Nos megvettük unokatesóm kocsiját
Végül Civic lett, 5 ajtós 1.5ös. 300e volt végül, 96os, klímás. Nem hibátlan autó, de műszakilag teljesen OKnak tűnik, 300kmt jöttünk vele autópályán. Semmi hiba, futómű hangtalan, fékek nem melegednek, vízhőfok OK, olajat sem eszi úgy tűnik(bár most nem volt időm ránézni itthon, de útközben megnéztem, persze, tudom, 200-300 km nem mérvadó, de nam zabálja úgy tűnik, füstöt sem ereget). Motor szépen jár. 140nél is teljesen stabil, féltengelyek sem recsegnek, gumiharangok teljesen épek. Fogyasztása nagyon jó(ez a fogyasztásra hangolt v-tec motoros, hosszúra áttételezett váltóval): 20 litert tankoltunk(0 körül volt a mutató), és jócskán maradt benne, talán 15 liter fogyhatott el 290 kmre, ami 5.1es fogyi. De ha felfelé kerekítünk, mondjuk 5.5 is nagyon jó, kb 90-100as átlaggal a pályán. Néha megtapostam azért
Gumijai is jó állapotúak, 2-3 szezont még biztos elmennek. Téli-nyári garnitúra. A téli 2003as. Nyárit nem tudom
Majd megnézem.
Hibái: korrozió a hátsó íveken(még nem ütötte át a festéket teljesen, de rügyezik), bal első ablakemelőnél nem faxa valami, lefelé nem áll le a motor és kattog, és nehezen megy felfele(mintha kontakhiba lenne), de az ablak is rosszul áll. Jobb első ajtózár motor sem faxa, csak vinnyog, de nem nyit-zár vagy nem mindig. Belülről az ajtót nem lehet kinyitni. Ezeket majd megnézetem lakatos ismerőssel. Első lökhárítón van egy kis repedés, eleje törve volt, látszik a hűtőkön, és a sárvédők is voltak már lent. Akksija állítólag 1 éves, és a hátsó kipuffdob is. Vezérműszíjat nem tudom, majd rálesek a 7végén. És a fűtése gyenge, langyosat fúj csak, majd ezt is megnézem. Lehet hogy a fűtéscsap, lehet hogy pollenszűrő, vagy babrálták a hűtőrendszert és nem lett kilégtelenítve, mindenesetre nem hengerfejes. Műszaki fél év van rajta kereken. De lehet hogy most dobunk rá egy frisset.
Na hirtelen ennyi