Koszi a valszt, igazabol nem akartam teletankolni, csak nem akartam ua nelkul maradni....
Ami aggaszt, hogy raadtam a gyujtast es kb 3 perc alatt hazaertem, de a mutato meg mindig a "minusz" tartomanyban figyelt...
Koszi a tippet a szervizzel kapcsolatban. Ti hogy szoktatok eljarni? Elore megveszitek az alkatreszeket es ott beszereltetitek, vagy ott helyben ok is tudnak adni alkatreszt?
Meg egy kerdes a klubtagsaggal kapcsolatban: hogyan lehet klubtag lenni? van errol valami leiras, hogy milyen elonyokkel jar? Capok szelvedore felragaszthato toyotaklub matricat stb... :kacsint:
Javaslom, hogy olvasd el az Általános fórum klubtagsággal kapcsolatos topicjait, valamint a honlap (
www.toyotaclub.hu ) oldalán látható vonatkozó részeket. Itt részletezve van az általad feltett kérdésekre a válasz.
A szervízekben nem szoktak hozott anyagból dolgozni. Általában. A gyári alkatrész meg ugye nem feltétlenül olcsó. Általában a csapat az unixnél, a bárdinál, a lángnál, a birnernél szeri be az aktuális alkatrészeket. Persze van aki a márkaszervízbe viszi. Én úgy gondolom, hogy ez pénztárcafüggõ. Alkalmasint ez attól is függ, hogy az usernek milyenek a lehetõségei, van-e garázsa, meg kézügyessége az adott munka elvégzésére.
Mondjuk egy váltójavításnak nem állnék neki, de egy motorolajcsere nem akadály.
Javaslom, hogy szabadidõdben olvasgasd a fórumot, majd ráérzel, hogy mit hol találsz, minden topicban vannak "vájtfülû" kollégák, akik végják a témát. :kacsint:
Ja, igen, nemcsak matrica van, hanem rendszámtartó is.... :vag2: :kacsint: :nagymosoly: