Szó sincs erről. Írta a tulaj, mi volt a módosítás, de ezek szerint nem olvastad.
Olvastam, Valaki megszívta a bömcijével és megy a huza vona, hogy az előző tulaj, mostani tulaj és a márkaszerviz közül ki hibázott nagyobbat.
Most írjak én is egy cikket (vagy népitéletet) és írjam le hogy megszívtam egy Toyotával? Felsorolnám a cserélt alkatrészeket, mellékelném a hivatalos, márkaszervizes árajánlatokat:
-A Toyotás és Hondás közösség azt vonná le hogy ezek teljesen normális dolgok egy ennyit futott, ilyen idős autótól (meg hogy milyen balfék vagyok, mert ők ezt töredék áron megoldanák);
-A Swiftesek levonnák hogy a márka miatt 3x annyit hülye aki kifizet márkaszervizben (jah hogy meg kell tanulni vezetni, mert a Suzuki nem annyira hibatűrő féktávon és kanyarban? bocsássmeg);
-Akik 2-3 éves francia autókat vásárolgat 3 évre, szintén elégedetten konstatálná hogy igaz egyszer többet kellett kocsiba fektetnie, de csak olajat és izzót kell cserélni a kocsijában (meg néha klímát tisztítani).
-Az Opelosok,VW-sek azt hogy igen, egy autó fenntartása ennyibe kerül.
(Kb ezek a csoportok vannak közvetlen látókörömben, úgyhogy a Marci féle "Kukázd már ki ezt a f*st" kihagyom)
Ettől függetlenül elégedett vagyok a vassal, mert:
-megvan a köztes kompromisszum, hogy ha kell, könnyű vele járni/parkolni városban, kis köbcentis, nem eszik sokat, de mégis sok minden belepakolható ha cipelni kell valamit, cserébe hangos és nem dinamikus autópályán és az én magasságomnak már kényelmetlen hosszú távon, beszállni sem egyszerű már az én méreteimmel.
-ha most vásárolnék, valszeg megnézném még: Honda Jazz, Kia Shuma (a Kappa a top, csak az már két kategóriával fentebbi autó, lehet városi használatra nem túl ideális).
Persze lehet matekozni a végtelenségig, megkaptam én is hogy egy sokkal fiatalabb Mondeóban már minden nyiszorog, megdicsérték a vajpuha váltóm, többször pedig rácsodálkoznak amikor megmondom az igazi korát (általában 6 év körülire tippelik).
De hogy őszinte legyek, olyan ismerősöm nincs, aki panaszkodna az OFF autójára. Volt, aki 2 milliót költött 5 év alatt az F Astrájára, javarészt lakatos munkákra (aztán amikor már majdnem elkészült, GTK-ra törte egy ML merci), tegyük hozzá, amikor a lámpatest nem ment vissza a helyére rájöttek hogy lehet már nem szűz a kislány elölről
Van, aki hozzám hasonlóan megszívta a több mint 300 ezret futott Sharannal (a kínálat legaljáról választott, előtte 10 évig járt egy kombi passattal, csak azért adta le bontóba, mert már menthetetlenül rohadt volt a kasztni, de a többi pöccröff volt, miért próbált volna ki más típust).
Néha azon fantáziálok, mi lenne ha vennétek egy márkát amit fikáztok, azzal az odafigyeléssel, amivel a Toyotákat szoktátok. Lehet rájönnétek hogy nem is kell annyira parázni
Jól elkanyarodtam a témától, ezt teszi a reggeli pálesz éhgyomorra