Remélem, hogy ettől rendbe jön, de szerintem tiédnek is ugyanaz lesz a baja, mint az enyémnek. Legalábbis annyira kísértetiesen hasonlít az amit leírtál arra ami velem történt, hogy akár írhattam volna én is.
Először én is a gyertyákat cseréltem ki, meg elvittem Károlyhoz Monorra, ő kitisztította az elosztót, és kimérte a gyújtást, de az nem segített rajta. Nagyon sokat szenvedtem a kislánnyal mostanában, de hát mennie kellett, mert napi használatban van. Aztán amikor teljesen leállt az egyik henger, akkor sorban egyesével lehúztam az injektorcsatlakozókat, így kiderült, hogy a négyes henger nem megy. Aztán azt sütöttem ki, hogy mivel a hiba csak melegben jön elő, ezért valahogy le kéne hűteni az injektort. Vizet spricceltem rá, és az lehűtötte, akkor aztán ment is a henger. Így jártam vele, amíg el nem jutottam vele a szervizbe. Aztán ott mondták, hogy cserélni kell. Most már teljesen rendben van, hétvégén voltam egy hosszabb úton, ott se volt vele semmi gond. Olyan helyzetekben is teljesen jól működött, ahol egy hete még rángatott volna.
Ha már típushibák a téma, akkor elmondom, hogy a flexicső hiba nálam is kijött, ősszel volt cserélve, meg a ködlámpa kapcsolója nálam is néha bekapcsol, már azon gondolkodtam, hogy kikötöm, meg hát persze a könyöklő nálam is kihólyagosodott.
De ettől függetlenül imádom az autót! Most voltam vele 210 ezres szervizen és négy év alatt beletettem 90e kilométert.