleg régebbi autóknál van így. No ennyi. Még egyszer köszönöm a segítséget.
piroboy