Tudod, én olyan iskolába jártam, ahol arra is választ kaptam hogy mi az elektromos és az elektronikus közti külömbség...egyébként köszi hogy rávezettél.
Csak arra akartam utalni,hogy itt már nem megszakitó dolgozik, bocs ha félreérthető voltam.Egyébként a gyújtás rendben, müszeresen belőtték.
A gond az, hogy egyetlen álltalam ismert szerelő sem mer hozzányúlni az Asian VV karbihoz.
Ezért gondoltam, hogy nektek van bőven tapasztalatatok.
Annyiból félreérthető, volt, hogy azt lehetett érteni a kijelentésből, hogy az elektronikus gyújtást nem lehet elállítani.
Jó iskolád volt.
Az enyémben még az volt a könyvben, hogy "Kétféle gyújtóberendezést különböztetünk meg.Mágneses gyújtást és akkumulátoros gyújtást." Régi szép idők, amikor még nem volt minden ilyen bonyolult.
Dehát szokták mondani a félműveltség sokkal veszélyesebb, mint a teljes tudatlanság kristálytiszta megnyilvánulása.
Karbival annyi a tapasztalatom, hogy meghal aki hozzá mer nyúlni.........
Tudom, hogy milyen nehéz hozzáértőt találni. A legtöbb szerelő nem is mer hozzáérni. A lelkesebbjét meg én ütöm le, hogy ne legyen problémám.
Nem mérvadóak a fogyasztási adataim mert, nem Starletem van. De országúton 6-7l város 8-9l. Ez persze függ sok mindentől. Lehet csak optimista voltam.
Mit értesz azon, hogy melegen nehezen indul? Mert ez a tipusú karbis autó, ha mész vele egy jó nyári napon, és otthagyod egy félórára valahol, akkor nem szereti az újra indulást. Ha erről van szó akkor az nem hiba.
A kézikönyvében, valahogy úgy fogalmaztak, hogy le kell nyomni a gázpedált, de nem pumpálni, és akár várni egy kicsit lenyomott gázzal és úgy indítani.