Szavazás

Ha nem japán, Te melyikre voksolnál?

Német autók - mert precízek.
19 (46.3%)
Francia autók - mert kényelmesek.
2 (4.9%)
Olasz autók - mert szépek.
2 (4.9%)
Koreai autók - mert már hozzák a "szintet".
13 (31.7%)
Amerikai autók - mert a V8 az V8.
5 (12.2%)

Összes szavazó: 41

Szerző Téma: Egyéb autók  (Megtekintve 5070333 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Egyéb autók
« Válasz #28470 Dátum: 2017.09.26 09:50:55 »
Prego, csak megjegyzem ha házba költözöl akkor a ház és a kert után már nem nagyon lesz energiád a kocsira!
ennyire eleged van a belvárosból? mondjuk nem csodálom..
XVI ker 38nm panel. Csendes környék :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re:Egyéb autók
« Válasz #28471 Dátum: 2017.09.26 09:52:43 »
XVI ker 38nm panel. Csendes környék :D

ja, jó!  ::)
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Egyéb autók
« Válasz #28472 Dátum: 2017.09.26 19:56:09 »
mutasd itt. mi az a füller?  :surrender:

Több mint ötven kép van a komplett felújításról. Füller= töltőalapozó, magyarán szórókitt.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Egyéb autók
« Válasz #28473 Dátum: 2017.09.26 20:29:32 »


Több mint ötven kép van a komplett felújításról. Füller= töltőalapozó, magyarán szórókitt.

melik kitt?? ez?? https://en.m.wikipedia.org/wiki/Knight_Rider_(1982_TV_series)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Egyéb autók
« Válasz #28474 Dátum: 2017.10.06 19:41:35 »
Végre egy rendhagyó új Toyota, bárcsak megvalósulna és divatot teremtene:
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2017/10/06/a_toyota_nem_trefal._vagy_megis/

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10703
Egyéb autók
« Válasz #28475 Dátum: 2017.10.09 10:28:39 »
Az E38-as 7-es BMW örök kedvenc marad  :wub:
http://totalcar.hu/tesztek/2017/10/08/bmw_740_il_e38_2000/
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Re:Egyéb autók
« Válasz #28477 Dátum: 2017.10.09 17:14:52 »
Végre egy rendhagyó új Toyota, bárcsak megvalósulna és divatot teremtene:
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2017/10/06/a_toyota_nem_trefal._vagy_megis/
Háát, erről megoszlanak a vélemények.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Egyéb autók
« Válasz #28478 Dátum: 2017.10.09 21:12:29 »
A Dusterről is, egyesek mégis veszik mint a cukrot. :innocent:

Tshuhash

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 662
Re:Egyéb autók
« Válasz #28479 Dátum: 2017.10.09 22:45:34 »
Rendszeres berautos kolcsonzeseim soran ma a kezeim koze kerult egy Renault Captur, abbol is egy 0,9-es, 3 hengeres turbos benzines. Meg csak kb. 150km-t mentem vele, de a maradek 3 nap, amig nalam lesz, azt hiszem keserves lesz. Lehet, hogy eddig csak szerencsem volt, hogy normalis kocsikat adtak, viszont most visszakapom az eddigieket. Hol is kezdjem... 3 henger, benzin, turbo. A mult honapban volt nalam egy Skoda Rapid 1,2 TSI. Eg es fold a kulonbseg. A Skoda megy, 3 hengeres letere a hangja is elfogadhato, dinamikus kozlekedesre is alkalmas. A Renault pedig tohonya, erotlen, rettento hangu, porgetve is csak hangos, eronek nem sok nyoma erzodik. Aki ebbe a meretu kasztniba ezt a motort kitalalta, egesz eleteben ennek a hasznalatara itelnem. A belteren szinten latszik, hogy nem premiummodellnek szantak. Minden muanyag kopogos, rideg, vekony, a kesztyutartonak nevezett kihuzhato fiok mar most, 5000km-es allapotaban is kicsit csalen all. A mult heten, es a mult honapban uj Suzuki Vitarahoz is volt szerencsem. Bar a 2 auto nem egy szegmens, es a Suzuki sem a luxusautok koze tartozik, annak a kivitelezese megis sokkal, de sokkal igenyesebb. A kozvetlenul elerheto muanyagok minosege sokkal jobb, a tavolabbi reszeken annal is latszik nemi minosegbeli valtas, de a Renault a nyomaba sem erhet. Foleg nemet, majd japan autokon szocializalodtam, es a csaladban talan csak a keresztapameknak volt regen Renault 19-ese, igy a franciakhoz eddig nem sok elmeny kotott. Ami tapasztalatot a mai napon gyujtottem, az mar epp eleg ahhoz, hogy megfogadjam: ilyen markaju auto valoszinuleg soha nem lesz a nevemen.
Tshuhash
'03 Lexus IS300 JCE10

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10703
Egyéb autók
« Válasz #28480 Dátum: 2017.10.10 00:19:52 »
Én már vezettem Citroen C4 és C5-öst, PUG 607-es és Renault Laguna II-est, azért annyira nem rosszak a Franciák.
Igaz a C5-öst egy nagy V6-os dízel, a 607-est és a Lagunát meg V6-os benzines hajtotta, így a teljesítményre nem volt panasz.  :innocent: Illetve sok olyan kényelmi kütyüjük volt már akkoriban, amiről még egy Lexus tulaj sem álmodhatott - és még működtek is.  ::) Vagy lehet csak én fogtam ki jó példányokat?  :szemez: :innocent: ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10703
Egyéb autók
« Válasz #28481 Dátum: 2017.10.13 11:47:21 »
Ezeknek az Alpináknak meg csak felfelé megy az áruk. Ez a B12-es már 50000 EUR.  :eek: Nem kell nekem Porsche meg egyéb sz@r, ezzel vígan ellenék.  :wub: ;)


2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10703
Egyéb autók
« Válasz #28482 Dátum: 2017.10.23 15:23:56 »
Most, hogy az Avensist gyűrűzik, megint autót kellett bérelnem.
Mivel tudtam, hogy majd lesz olyan nap, hogy 6 személyt kell majd fuvaroznom, így végül egy nagy (L2, azaz 513 cm hosszú és majd 1,9m széles) Peugeot Expert Tepee-t hajtottam, az erősebbik HDI motorral (136 ló). Az üresen is 2t-ás kasztni meg se kottyant neki, és a 130-as pályatempó se okozott gondot, az érdi emelkedőn se vesztett az autó a sebességéből (amit természetesen tempomattal tartott). És még ekkora tempó mellett, 6 személlyel megrakva is bőven 10L alatt maradt a fogyasztás - ami egy ilyen súlyú doboztól szerintem szép érték.
Az egyetlen zajforrás a néhol valóban sz@r útjainkon megnyikkanó kalaptartó volt csak mindössze.
Ismételten nagyon kellemes meglepetés volt az autó, ezek a Franciák tudják hogy kell nagy és kényelmes üléseket csinálni. Az a plüss és a valóban a karodra méretezett kartámaszon kellemes volt pihentetni a karodat. Illetve a szokásos olyan apró figyelmességek, extrák és "fícsörök", amiről az Avensis még csak nem is álmodhat (és itt elvégre egy furgon személy változatáról beszélünk...  ::) ).
Persze azért picivel jobban fel volt szerelve az átlagnál, 2 oldali tolóajtók, gyári Navi, 2 zónás Aut klíma +külön hátsó klíma + minden utasnak saját szellőzőrostély, képernyőn grafikusan mutató tolatóradar, ülésfűtés, állítható szintszabályozós hátsó, talán az első - valóban jól működő esőérzékelős ablaktörlő, amit láttam és tapasztaltam, szöveges infotainment + üzenetek, hogy éppen melyik ajtó van nyitva vagy mi a szösz kommunikálni valója van az autónak - lehet ezek nem nagy kunsztok, de ezek nagy részét még az én Avensisem sem tudja...  :innocent:

Persze más kérdés, hogy a méretei miatt a garázsba nem fért be, illetve parkolóhely-keresés esetén is sok hely automatikusan ki van lőve, de együtt lehetett élni vele. Kellemes csalódás megint. Persze hogy megbízhatóság szempontjából hogy muzsikál, az a pár nap alatt nem derült ki, alattam tette a dolgát.  ;)

« Utoljára szerkesztve: 2017.10.23 15:26:59 írta Xtrem »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Egyéb autók
« Válasz #28483 Dátum: 2017.10.23 18:09:08 »
Most, hogy az Avensist gyűrűzik, megint autót kellett bérelnem.
Mivel tudtam, hogy majd lesz olyan nap, hogy 6 személyt kell majd fuvaroznom, így végül egy nagy (L2, azaz 513 cm hosszú és majd 1,9m széles) Peugeot Expert Tepee-t hajtottam, az erősebbik HDI motorral (136 ló). Az üresen is 2t-ás kasztni meg se kottyant neki, és a 130-as pályatempó se okozott gondot, az érdi emelkedőn se vesztett az autó a sebességéből (amit természetesen tempomattal tartott). És még ekkora tempó mellett, 6 személlyel megrakva is bőven 10L alatt maradt a fogyasztás - ami egy ilyen súlyú doboztól szerintem szép érték.
Az egyetlen zajforrás a néhol valóban sz@r útjainkon megnyikkanó kalaptartó volt csak mindössze.
Ismételten nagyon kellemes meglepetés volt az autó, ezek a Franciák tudják hogy kell nagy és kényelmes üléseket csinálni. Az a plüss és a valóban a karodra méretezett kartámaszon kellemes volt pihentetni a karodat. Illetve a szokásos olyan apró figyelmességek, extrák és "fícsörök", amiről az Avensis még csak nem is álmodhat (és itt elvégre egy furgon személy változatáról beszélünk...  ::) ).
Persze azért picivel jobban fel volt szerelve az átlagnál, 2 oldali tolóajtók, gyári Navi, 2 zónás Aut klíma +külön hátsó klíma + minden utasnak saját szellőzőrostély, képernyőn grafikusan mutató tolatóradar, ülésfűtés, állítható szintszabályozós hátsó, talán az első - valóban jól működő esőérzékelős ablaktörlő, amit láttam és tapasztaltam, szöveges infotainment + üzenetek, hogy éppen melyik ajtó van nyitva vagy mi a szösz kommunikálni valója van az autónak - lehet ezek nem nagy kunsztok, de ezek nagy részét még az én Avensisem sem tudja...  :innocent:
Persze más kérdés, hogy a méretei miatt a garázsba nem fért be, illetve parkolóhely-keresés esetén is sok hely automatikusan ki van lőve, de együtt lehetett élni vele. Kellemes csalódás megint. Persze hogy megbízhatóság szempontjából hogy muzsikál, az a pár nap alatt nem derült ki, alattam tette a dolgát.  ;)

jó kocsik ezek. még nézegettem is őket tavaly, pályázni családdal, megpakolva nincs is jobb. de a mindennapokra azért elég batár. bátyám eggyel régebbi vivarója is jól muzsikál, jártunk vele kirándulni, csodálatos érzés mindent csak belehajigálni hátra, a gyerekek olyan távol ültethetők egymástól, hogy még beszélgetni sem tudnak, 130 a pályán simán tartható azzal is és olyankor 8-9 között fogyaszt valahogy. csak egy teherautó...

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Egyéb autók
« Válasz #28484 Dátum: 2017.10.23 23:06:29 »
Persze hogy megbízhatóság szempontjából hogy muzsikál, az a pár nap alatt nem derült ki, alattam tette a dolgát.  ;)
Egyszerű: a Peu beindult minden reggel, az Avensis meg szétborított motorral áll :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer