murray Mester, nem értelek, de őszintén - 85 ezres kiadás nem volt elég? Most mi a baj - hogy a szerelő
nem arra ment rá, hogy minek a cseréjére tudna rádumálni, hanem hogy tényleg csak az legyen kicserélve, amivel átmegy a kocsi a műszakin?
Tudod, milyen tipikus szöveg ez a szervízek részéről, hogy odaviszel egy öreg kocsit, "nézzék meg mi kell a műszakihoz", és már sorolják is, hogy: fékcső, fékmunkahengerek, szilentek, gömbfejek... Ha kell, ha nem kell
! Szerintem örülj neki, hogy találtál olyan szerelőt, aki nem vitt be ebbe az utcába!
Nem hinném, hogy ha odaviszed hozzá az autót és azt mondod, hogy kérsz egy vezérmű-cserét, egy hűtő- és fékfolyadék-cserét, akkor ne csinálná meg. Viszont a hozott alkatrészt tényleg el kell fogadnia; ha nem, akkor hagyd ott. Ilyen nincs, hogy nem fogadja el a hozott alkatrészt; voltam pár szerelőnél az elmúlt húsz év alatt, de ilyennel még nem találkoztam.
A motorszám miatt ne aggódj; már nálunk sem kötelező. Mint ahogy külföldön a legtöbb helyen eddig sem volt kötelező - ezért is van egy csomó autóban nehezen látható, korrodáló stb. helyen - mert a legtöbb helyen nem is tartják nyilván. Végre mi is leszoktunk erről a hülyeségről.