Még annyit tennék hozzá, hogy tombol benne az asszimmetria. A középvonalhoz képest a kijelző és a váltókar jobbra-balra van, a váltókulissza milyen alakú már....
Ezzel együtt azért kellene... Kombiban.
Az asszimetria önmagában nem baj, hiszen, a szimetria - megítélésem szerint - leginkább a németekre jellemző.
Ha a japánok nem kívánják ilyen szempontból "egy kalap alá" venni az Aurist/Corollát, az önmagában nem baj, de illene kicsit jobban törekedniük a formák harmóniájára, hiszen a Kaizen-érzés többek között az egyensúlyról, a harmóniáról és a belső érzékekre hatásról szól. És úgy általában a japán dolgokat emiatt tartját a többinél átgondoltbbnak, jobb minőségűnek, precízebbnek. Ha a formák erősen eltérőek - akár csak részletekben is -, akkor sérül a "feeling" az autóval kapcsolatban.
Nem súlyos dolgok ezek, csak, hamár amúgy tökéletes közeli a termék (jelen esetben az autó), akkor az ilyen részletekre is oda kellene jobban figyelni.