Csak tipp, de leírom.
Szerintem érdemes lenne megpróbálni a következőt:
Mivel a kocsi injektoros, ezért a beszívott levegő mennyiségéhez adagolja az üzemanyagot a számítógép. A beszívott levegő mennyiségét viszont a léghőmérséklet-jeladó és a fojtószelepállás-visszajelző alapján tudja meghatározni. Pont ma néztem az utóbbit. Ezen lehet állítani, vagyis lehet fordítani a helyzetén, ha jól láttam. Tehát ezen lehet hangolni, hogy mennyi gáznál mennyit jelezzen vissza. Én megjelölném, hogy hol áll most, és fordítanék picit valamerre. Kipróbálnám, aztán fordítanék az eredetihez képest most ellenkező irányba és ezt is kipróbálnám. Mivel megjelöltem, ha baj van, csak visszaállítom a jelre. Szerintem, ha nem faltól-falig állítom, olyan nagy bajt nem lehet ezzel csinálni, de lehet, még akkor sem.
Nem jól gondolom?