A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Azt tudni kell, hogy ez a széria, pontosabban a facelift előtti kivitele (2000 októberig) - a legproblémásabb Passat. Épp ezért, minél egyszerűbben felszerelt, szimplább motorral szerelt, annál jobb.Én három motorral merném megvenni: az 1.6-os vagy 2.0 nyolcszelepes benzinesek valamelyikével, vagy az alap, 90 lovas TDI-vel.
2.0-ból 1 darab van ha.hu-n Nem mintha vennék amúgy B5-öt,bár egy dízelen elgondolkodtam...de inkább nem. Hamár VW...akkor talán ( nagyon talán ) egy Bora.
Palaczk, hagyjuk, ismerjük már egymás idevágó álláspontját, nem hinném, hogy azóta közeledtek az álláspontjaink e tárgyban. Azért érdekes, hogy nagyjából egy prizmán keresztül látjuk a dolgokat, de ebben teljesen más véleményt alkotunk.
Szerintem az ebből a korszakból (90-es évek második fele, 2000-es évek eleje) származó VW-k úgy általában nem tartoznak a legjobb választások közé. Ebben az időszakban küszködött a VW a legtöbb problémával. Golf V, Jetta, Passat B6 - ezek már jobbak, bár ügyelni kell a motorválasztásra.
Na igen ... De ebből ugyan nincs probléma Amit igazából nem értek, az az, hogy miként vonhatsz le végleges döntéseket egy MÁRKÁRA nézve, egy TÍPUS alapján. Lásd Kumho: csalódtál egy bizonyos típusú Kumho gumiban, és kijelented, hogy te Kumhot többet nem veszel... Na, ez nem fér be az én fejembe. De tényleg mindegy
Most petézek le. A saját tapasztalat az NULLA. Aha. Az Biblia meg a TÜV, ADAC, AM meg mittomén mi. Oké. Nekem volt egy szett Khumo gumim. Borzalmasan xar volt, csúszott, ótvar volt. Tőlem aztán ADAC győztes is lehet, marhára nem érdekel, nem kell a Khumo, sajnálom. Így vagyok a Valvoline olajokkal is, pedig világmárka, stb. Csak nem nekem. Van választék. Szóval nálam a sorend: saját tapasztalat, más tapasztalat, utána jöhetnek a statisztikák....
Mondjuk a GolfIII-ba, asszem a legkisebb egynégyes 60 lovas motor volt. Ebből a kezem alatt volt, vagy 8-10 darab 1994-1996. évjáratú. Az ugye már elég minta??Na a motorjaikra egyáltalán nem volt semmi panasz. Gyenge volt, de megbízhatóan futotta a kilométereket Ezeket a kocsikat jellemzően 250-300E km után selejteztük. A váltókból emlékezetem szerint három ment gajra, négynek a gyújtásmodult kellett cserélni, olyan 100E körül, egy bizonyos kanyarívnél és sebességnél, valamint "vízállásnál" garantált volt a beázás. (onnan jöttünk rá, hogy mindegyik egy bizonyos helyen adta meg magát)
nana, a hasonlat sánta. az autó egy baromi bonyolult gép sokezer alkatrésszel. a saját tapasztalat nyilván fontos - én csak annyit jeleztem, hogy a statisztika meg a saját eset között nincsen összefüggés. hogy morbid legyek, ha születik egy down-kóros gyereked, az nem jelenti azt, hogy a következő is az lesz.
Emberben is csak egyszer csalódom....
A Golf III nyolcszelepes benzinesei megbízható, problémamentes, tartós motorok ... Nem sok baj van velük. Váltóval már valamivel több; meg az elektromos dolgokkal; és a futóműhöz, főleg a hátsóhoz, kell még az átlagnál gyakrabban hozzányúlni.Plusz a rozsda. Sokkal jobban rohadnak, mint a II-esek - hiába fiatalabbak.