Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! 1990 es Carina II Gli 2.0 (3S-FE) a tipus. 2010 október elején vezérműszíj csere történt! Ekkor vették észre hogy a két motortartó bak cserére szorul!
Ki is cserélték gyári motortartó bakokra(Toyota márkaszervíből rendelve-tehát garis)! Amikor kigurultam a kocsival, és pár perc után a motor elérve az üzemi hőmérsékletet, 700ford/perc alapjáraton olyan remegést produkált mint egy masszázs fotel a Westend -ben
. Az egész kaszni rezonál, ablakok, biztonsági övtartó, hátsó ülések! Megnézetm a kipufogó nincs megszorulva, alá lett feküdve és meg lett mozgatva, akárhová lett nyomva a kipufogó maradt a remegés, ez kizárva! A hideg idővel (dec-jan) ez tovább romlott! Olyan szinten remeg, hogy ha ki van nyitva az ajtó 1 cm es amplitudóval remeg!
A régi bakokal ami tönkre volt menve nem produkált semmi hasonlót eddig! Megnézték feloldották a bakokat, járatták a motort, újra lehúzták őket, de szerintem csak rosszabb lett!
A (Toyota szervízben azt mondták nem stabil az alapjárat nem a bakokkal van a hiba), szerintem 700 ford/percet tartja, nem ugrál! 800 nál is ugyanez a szitu! Amikor azt kérdeztem hogy a régi bakokkal miért nem remegett az egész kaszni, nem adtak választ!
Visszavittem a szervízbe, első reakciójuk az volt hogy ez már ilyen lesz, és mit várok el egy 20 éves autótól!
Lehet olyan hogy egy motortartó bak eleve túl kemény, vagy rosszul van beszerelve? Lehet már eleve elörgedett a bak ami be lett téve? A vezérműszíj csere miatt előfordulhat ilyen?
Tudna valaki segíteni , tanácsot adni mi lehet a baj?
Előre is köszi a segítséget