Üdv!
Lehet, hogy ezek a szerelők a szó szerinti hidraulikus kuplungról beszélnek, ahol valóban olaj viszi át a forgatónyomatékot. De szerintem ott sem lehet, hogy ne lehessen rajta állítani. Ez viszont normál kuplung, csak a kinyomás hidraulikus. A javításiban a konkrét értékek is szerepelnek hozzá.
Viszont ha simán széttördelted - bár az az anyag elég kemény, tehát törős fajta, de nem kézzel simán - akkor lehet, hogy égett szegényke. De ez a kinyomószerkezet miatt is lehetett: aszimmetrikus leszorítás szvsz okozhatja, bár a kuplung sem volt 100-as.
Ez a cukros dolog érdekes. Kleingy jól mondja, a kóla nagyon egészségtelen: cukor, foszforsav (lásd pl. cillit bang!), citromsav, lehetne róla beszélni, de ez nem itt téma...de azon gondolkodtam, hogy van ékszíjakhoz való spray, ami növeli a tapadást, hogy ez esetleg kuplunghoz mit szólna...
Ez a munkahenger állítás szvsz nem okozhatta a kuplung rongálódását, hanem inkább a munkahengerét, mivel szegénynek kellett visszatartani a pedált, ami egy másik állítócsavar dolga lett volna.
Főtengely meg nyelestengely szimmeringet cseréltek? Ilyenkor szoktak állítólag, ha már ott van.