Én magamból, illetve a környezetemből kiindulva alapvetően két olyan korosztályt bűntetnék magasabb KGFB-vel, akik magasabb kockázatot jelentenek a közlekedőkre:
1. 17 - kb. 25 éves korig
2. 60 év fölöttiek
Tudom, milyen vagány voltam én anno, indokoltnak látnám, hogy a "friss" jogsival rendelkezők, vagy családjaik nagyobb szorzót kapjanak, épp azért, mert nincs rutinjuk, és merészek. Kb az a 25-26. év az a határ, amikor - ha addig rendszeresen vezetett a gyerek 17 éves kora óta -, szerzett megfelelő rutint, hogy ne csak magára gondoljon vezetés közben, hanem másokra is felelősség teljesen figyeljen, ráadásul elmúlik addigra a "vagány" korszak, esetleg túl van egy-két koccanáson is, de az is lehet, hogy már dolgozik, így érzi a munka-pénz közötti nem mindig líneáris arányt Benőtt a feje lágya.
A 60+ -osok, pedig azért jelentenek kockázatot, mert kezdenek lassulni (reakció idő), a figyelmük tompul, klimax, stb... No, nem kifejezetten Walther Röhl-re gondolok itt.
![nagymosoly :D](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_nagymosoly.gif)
Azért mellé még bármikor bülnék a Nordschleifén egy-két körre...
Akiknek van gyerekük, pedig feltételezhetően óvatosabban vezetnek, ha másért nem is, legalább a saját családjuk érdekében.