Fel lehet, és fel is szabad tenni a 165/70-et a 155/80 helyett. Nem pont váltóméret, kicsivel kisebb az átmérője, de alkalmazható. Viszont ha spórolós vagy, akkor neked hátrányos a szélesebb gumi, lévén azzal többet fogyaszt a kocsi. Bár látszólag (a kisebb átmérő miatt) több km-t is tesz meg ... ez részben kompenzálja a dolgot, de persze csak virtuálisan.
Úgyhogy ha cserére kerül a sor, válaszd inkább a 155/80-ast. De addig maradhatnak ezek, nem probléma.
Engem éppen hogy zavar a virtuális kompenzáció, minél pontosabb akarok lenni (ráadásul az áttétel is egy picit rövidebb így, pedig amúgy se valami hosszú)
Egyelőre ott tartok, hogy minden távolságot kompenzálni fogok a logjaimban, csak még azt figyelem, hogy mennyivel
A tegnapi utam után (25km vs 24km google maps) nagyon kinéz neki a -4%. Épp úgy, ahogy Teresának már szemrebbenés nélkül vágom a +1%-ot, és még szerény is vagyok szerintem.
Aztán később az új (méretes) gumikkal ezt újra fogom kalibrálni. Egyelőre nem sietek cserélni, de mindenképp sor kerül majd erre is.
Palaczk: debizony törli, minden egyes leállítás. Ha véletlenül mégse (ha úgy fullasztom le, előfordul, hogy megmarad), akkor meg az indítás. Sajna utánaolvastam itt, és a régi japán verzióra ezt írta, aki csak írt valamit. Távolságot azért remélem mér leállítva is