Az az érdekes, hogy mi a cégnél alapból minden benzines kocsiba olajcserekor 10w-40 olajat teszünk, vagy Shellt, vagy Toyotát. Ez megfelel a gyári előírásnak, sem a TMH sem az ügyfelek sem az autók nem panaszkodtak még :roll:
5w40-et csak a D-4D-kbe rakunk, de azokba mindig azt. És Toyota olajból pl. nincs is 0w-s, 5w30 a legvékonyabb.
1 szer amikor hozzák szervízbe a kocsikat, az ügyfél kezébe kellene nyomni 1 kérdőívet, mely a következőket tartalmazná:
1. Mit jelent az, hogy 1 olaj viszkozitása 10w-40 pl. ?
2. Mitől jobb 1 szintetikus motorolaj, mint 1 ásványi?
3. Számít-e, hogy tesco gazdaságos olajat, vagy Toyota olajat öntünk-e a kocsiba?
Elmondom neked, mi lesz a felmérés vége 100 ember esetén.
68 embernek halvány lila gőze nem lesz az elsőről.
79 nem a 2. ról.
50 nek a 3. ról.
Szal ezért nem reklamálnak. Nekünk is 10w40-et raktak a Supernél a gépbe, de ezt utólag vettem észre, de legközelebb azért inkább 5-öst kérek, mert a fogyasztásban, és a motor élettartamában is komoly szerepe van ennek, pláne nálunk, akik orrba szájba hidegindítózunk, utánna padlógázzal közlekedünk, stb. (Tisztelet a kivételnek, mert én kímélem legjobban a kocsikat a családban, fogyasztás szempontjából is)