Felszólítást nem is kell, hogy küldjenek, azt neked kell tudnod, hogyha lejár. Viszont ha még él, akkor ezt bukták...
Nem tudom, hogy igaz-e, hogy nem kell felszólítaniuk, mindenesetre a véleményem szerint egy normális szolgáltató ha pénzt akar, akkor normálisan kommunikál az ügyféllel.
Jelen esetben még arról sincs szó, hogy rossz ügyfelek lennénk, akitől jobb megszabadulni, mert nem volt ehhez a biztosításhoz kapcsolódóan károkozásunk. Úgyhogy tényleg csak arra tudok gondolni, hogy most jöttek rá, hogy nem jó nekik, ha egy tizessel olcsóbban biztosítanak, mint a következő biztosító (a többiek meg még drágábbak). Bár nyilván csalóka, hogy nem év végén kalkulálok, mert akkor állítólag sokkal jobb ajánlatok vannak.
Tényleg, ha júliusban vettük az autót, akkor mi júliusban válthatnánk? Vagy hogyan van ez? Mert év végén sokkal jobb lenne váltani.