pedig 90%ban ez tart vissza a carina E-től. "vékony" olyan 90es évekbeli a lemez..ami hamar korrodál.
ez E12 robosuusabb valahogy meg persze az ncap.. majd megnyomkodom mindkét kocsi oldallemezét
No, három dolog.
1. Kib...ul tökmindegy a törésbiztonság szempontjából, hogy a külső lemezek milyen vastagok. Ha 60-nal nekimész egy betonfalnak egy tankkal meg egy Yarissal, akkor a Yarisban fogod megúszni az ütközést, pedig annak kicsit vékonyabb az oldallemeze, mint a tanknak.
2. A Carina E
NEM rohad. Csak a karambolos darabok. Kiváló a rozsdavédelme ennek a típusnak.
3. A Carina E ütközésvédelme a 90-es évek elejének a színvonalán áll, az E12-é meg a 2000-es évek elejéén. Tíz év fór, biztonságban nagy dolog. Nem vitás, hogy az E12 a biztonságosabb autó. Ezzel együtt, a
ráncfelvarrott ('96 nyarától forgalomba helyezett) Carina E, ha vannak benne légzsákok és nem volt korábban komolyabban törött (!), akkor az ár- és korosztályában megfelelő védelmet nyújt. A facelift során pont a törésbiztonság javítása érdekében dolgozták át számos ponton a karosszéria struktúráját. Egy faceliftes Carina E nem nevezhető gyenge biztonságú autónak - nyugodt szívvel megveheted
... Eszemben nem lett volna ajánlani jóbarátném szüleinek a mi Carinánkat, ha ezt nem gondolnám 100 %-ig komolyan