Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6795744 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Carina
« Válasz #27960 Dátum: 2013.11.29 19:02:39 »
Tipushibákba leírtam,hogy mire készülök ;)
Today Tomorrow Toyota

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #27961 Dátum: 2013.11.29 19:16:20 »
Tipushibákba leírtam,hogy mire készülök ;)
Láttam, kíváncsi vagyok!

Nem vagyok benne biztos, hogy mert az alapjárat leesik, akkor biztos jó a MAP  :hmmmm: A másik oldalról viszont elromlani sem nagyon szoktak. Csak hasonló problémára írja a javítási a MAP problémáját, és a fi.pdf 233. oldalán tárgyalja a mérését. A csövet befogtad, hogy ne szívjon fals levegőt?

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Carina
« Válasz #27962 Dátum: 2013.11.29 19:17:29 »
Azt nem :hmmmm:
Today Tomorrow Toyota

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Carina
« Válasz #27963 Dátum: 2013.11.29 19:25:30 »
Holnap ezt is megnézem délelőtt :yes:
Today Tomorrow Toyota

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #27964 Dátum: 2013.11.29 19:43:38 »
Szelephézagok rendben
Leírás szerint átnéztem őket :yes:
A MAP szenzor is kap vákumot mert ha lehúzom a csövét leesik az alapjárat 500-ra

Egy tanács!
A MAP szenzort ugy tudod tesztelni házilag, hogy lehúzod a csövet a szivótérről, a keletkező lyukat elzárod és a MAP szenzorra menő csövet vákuum alá helyezed, ha nincs drága vákuum műszered ott a szád!
Lényegében változnia kell az alapjáratnak, ahogy változtatod a nyomást a szenzor felé.  :otlet:

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Carina
« Válasz #27965 Dátum: 2013.11.29 19:46:28 »
Köszi
Erre kíváncsi leszek :?:
Today Tomorrow Toyota

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #27966 Dátum: 2013.11.29 19:48:11 »
Egy tanács!
A MAP szenzort ugy tudod tesztelni házilag, hogy lehúzod a csövet a szivótérről, a keletkező lyukat elzárod és a MAP szenzorra menő csövet vákuum alá helyezed, ha nincs drága vákuum műszered ott a szád!
Lényegében változnia kell az alapjáratnak, ahogy változtatod a nyomást a szenzor felé.  :otlet:

Ez jó módszer lehet.
A változás gondolom jól viselkedő kell legyen, tehát nem mindenféle ugrálás meg kihagyás a motornál, ha szépen folyamatosan változtatják a nyomást.

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Carina
« Válasz #27967 Dátum: 2013.11.29 19:51:16 »
kamikaze
Te ezt próbáltad már?
Today Tomorrow Toyota

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #27968 Dátum: 2013.11.29 20:14:21 »
Igen, de nem Carinán!

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #27969 Dátum: 2013.11.29 20:15:22 »

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Carina
« Válasz #27970 Dátum: 2013.11.29 20:20:20 »
Már csak egy kérdésem van mára
Lambdáról lehúzott dróttal lehet közlekedni?,kb meddig?
Nyilván nem hosszú időre/km-re gondoltam
Elmennék vele este kb 50 kilométert ezalatt kiderülne az-e a baja :hmmmm:
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.29 20:23:09 írta pvivien79 »
Today Tomorrow Toyota

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #27971 Dátum: 2013.11.29 20:28:52 »
Miért ne lehetne?
Nem lesz semmi baja a kocsinak!
Az Ecu behelyettesít szépen egy középértéket a változó lambda-jel helyére ~0.45V és azzal fog üzemelni a motor.
Fogyasztás és teljesitmény sem lesz optimális, de menni fog!
Nekem volt már, hogy behülyült a lambdaszonda (másik autón) és mikor odaléptem neki rántott (gatott). Elkezdett forditva működni a szonda, tehát mikor szegény volt a keverék dús jelet küldött, illetve forditva.
Azóta már volt másik ilyen eset is!

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Carina
« Válasz #27972 Dátum: 2013.11.29 20:32:30 »
Nagygon.nagyon köszi
Akkor simán mehetek vele
Én is gondoltam rá csak nem mertem volna a fejem után menni :no:
De így mindjárt más :clap:
Today Tomorrow Toyota

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Carina
« Válasz #27973 Dátum: 2013.11.29 20:34:57 »
Majd legkésőbb vasárnap beszámolok az eredményekről :yes:
Jó éjt mindenkinek :)
Today Tomorrow Toyota

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #27974 Dátum: 2013.11.30 07:38:22 »
Szia!

Köszi a tanácsokat!
Keresek akkor laposabb kivitelű hangszórókat előre. Én nem akarom túlspilázni a dolgot, csak úgy általában jobban szóljon. Persze lehet, hogy rákapok ezután és tényleg lesz ilyen erősítős bővítés. Szerencsére a gyári hangszórók mellett már volt 1-1 magas a tükör belső paneljén már amikor megvettem a kocsit.

Nekem egy egyszerűbb de jól működő LG fejegységem van, az a keretével lett beépítve, de elrepedt a középkonzolom a súlyától az óra irányába és az új konzolt már nem szeretném így tönkretenni.
Állítólag a hátuljukba lehet egy menetes szárat hajtani, ami belül valahova betámaszt.

Kalaptartót én nem akarom bántani, ezért gondolkodtam a hátsó ajtóban.
Üdv Gekko!
Remélhetőleg az utólagos csipogó mellé került bele hangváltó is.  ::)

Ha hátul nincs hangszórórács a panelen, akkor vsz. nincs beépítőkeret sem, de ez nem gond. Itt van bsh leírása, hogy utólagos kerettel hogyan épített be 13-ast, totya810612 16-ost rakott be, a panelt kivágva pedig rátehető a hangszóró rácsa - többen csinálták így meg.

Viszont hangszigeteléssel nagyon sokat lehet javítani minden rendszer hangzásán. Errefelé volt szó róla bővebben.