Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 2882171 alkalommal)

0 Felhasználó és 11 vendég van a témában

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9750 Dátum: 2013.02.23 13:28:31 »
Azon filozofálok, hogy a változó fogáspontot a fékpedálomnál okozhatja e valamelyik fék alkesz-rész mozgása. Pl.: szét és összeszerelés után, egy két gödör és talán tolatás után is mintha fent fogna, aztán pár fékezés után megint középen. Mittomén pl fékbetét megakad a tárcsa vállában (tudtomom kívül gyúrni jár és már alakul neki) :D
Talán mert különböző mértékű a nyomás a fékrendszerben: ha sokszor nyomod egymás után, vagy nagyon, akkor csökken a nyomás, vagy már nem elég jó a fékfolyadék.

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9751 Dátum: 2013.02.23 13:34:53 »
Talán mert különböző mértékű a nyomás a fékrendszerben: ha sokszor nyomod egymás után, vagy nagyon, akkor csökken a nyomás, vagy már nem elég jó a fékfolyadék.
Lett fagyás vagy forrás vagy mittoménmilyen pont mérve, meg fékpadra is felküldtem, minden teljesen jó lett (állítólag). Na majd kiderül jövő héten, elviszem vizsgázni.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9752 Dátum: 2013.02.23 13:37:42 »
Lett fagyás vagy forrás vagy mittoménmilyen pont mérve, meg fékpadra is felküldtem, minden teljesen jó lett (állítólag). Na majd kiderül jövő héten, elviszem vizsgázni.
Ott csak azt nézik, hogy egyforma a két oldalon a fékerő.

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9753 Dátum: 2013.02.23 13:42:24 »
Na majd meglássuk, van a "hagyd a francba" filozófia is.
Csak hipó-kondér lettem a kuplung munkahengeres balesetem óta :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9754 Dátum: 2013.02.24 16:51:26 »
Az mitől lehet hogy télen, hidegben a hátsó szakaszos ablaktörlő úgy működik hogy félúton megáll mindig, nyáron melegben meg teljesen jól működik?
Másik meg hogy lehet e kapni külön olyan lemezt, ami a vonóhorog mellett van és az elektromos csatlakozó van rászerelve, vagy hegesztessem meg (igaz már félig el van rohadva a lemez).

Napi Toyotás panaszaimat hallották  :hug:
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9755 Dátum: 2013.02.24 17:03:38 »
Az mitől lehet hogy télen, hidegben a hátsó szakaszos ablaktörlő úgy működik hogy félúton megáll mindig, nyáron melegben meg teljesen jól működik?
Másik meg hogy lehet e kapni külön olyan lemezt, ami a vonóhorog mellett van és az elektromos csatlakozó van rászerelve, vagy hegesztessem meg (igaz már félig el van rohadva a lemez).

Napi Toyotás panaszaimat hallották  :hug:
Az azért legyen rendbe a vizsgára! Nehogy a lifegő csatlakozó miatt meghúzzanak. ( Én már buktam meg  vonohorog csatlakozója miatt az utánfutóval (nem hogy egy darab rongyot raktam vona a horog és a csatlakozó közé :D)

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9756 Dátum: 2013.02.24 17:13:51 »
Azért egy hátsó világítás hiánya vagy egy hátsó ablaktörlőjé nagyon nem ugyanaz a biztonság szempontjából  ;)
Egyáltalán kötelező a hátsó ablaktörlő?  :hmmmm:

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9757 Dátum: 2013.02.24 17:18:07 »
Azért egy hátsó világítás hiánya vagy egy hátsó ablaktörlőjé nagyon nem ugyanaz a biztonság szempontjából  ;)
Egyáltalán kötelező a hátsó ablaktörlő?  :hmmmm:
Működik meg töröl is, csak a szakaszos albaktörlés 4 ütemben történik, mondjuk használni sem szoktam. A sima törlés tökéletes.
Az azért legyen rendbe a vizsgára! Nehogy a lifegő csatlakozó miatt meghúzzanak. ( Én már buktam meg  vonohorog csatlakozója miatt az utánfutóval (nem hogy egy darab rongyot raktam vona a horog és a csatlakozó közé :D)
Nem lifeg, csak a tartó csavarokból a legfelső tartja. Gondolom sikerült rámennem valamire, ami visszatörte. Mondanom sem kell hogy sose használtam :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9758 Dátum: 2013.02.24 18:04:22 »
Az mitől lehet hogy télen, hidegben a hátsó szakaszos ablaktörlő úgy működik hogy félúton megáll mindig, nyáron melegben meg teljesen jól működik?
...

Neked is kezdenek összeégni a szektorok a motorban. Sokunknak ilyen, ne aggódj, melegben is szar lesz egy idő után... ;)
ON állásban kell használni, aztán kész... ::)

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9759 Dátum: 2013.02.24 18:23:01 »
Neked is kezdenek összeégni a szektorok a motorban. Sokunknak ilyen, ne aggódj, melegben is szar lesz egy idő után... ;)
ON állásban kell használni, aztán kész... ::)
Aggódtam én valaha is? Érdekes hogy hátsó ablak a legnagyobb esőben sem szokott vizes lenni ha megy a kocsi :D
Szal lényegében már nem javítható csak egyben cserélhető.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9760 Dátum: 2013.02.24 20:54:42 »
Egyáltalán kötelező a hátsó ablaktörlő?  :hmmmm:
Nem, szerintem nem is nézik vizsgán.
Bár ez érdekes, mert úgy tudom az a szemlélet, hogy ami van az autón, annak mennie is kell. De ha on állásban rendesen megy, akkor nem lesz vele gond.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9761 Dátum: 2013.02.24 22:05:54 »
Nem, szerintem nem is nézik vizsgán.
Bár ez érdekes, mert úgy tudom az a szemlélet, hogy ami van az autón, annak mennie is kell. De ha on állásban rendesen megy, akkor nem lesz vele gond.
Jó hát most ez olyan hogy végigtolják a teszten, ha átmegy, leperkálom és bepöcsételik, ha nem, akkor meg megbeszéljük hogy mi merre hány. Szal nagy para nincs.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9762 Dátum: 2013.02.25 09:16:14 »
Azon filozofálok, hogy a változó fogáspontot a fékpedálomnál okozhatja e valamelyik fék alkesz-rész mozgása. Pl.: szét és összeszerelés után, egy két gödör és talán tolatás után is mintha fent fogna, aztán pár fékezés után megint középen. Mittomén pl fékbetét megakad a tárcsa vállában (tudtomom kívül gyúrni jár és már alakul neki) :D

Ha már válla van, akkor kul neki (is) :)
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re: Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9763 Dátum: 2013.02.25 11:27:16 »
Ha már válla van, akkor kul neki (is) :)
Nem vészes, kb 1mm.
Na délben vizsga
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9764 Dátum: 2013.02.25 11:38:48 »
Nem vészes, kb 1mm.
Na délben vizsga
Sok sikert, Amice!
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu